Hört att det ska vara liknande SP.Osten R skrev:tja nån som vet hur SCR corse går och hur mycket det kostar orginal? vet att det inte fins att köpa i sverige
beror på hur du ska köra.RiejuMRT skrev:Är det bra med 11/60 Drev, det var så på min när jag köpte den
Ger det bättre axx eller bättre topp?
nej det låter inte mindre. avgaserna brukar ju ändå bara gå ut genom ena dämparn på det där röret såjohannesboorg skrev:Tjenna, har en Rieju RRX tänkte köpa ett Underliggande Dos Salidos till den, men jag gillar högt ljud blir det mindre ljud eftersom där är 2 ljuddämpare?
Metrakit thrower och leovince v6antonjansson_ skrev:Bästa lågvarviga röret till orginal SMT 2006 ?
RRX-Teddy skrev:Metrakit thrower och leovince v6antonjansson_ skrev:Bästa lågvarviga röret till orginal SMT 2006 ?
nej det är högvarvigtantonjansson_ skrev:RRX-Teddy skrev:Metrakit thrower och leovince v6antonjansson_ skrev:Bästa lågvarviga röret till orginal SMT 2006 ?
jo har kollat på demen är giannelli 2t lågvarvigt ?
ett rör som är i sportklassen. och inom sportrör så är det högvarvigt, men om man gämför med andra klasser så är det lågvarvigt.antonjansson_ skrev:RRX-Teddy skrev:Metrakit thrower och leovince v6antonjansson_ skrev:Bästa lågvarviga röret till orginal SMT 2006 ?
jo har kollat på demen är giannelli 2t lågvarvigt ?
Högre, absolut.guth skrev:guth skrev:en lite fråga bara. alltså MK , V6 och andra rör sk. lågvarviga rör, har dom högre eller lägre kruva än tex mitt originalrör på dracen? har aldrig kört någon moppe med nå rör så undra bara:)
Giannelli är bättre än ThrowerEklund93 skrev:Tjenare, jag har en Derbi Senda xtreme -06 med setupen:
Cylinder: Barikit 50cc
Vev: Hebo 16000rpm @ c3 lager
Förgasare: Dellorto 21mm
Insug: Homemade 21mm
Tängning: Original @ Mk prorace cdi (ostrypt)
Membran: Original
Koppling: Original @ Mk prorace kopplingsfjädrar
Drevning: 13/53
Avgasrör: Mk överliggande
Luftfilter: Inget än så länge
Jag funderar på att köpa ett annat rör till den , men vad ska jag köpa för rör , vill helst ha överliggande
Okeej , men är malossi supermoto replica bra ? eller ska jag köpa ett underliggande sp rör ?Derbi_senda93 skrev:Giannelli är bättre än ThrowerEklund93 skrev:Tjenare, jag har en Derbi Senda xtreme -06 med setupen:
Jag funderar på att köpa ett annat rör till den , men vad ska jag köpa för rör , vill helst ha överliggande![]()
Sen finns det ju alltid värre rör såsom Polini ForRace
Kör underliggande sp rör skitsnygga och det lär gå bra med det ocksåEklund93 skrev:Okeej , men är malossi supermoto replica bra ? eller ska jag köpa ett underliggande sp rör ?Derbi_senda93 skrev:Giannelli är bättre än ThrowerEklund93 skrev:Tjenare, jag har en Derbi Senda xtreme -06 med setupen:
Jag funderar på att köpa ett annat rör till den , men vad ska jag köpa för rör , vill helst ha överliggande![]()
Sen finns det ju alltid värre rör såsom Polini ForRace
Skitsamma vad det kostarDerbi_senda93 skrev:Ja det är bra, men dyrare. Sp är ju riktigt bra, men vill man inte ha underliggande såMen det är lätt klart värt det om man köper det begagnat.
Tror dock att sp är bättre då för att det där är ett värstingrör;)Eklund93 skrev:Skitsamma vad det kostarDerbi_senda93 skrev:Ja det är bra, men dyrare. Sp är ju riktigt bra, men vill man inte ha underliggande såMen det är lätt klart värt det om man köper det begagnat.
Vill ha ett grymt bra rör till min setup , ge ett bra ex. på ett överliggande och ett underliggande, skit i priset
MHR team funkar röret helt ok till, är det klenare bör du kolla efter något annat rör då de inte arbetar inom samma effektområde.Lundahl skrev:Tja
funkar mk pro race 70 thrower bra till malossi mhr?
Oj, förlåtRRX-Teddy skrev:Scooter tråden!RacingTobbe skrev:Hejsan! Jag undar om det spelar någon roll vad man har för märke på ett effektrör så att dom passar in i setupen ? Har en Aerox -01 =)