Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!
aerox-sami skrev:snälla ta bilder som har framhjulet till höger tycker det är mycket lättar då men slipper hela röret
mes
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Eftersom att vissa vill photoshopa crossmoppe, andra scootermoppe och en tredje ; Retromoppe så blir det väl bäst med tre bilder?:D
Eller?
Tror det blir bäst med bara en bild
håller med antingen gör ni en ny tråd eller så redigerar minikev första posten och så har ni en moped i taget och inte allt för lång tid på sig typ start måndag slut söndag och sen om röstning i en vecka och så tar ni 1 moped i taget alltså först typ crossmopen sen omröstning på den och så moddar dom vespan osv
köttpaj skrev:
Eftersom att vissa vill photoshopa crossmoppe, andra scootermoppe och en tredje ; Retromoppe så blir det väl bäst med tre bilder?:D
Eller?
håller med antingen gör ni en ny tråd eller så redigerar minikev första posten och så har ni en moped i taget och inte allt för lång tid på sig typ start måndag slut söndag och sen om röstning i en vecka och så tar ni 1 moped i taget alltså först typ crossmopen sen omröstning på den och så moddar dom vespan osv
köttpaj skrev:
Eller?
Din text är helt omöjlig att läsa när du inte sätter ut punkt, stor bokstav och komma!
MinikeV skrev:
Din text är helt omöjlig att läsa när du inte sätter ut punkt, stor bokstav och komma!
förlåt om jag är uttlänning och dyselexiker men förstår ni inte vad jag skrivit är ni riktigt dåliga
håller med antingen gör ni en ny tråd eller så redigerar minikev första posten!!!
och så har ni en moped i taget och inte allt för lång tid på sig typ start måndag slut söndag och sen om röstning i en vecka!!!!
och så tar ni 1 moped i taget alltså först typ crossmopen sen omröstning på den och så moddar dom vespan osv!!!!!!!!1