När är alla Frihamnen-träffar?

Vad som är på gång och det som varit i mopedsverige!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

När är alla Frihamnen-träffar?

Inlägg av rärox »

Som rubriken lyder, när är alla Frihamnen-träffar?
Den enda jag vet om är Marathon, men det ska väl vara förträff, säsongsavslutning och sådant också?

Så den som vet kan gärna uppdatera mig!


Tack på förhand! //Rärox


(Mod får gärna flytta om tråden är felplacerad!)
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Flyttad till Forumindex » Träffar

/ Roxxen96
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

då kommer bara jag in med en liten fåga här. Vilken av dom är störst, bor uppe i dalarna så vill ju inte åka en 35 mil i onödan liksom ^^
Användarens profilbild
-ReM-
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 570
Blev medlem: 8 september 2011, 21:09
Ort: Järfälla

Inlägg av -ReM- »

Förträffen är den 18 Maj, Marathon den 1 Juni och Säsongsavslutningen brukar vara runt 25 Augusti.

Jag skulle säga att Marathon är störst, och i år pratas det om en massa Trial åkare och sånt som ska komma och leka lite.
Förra året på Ropsten var ganska dött vill jag påstå, men förhoppningsvis är det mer drag i år.

För den som har fler frågor tänker jag hänvisa till Crippa på forumet. Han är funktionär på frihamnen och brukar vara den som står för informationen. :)
S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.

Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 528
Blev medlem: 16 maj 2012, 07:50
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Dillpojken »

-ReM- skrev:Förträffen är den 18 Maj, Marathon den 1 Juni och Säsongsavslutningen brukar vara runt 25 Augusti.

Jag skulle säga att Marathon är störst, och i år pratas det om en massa Trial åkare och sånt som ska komma och leka lite.
Förra året på Ropsten var ganska dött vill jag påstå, men förhoppningsvis är det mer drag i år.

För den som har fler frågor tänker jag hänvisa till Crippa på forumet. Han är funktionär på frihamnen och brukar vara den som står för informationen. :)
jag har hört att den senaste i augusti är den största men jag kan ha fel.
Användarens profilbild
-ReM-
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 570
Blev medlem: 8 september 2011, 21:09
Ort: Järfälla

Inlägg av -ReM- »

Dillpojken skrev:
-ReM- skrev:Förträffen är den 18 Maj, Marathon den 1 Juni och Säsongsavslutningen brukar vara runt 25 Augusti.

Jag skulle säga att Marathon är störst, och i år pratas det om en massa Trial åkare och sånt som ska komma och leka lite.
Förra året på Ropsten var ganska dött vill jag påstå, men förhoppningsvis är det mer drag i år.

För den som har fler frågor tänker jag hänvisa till Crippa på forumet. Han är funktionär på frihamnen och brukar vara den som står för informationen. :)
jag har hört att den senaste i augusti är den största men jag kan ha fel.
Kan vara så, jag var inte där förra året så är lite osäker. :)
S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.

Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

-ReM- skrev:Förträffen är den 18 Maj, Marathon den 1 Juni och Säsongsavslutningen brukar vara runt 25 Augusti.

Jag skulle säga att Marathon är störst, och i år pratas det om en massa Trial åkare och sånt som ska komma och leka lite.
Förra året på Ropsten var ganska dött vill jag påstå, men förhoppningsvis är det mer drag i år.

För den som har fler frågor tänker jag hänvisa till Crippa på forumet. Han är funktionär på frihamnen och brukar vara den som står för informationen. :)
tack så mycket!
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Tagga Frihamnen Marathon :D
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

jack.lofgren skrev:Tagga Frihamnen Marathon :D
Självklart! ;D
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Granberg skrev:då kommer bara jag in med en liten fåga här. Vilken av dom är störst, bor uppe i dalarna så vill ju inte åka en 35 mil i onödan liksom ^^

Har själv aldrig vart på någon av träffarna, men jag antar att Marathon är störst!
söderström96
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 27 mars 2011, 20:31
Ort: kungsängen

Inlägg av söderström96 »

rärox du åker från bålsta va ? :O
söderström96
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 27 mars 2011, 20:31
Ort: kungsängen

Inlägg av söderström96 »

lär förövrigt inte bli nåt cruise från kungsängen då huvudarrangören skiter i det
Användarens profilbild
Marklund
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 15 april 2009, 15:14
Ort: Bålsta
Kontakt:

Inlägg av Marklund »

-ReM- skrev:Förträffen är den 18 Maj, Marathon den 1 Juni och Säsongsavslutningen brukar vara runt 25 Augusti.

Jag skulle säga att Marathon är störst, och i år pratas det om en massa Trial åkare och sånt som ska komma och leka lite.
Förra året på Ropsten var ganska dött vill jag påstå, men förhoppningsvis är det mer drag i år.

För den som har fler frågor tänker jag hänvisa till Crippa på forumet. Han är funktionär på frihamnen och brukar vara den som står för informationen. :)
Här på TSR heter jag Marklund men rätt annars. :)
söderström96 skrev:lär förövrigt inte bli nåt cruise från kungsängen då huvudarrangören skiter i det
Du har ingenting med Frihamnen Meetsen att göra, administrativt.
Du vet inte vad vi i Frihamnen Crew har för planer för någonting så du kan inte säga annat.


Upplagt på både MoppeNet Forum och Facebook. Bjud in alla era vänner.
Se information nedan:

Frihamnen Förträff:
http://www.facebook.com/events/435969969812242/?fref=ts

Frihamnen Marathon:
http://www.facebook.com/events/312867108825572/?fref=ts
Frihamnen Crew
Skriv svar