mx vs atv reflex multiplayer på crackat?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Gurraaaaa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 237
Blev medlem: 9 september 2012, 14:56

mx vs atv reflex multiplayer på crackat?

Inlägg av Gurraaaaa »

Tjena. Jag undrar om mx vs atv reflex finns att ladda ner crackat med fungerande multiplayer. Något annat mx vs atv eller liknande cross spel med multiplayer fungerar oxå om någon känner till :)
Användarens profilbild
Luddz
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 3 november 2013, 17:00

Inlägg av Luddz »

MX Simulator är riktigt jävla najs, riktigt verkligt! Fast kostar ju typ 300kr, men det är det verkligen värt! Tar ett tag att lära sig, men när man kan det är det svin roligt.
Spana gärna in mitt Gilera SMT projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52449
Gurraaaaa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 237
Blev medlem: 9 september 2012, 14:56

Inlägg av Gurraaaaa »

Luddz skrev:MX Simulator är riktigt jävla najs, riktigt verkligt! Fast kostar ju typ 300kr, men det är det verkligen värt! Tar ett tag att lära sig, men när man kan det är det svin roligt.
Jo de såg riktigt kul ut, men tänkte just nu på ett spel jag kan ladda ner å lira med kompisar :)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

vi brukade lira mx vs atv unleashed i skolan förut. minns inte riktigt hur vi gjorde men vi fick då till så alla kunde spela online iaf :)
Användarens profilbild
LuddeH98
Elmoped
Inlägg: 110
Blev medlem: 15 juli 2013, 19:50

Inlägg av LuddeH98 »

Vet inte om detta funkar men... testa att göra ett LAN nätverk med hamachi och sedan ändra till lan i spelet. Online kommer inte funka om man inte är med i samma grupper på hamachi! Jag hade hamachi för några år sedan till minecraft servrar, men sen blev det bara cod och bf3 och då vad hamachi värdelöst!
Testa och Googla på "mx vs atv reflex multiplayer with hamachi" eller liknande :)
Söker ett aerox 03 orginalrör! Skicka ett pm om du har ett som du ska sälja! :)

Följ gärna mitt Aerox Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 177#597177
Skriv svar