lås

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

lås

Inlägg av potog »

Tråden spårade samt förlåt.
Senast redigerad av potog den 19 augusti 2012, 21:20, redigerad totalt 1 gånger.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

förstår vad ni menar^^
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Sluta gnälla... Lite får man tåla för fan. Lös det med p0d istället för att göra en tråd om det och söka stöd hos resten av sajten.
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

Starka bevis det där :o
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Gröngöling skrev:Sluta gnälla... Lite får man tåla för fan. Lös det med p0d istället för att göra en tråd om det och söka stöd hos resten av sajten.
lite svårt att enas med någon som man "bråkar" med :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

personligen tycker jag inte att pod1 är en värdig medlem i crew före jag såg det här heller
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Gröngöling skrev:Sluta gnälla... Lite får man tåla för fan. Lös det med p0d istället för att göra en tråd om det och söka stöd hos resten av sajten.
är ju precis sådan här personer som gör så man blir trött ? sen vadå sluta gråta ? sa han var efterbliven för kan få utbrott då jag föddes med add och sa han till han flera gånger och även i chatten att han skulle sluta skriva och då sa jag de och fick en varning ska dom i crew få bete sig hur dem vill då ?


allt som potog skrev stämmer och jag är okej att han postar detta då vi har pratat om de och kommit överäns att han skulle skriva åt mig då jag har skriv svårigheter pågrund av min sjukdom
Senast redigerad av david96 den 19 augusti 2012, 20:49, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

fan va löjligt en sådanhär tråd... ta det privat hjälper inte så mycket att du skriver till oss... kontakta någon modd för det blir bara dummt om alla medlemmar skall bestämma... du borde nog ha vetat de potog!
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Vill säga att jag inte gör detta för å vara "elak/(hänga ut)" mot pod1 men jag anser att du inte ska vara i crew å detta kändes som bästa sätta att visa det på.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Håller med victorh. Riktigt omoget att gnälla till hela hemsidan istället för att ta det i pm med honom eller en mod.
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Till 75% håller jag med pod, david är en jävla posthunter snorunge som tror han kan exakt allt. Men skriver samma svar som någon 2 inlägg längre upp med andra ord.
Samma sak med potog, bara att han har lite mer humor o är inte riktigt lika fittig. O kan faktiskt tillföra saker till sidan!

Kicka pod ur crew om många tycker de, men låt fan inte david komma in i crew o inte potog heller. dock så skulle de va mer acceptabelt!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

MrAndersson skrev:Till 75% håller jag med pod, david är en jävla posthunter snorunge som tror han kan exakt allt. Men skriver samma svar som någon 2 inlägg längre upp med andra ord.
Samma sak med potog, bara att han har lite mer humor o är inte riktigt lika fittig. O kan faktiskt tillföra saker till sidan!

Kicka pod ur crew om många tycker de, men låt fan inte david komma in i crew o inte potog heller. dock så skulle de va mer acceptabelt!
varken mig eller david försöker komma med i crew :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Aldrig sagt de heller, men detta är ju en böla sönder tyck synd om oss tråd!

Oså vill ni få ut honom o in någon annan, klart man tror att ni menar er själva med den jävla besserwisser attityden ni alltid har, speciellt david. De hoppas ja verkligen att inte någon låter er bli!

Förövrigt jävligt töntig tråd, pod kan lika gärna en om er att ni hänger ut honom.

EDIT. Nu när vi ändå hänger ut folk här har ni vad david skicka direkt när jag skrivit min åsikt.

[spoiler]
skoj att du lägger en sådan omogen kommentar jag och potog kommer inte äns försöka komma med i crew har varit rätt inaktiv på sista tiden, och sen har jag gjort dig något då du verkar upprörd ?
[/spoiler]
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

MrAndersson skrev:Aldrig sagt de heller, men detta är ju en böla sönder tyck synd om oss tråd!

Oså vill ni få ut honom o in någon annan, klart man tror att ni menar er själva med den jävla besserwisser attityden ni alltid har, speciellt david. De hoppas ja verkligen att inte någon låter er bli!

Förövrigt jävligt töntig tråd, pod kan lika gärna en om er att ni hänger ut honom.
Ta det lungt nu. :) tack

Detta va mest för å se om någon sam tyckte. för pod1 har ju antagligen mer förtroende för mods då han är crew så inte jag och david åker på ban för att dom bara fick se hans historia.
För är det flera som uppleft samma så stärker det vi vittnar om :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

potog skrev:
MrAndersson skrev:Till 75% håller jag med pod, david är en jävla posthunter snorunge som tror han kan exakt allt. Men skriver samma svar som någon 2 inlägg längre upp med andra ord.
Samma sak med potog, bara att han har lite mer humor o är inte riktigt lika fittig. O kan faktiskt tillföra saker till sidan!

Kicka pod ur crew om många tycker de, men låt fan inte david komma in i crew o inte potog heller. dock så skulle de va mer acceptabelt!
varken mig eller david försöker komma med i crew :)
och jag är svensk.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Victorh skrev:
potog skrev:
MrAndersson skrev:Till 75% håller jag med pod, david är en jävla posthunter snorunge som tror han kan exakt allt. Men skriver samma svar som någon 2 inlägg längre upp med andra ord.
Samma sak med potog, bara att han har lite mer humor o är inte riktigt lika fittig. O kan faktiskt tillföra saker till sidan!

