kanske vet inte helt säkert men om du öppnar lamellkåpan så ser du om det finns ett hål och ett drev där var kicken ska sitta om inte så kan du inte montera kick men det borde finnas men checka för jag är inte 100 %
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
Gå ut, ta av din kick kåpa eller vad den nu heter, töm växeloljan först(A),
sen fundera och titta på den och se om det finns något som du kan ta bort, t ex en plupp som thorsken sa.
Gå ut, ta av din kick kåpa eller vad den nu heter, töm växeloljan först(A),
sen fundera och titta på den och se om det finns något som du kan ta bort, t ex en plupp som thorsken sa.
Jag tror du får köpa den kåpan ny och så får du ju köpa kick satts med drev och lager och packbox.
har för mig att det bara är sx som inte har
iaf den åf har (sm 08 an )har kick
men iaf tror det kommer kosta ganska mkt om du inte rean har alla delarna
kickkåpa(om du inte har ngn plupp att ta bort)
kick
kickdrev
kickfjädrar
antagligen ny olja eftersom du måste tömma ut den gamla(då är det lika bra med ny olja)
säkert missat ngt
Senast redigerad av stunt_pojken^^ den 12 juli 2009, 11:30, redigerad totalt 1 gånger.
[quote="Tullis"]Funkar väll lika bra å rulla igång moppen om man inte har el i batteriet [/quote]
problemet är bara att min startmotor har lagt av och en ny kostar en förmögenhet om ingen har någon begad liggande som don kan sälja för en billig slant
nasse_89 skrev:jo kollen är borta men är det någon som vet var sladarna ska gå in i startmotorn för mina hänger bara lösa?
Kolla på sprängskisser om du kan se något, annars är det bara att ta sig en funderare. Brukar vara rätt logiskt/finnas någon ledtråd.
Som svar på Topic, absolut går det. Men det är en del jobb. Du måste köpa ny transmissionskåpa (Gör inte någon bonde-vedbod-fix och borra genom kåpan, du kommer nog aldrig få det tätt med tanke på packboxen osv) Sen måste du ha själva kicken, fjädern och kickdrevet. Säkert mer saker som jag inte kommer på såhär på rak hand, men det är lite fix.