Den ryska ubåten

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH
Inlägg: 716
Blev medlem: 13 januari 2013, 22:12
Ort: ulricehamn

Inlägg av Jakzu »

Vi kommer inte kunna försvara oss själva mot Ryssland. Spelar ingen roll vad vi gör med vårat försvar.. Men vi kommer klara oss endå, pga av att omvärlden kommer komma till hjälp..
Användarens profilbild
TheAndersson
Kinaraket
Inlägg: 864
Blev medlem: 12 juli 2014, 19:19
Ort: Where the grass is green and the girls are pretty

Inlägg av TheAndersson »

Jakzu skrev:Vi kommer inte kunna försvara oss själva mot Ryssland. Spelar ingen roll vad vi gör med vårat försvar.. Men vi kommer klara oss endå, pga av att omvärlden kommer komma till hjälp..
De va inte de jag menade :P

Om vi "ger" Sverige till Ryssland.. Så som Ryssland beter sig kommer något land att anfalla Ryssland i framtiden (Vilket oxå är vi isåfall) Men då kan vi iaf försvara oss. Om vi inte "ger" Sverige till Ryssland och dom istället kommer ta över Sverige så kommer typ 70% av Sveriges befolkning att dö.. Alltså kan vi inte försvara oss.

Jag har jävligt svårt att förklara vissa saker och det blir lätt invecklat och svårt att förstå. Men hoppas du förstår vad jag mena ^^

Sen är jag osäker ifall omvärlden kommer hjälpa till..
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..

Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

TheAndersson skrev:
Jakzu skrev:Vi kommer inte kunna försvara oss själva mot Ryssland. Spelar ingen roll vad vi gör med vårat försvar.. Men vi kommer klara oss endå, pga av att omvärlden kommer komma till hjälp..
De va inte de jag menade :P

Om vi "ger" Sverige till Ryssland.. Så som Ryssland beter sig kommer något land att anfalla Ryssland i framtiden (Vilket oxå är vi isåfall) Men då kan vi iaf försvara oss. Om vi inte "ger" Sverige till Ryssland och dom istället kommer ta över Sverige så kommer typ 70% av Sveriges befolkning att dö.. Alltså kan vi inte försvara oss.

Jag har jävligt svårt att förklara vissa saker och det blir lätt invecklat och svårt att förstå. Men hoppas du förstår vad jag mena ^^

Sen är jag osäker ifall omvärlden kommer hjälpa till..
Bild
Användarens profilbild
TheAndersson
Kinaraket
Inlägg: 864
Blev medlem: 12 juli 2014, 19:19
Ort: Where the grass is green and the girls are pretty

Inlägg av TheAndersson »

LinkanTuning skrev:
TheAndersson skrev:
Jakzu skrev:Vi kommer inte kunna försvara oss själva mot Ryssland. Spelar ingen roll vad vi gör med vårat försvar.. Men vi kommer klara oss endå, pga av att omvärlden kommer komma till hjälp..
De va inte de jag menade :P

Om vi "ger" Sverige till Ryssland.. Så som Ryssland beter sig kommer något land att anfalla Ryssland i framtiden (Vilket oxå är vi isåfall) Men då kan vi iaf försvara oss. Om vi inte "ger" Sverige till Ryssland och dom istället kommer ta över Sverige så kommer typ 70% av Sveriges befolkning att dö.. Alltså kan vi inte försvara oss.

Jag har jävligt svårt att förklara vissa saker och det blir lätt invecklat och svårt att förstå. Men hoppas du förstår vad jag mena ^^

Sen är jag osäker ifall omvärlden kommer hjälpa till..
Bild
Ge dig.
Körkortet draget, ingen mer lek för mig på ett tag..

Audi A3 1.8T
Audi A3 1.8T (Krockad och skrotad)
Saab 9-3 2.0t (Skrotad)
Rieju Drac (Såld)
Honda MT5 (Såld)
Pgo Pmx
Speedfight 2
Puch Korado
Skriv svar