Kicka pod ur crew om många tycker de, men låt fan inte david komma in i crew o inte potog heller. dock så skulle de va mer acceptabelt!
varken mig eller david försöker komma med i crew :)
och jag är svensk.
Fin logik, du påpekar att min profilbild gör att du inte kan ta mig seriöst medan du stavar som en kratta, fin logik där, verkligen.. Måste berömma dig för det ;) /Facepalm.
det citatet har han ju en poäng med!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Fall du ser de sista jag kommentera i crew tråden, så kanske du ser vad jag tycker:)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Manliga citat... ta med hela konversationen men nej det vågar ni inte (har läst båda) . Ni lipar som fan bara för att P0d1 gjorde sitt "jobb" och sa till er när ni gjorde fel. Och att ni inte har sökt till crew tror jag inte ett skit på!

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

TheGrimReaper skrev:Manliga citat... ta med hela konversationen men nej det vågar ni inte (har läst båda) . Ni lipar som fan bara för att P0d1 gjorde sitt "jobb" och sa till er när ni gjorde fel. Och att ni inte har sökt till crew tror jag inte ett skit på!
grejen är den att vi inte gjort något fel. och blev smutts kasstade ändå.



LÄS VAD JAG SKREV HÖGST UPP
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Jag har sökt till de ja men inte längre och har ingen ide att söka till de längre då jag tycker de finns bättre medlemmar till de?:)

Anderson istället för säga jag är,en omogen snor unge så kunde du sagt de andra som inte är förolämpande och har rätt att fråga och få ett svar på vf du skrev så? Och fall jag gjort dig något så säg de gärna så jag kan rätta till de istället för kalla mig saker?:)
Senast redigerad av david96 den 19 augusti 2012, 21:17, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

TuZx skrev:förstår vad ni menar^^
hänt liknande ? :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 735
Blev medlem: 13 februari 2011, 13:31
Ort: Karlstad

Inlägg av tS »

Ni pratar om hur ni blir ''attackerade'' osv , men ni tror inte ni har något med de och göra då?
Kolla t.ex här, (citerat från Lätt Mc - tråden)
david96 skrev:600mil på 9 år :S antingen tråkig ägare elr många fel har den haft så den inte körts :P den är nice och piskar på rätt bra fall du tar bort strypningarna
p0d1 skrev:Kom inte och snacka skit nu, bara för att man inte håller på och pendlar hela tiden och får milen att öka betyder inte det att man är tråkig eller att det är fel på den.
Jag köpte min DT när den hade gått 548 mil, inte fan fanns det ett enda fel på den, knappt någon repa.

Jag har kört cirka 500 mil med min DT på ett år, tyvärr är många utav dessa mil äckliga jävla pendelmil till skolan, hade jag inte pendlat till skolan så hade milen varit mycket lägre.
david96 skrev:I generella fall så är de så så är fan med inte skit snack! 600+-mil på 9 år är inget antingen har den stått i garaget för någon anledning oftast vart sönder!
Detta är i generella fall och är fan med inte skitsnack, Man får ju fråga sig vf har den knappts körts ? sen är de inte alltid så skrev inte de häller.
Så kom inte och säg jag snackar skit, så innan du säger de så läs och förstå hela texten annars kanske du borde öva upp din läsförståelse
Här börjar du svära och hålla på endast för pod1 inte höll med utan tyckte de var skitsnack. Även onödigt att slänga in '' annars kanske du borde öva din läsförståelse'' oså..

Tror ni hjälper till själva att skapa problemen med hur ni själva beteer er, när jag snackar med pod1 har han varit väligt hjälpande och trevlig osånt.
Detta kanske startat innan detta men en sak jag reagera på..
Senast redigerad av tS den 19 augusti 2012, 21:17, redigerad totalt 1 gånger.
[spoiler]Bild[/spoiler]
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket
Inlägg: 893
Blev medlem: 5 juli 2010, 00:49

Inlägg av Ztraand »

Håller med victor till 110% här. Även om din avsikt inte var att hänga ut pod1, så gör du ju det. Och gör så att alla medlemmar kommer att hålla koll på han, vissa kanske kommer att börja hysa lite agg. Skriv till mods istället för klaga.

Jag kan förstå att ni blir sura, men som sagt om du har lite högre rang i ett gäng, så måste man även visa det ibland. Det här kanske gick överstyr. Men häng fan inte ut en annan medlem!
Victorh skrev:fan va löjligt en sådanhär tråd... ta det privat hjälper inte så mycket att du skriver till oss... kontakta någon modd för det blir bara dummt om alla medlemmar skall bestämma... du borde nog ha vetat de potog!
Gilera SMT 07 säljes!: http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... ra-smt-07/

Vila i frid Derbimann1 (F)

Qui rogat, non errat -- "Den som frågar har inte fel"
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Sånt här gör mig trött på TSR. Istället för att lösa det genom PM med antingen användaren eller modd, så gör man en tråd och smutskastar personen. Tråden skapar diskussion, folk kommenterar massa onödigt och tråden låses. Ingenting händer.

Tar ni istället kontakt med en moderator så kommer de ske saker. Sånt här gör ju bara att ni sätter er själva mer i skiten, då jag nästan är säker att uthängning är otillåten enligt reglerna.

Jag vill inte lägga mig i ert "bråk" på något sätt, men en sak är säker att det är inte ens fel att två personer bråkar.

Hoppas att en modd/crew medlem ser tråden, låser, tar upp det med ledningen och får ett avslut.
bibapeolola
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres
Inlägg: 1560
Blev medlem: 2 juni 2011, 21:45
Ort: vasa

Inlägg av Riejuman »

håller med david och potog! pod1 elr vad han nu heter svarar oftast med dålig attityd och dumm förklarar folk.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Du/ni skulle lika bra ha kunnat skicka ett PM till mig eller någon annan moderator istället för att skapa en tråd om det? Liksom vad ska dom andra medlemmarna göra åt saken egentligen?

Om det är något mer ni har att säga är det bara att skicka ett PM så löser vi det där.

Låser här.
Låst