Tjena, när jag kör min speedfight och kommer upp i en hastighet som där jag vågar släppa styret och släpper den så drar/svänger den åt höger.
Först trodde jag att jag lutade mig men sen lutade jag mig åt andra håller och då blev det lite bättre men den drar fortfarande. Vad kan det bero på ?
Lite knepigt problem du har med moppen, men jag funderade just på om det inte kan ha att göra med slitet hjullager, eller ngt. Men något bra svar är nog svårt att ge.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
ha! min speedfight drar åt vänster
vet heller inte vad det är för fel, har inte krockat eller dylikt, nyckellåset( ja alltså där man stopppar in nyckeln för att starta :E ) är dock snett, antagligen är det ramen
jag säger inte att det är detta men din drog åt höger? kan det inte ha men vägen och göra ? i och med att väger är lite högre mot mitten?, tästa på ena annan helt plan väg, annars är det nog styrlagerna som är slitna
Pingi skrev:Tjena, när jag kör min speedfight och kommer upp i en hastighet som där jag vågar släppa styret och släpper den så drar/svänger den åt höger.
Först trodde jag att jag lutade mig men sen lutade jag mig åt andra håller och då blev det lite bättre men den drar fortfarande. Vad kan det bero på ?
Pingi skrev:Hur kan den va sne ? och hur fixat jag det ?
läste de i nån artikel här p åforumet e den begagnad kan de va att han ha vurpat med den elr så har du vurpat med den. dessvärre vet jag int hur du fixar de:/
är nog så att som de innan skirvit att den är sne i ramen och då är de inte mycket att göra vad jag vet för de handlar ju som så få millimeter villket man själv inte kan fixa :/
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?