Idiot som kastar mjölkpaket!

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Idiot som kastar mjölkpaket!

Inlägg av MrAndersson »

Hallå!

Va ute o åkte moppe idag med polarna, skulle hem till en kille!
Jag åker på en väg i kanske 50-55 när en bil ska svänga höger!
Jag svänger ut i vänster filen o kör om, när de kommer ett upphöjt övergångsställe kanske 60 meter fram!

Jag ser att en kille är påväg över och släpper på gasen o bromsar lite, han har gått över och jag kommer i kanske 30-35 mot övergångstället (han hade redan gått över till den sidan han skulle då min polare släppt förbi honom) när han vänder om o springer ut på övergångs stället, jag bromsar in o försöker styra undan! Han hade verkligen gått över för min ena polare körde före han gick o min andra släppte förbi honom!

så han va på vänstra sidan när jag kommer, och han springer ut på övergångs stället och försöker få mig o köra på honom, när han fattar att jag styr undan och att han inte hinner då slänger han en jävla kasse med mat på mig, massor med mjölk i!

Påsen träffar ifram på moppen, och det skvätter mjöl över hela mig o moppen, jag kör ut i ett dike och är kanske 2-3 meter från och krocka med ett staket.

Jag kör där ifrån då jag får panik o tror ha vill bråka.

Jag kör till min polare och förklarar vad som hänt, vi går in och ska tvätta bort mjölken! När snubben som slängt kommer förbi ser moppen kommer o skriker på oss, tränger sig in i min polares hus, försöker ta en mobil från en annan kompis som pratar i telefon!

(han hade redan gått över till den sidan han skulle då min polare släppt förbi honom) i puttar ut honom ur huset, då kollar han runt min moppe efter regskylt, men han ser ingen då jag inte har någon! Då tar han min hjälm, och säger att han tar den som ersättning för maten. (som han slängde på mig)

Jag går efter och försöker få han o stanna när han tar tag i min tröja ungefär stryptag, och försöker lyfta mig, jag är rätt lång ca 192 o han va lite längre o lyckas inte lyfta mig!

Han vill ha mina personuppgifter och jag ger han falska, ett par grannar kommer ut och den här snubben flippar totalt o börjar skrika, min polares morsa o syster o morfar kommer, o börjar skrika på snubben han va kanske 35-40 runt 195 lång fet vägde nog runt 110 kg minst!

Och han vägrar ge sig o säger att han ska ha betalt för maten osv, som HAN fortfarande slängde!

Han springer då ifrån platsen till min polares hus för och ta kort på moppen och hans hus, vi springer då fram framför jag min polare och hans syster , hans syster tar och slår bort mobilen från honom, hon är 17 år o kanske 165 lång, den här snubben tar då o bryter ner henne o trampar henne på bröstkorgen när min polare tar o puttar in honom i en vägg, han ska precis sparka honom när hans morsa hindrar honom, den här snubben springer då från platsen.

Vad tycker ni vi ska göra? Polisanmäla snubben? Eller kommer vi få skiten för de? Vi är ca 20 vittnen som står på min o min polares sida, medans han är helt själv!

Så vad tycker ni vi ska göra, jag o min polare o hans syster är ju rätt upprörda om man ska säga så!

Han va en typisk jävla idiot som trodde han va polis o kunde styra samhället o trodde att han kunde lagarna som ingen annan!

Vad ska vi göra, känner oss seriöst hotade! Och det jävla svinet ska fan få skit för de han gjort!

Men ska vi polisanmäla? Eller inte kan tilllägga att moppen är trimmad!

Vet att de låter helt cp, men det är 100% sant!

Ber om ursäkt för att de blev kladdigt och eventuella stavfel!

Mvh Andersson
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

sånna är ni ni skövdebor.. ;)

nä men gå till polozen dirr imorrn och berätta allt. vad har ni gjort?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Fyfan vilket djur, anmäl han bara!
bibapeolola
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Känner igen mig lite i det där, vi har en person som inte riktigt har alla hemma om man säger så och han brukar stå vid övergångsställen och vänta, men ska man då släppa över han så står han bara kvar och stirrar, så då åker man ju iväg igen men då kastar och sparkar idioten smågrus mot oss :roll:

Ont: han verkade ju inte heller ha alla hemma, men jag tycker helt klart att du ska anmäla det då det var HAN som gjorde fel och inte du. Och att han desutom försökte skada dig och din polares syrra är inte okej. :o
Användarens profilbild
Tobbe96
Svårstartad skrothög
Inlägg: 248
Blev medlem: 1 augusti 2011, 22:46
Ort: Helsingborg

Inlägg av Tobbe96 »

Klar polisanmälning säger jag! Om man slänger mat på någon så att han kör av vägen så ska man fan få en polisanmälning mot sig, sen att han stampar på en som inte änns hade med saken att göra gör ju inte saken bättre.
Bild

Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Jaså? ;)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

AxxxeL skrev:Fyfan vilket djur, anmäl han bara!
Vill det, men ska snacka med min kompis och så!

Sen vill jag inte åka dit för något! Vi har ju trotts allt inte gjort något, men har en dålig vana för polisen de är de! och förmodligen kommer vi få något också!
Trotts att vi inte gjort något fel? Eller, han sa att man var tvungen o kunna stanna vid ett upphöjt övergångsställe, men han hade ju gått över då måste man väll inte stanna? De va ju han som sprang ut framför mig? Kan jag få skit för de ändå?

PK skrev:sånna är ni ni skövdebor.. ;)

nä men gå till polozen dirr imorrn och berätta allt. vad har ni gjort?
HAha!

De är ju de att moppen är trimmad, o sen är ju frågan om vilka som tror mest på 4 16 åringar som vet exakt hur de va! Sen kanske 12-15 grannar som såg allt skrik o bråk osv!

eller han som är själv o verkar helt psycho! O de jobbiga är att vi vet inte vem han är eller vart han bor!
Eller vi vet på ett ungefär men inte exakt!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
-user-
Elmoped
Inlägg: 98
Blev medlem: 13 mars 2012, 14:53

Inlägg av -user- »

MrAndersson skrev:
AxxxeL skrev:Fyfan vilket djur, anmäl han bara!
Vill det, men ska snacka med min kompis och så!

Sen vill jag inte åka dit för något! Vi har ju trotts allt inte gjort något, men har en dålig vana för polisen de är de! och förmodligen kommer vi få något också!
Trotts att vi inte gjort något fel? Eller, han sa att man var tvungen o kunna stanna vid ett upphöjt övergångsställe, men han hade ju gått över då måste man väll inte stanna? De va ju han som sprang ut framför mig? Kan jag få skit för de ändå?

PK skrev:sånna är ni ni skövdebor.. ;)

nä men gå till polozen dirr imorrn och berätta allt. vad har ni gjort?
HAha!

De är ju de att moppen är trimmad, o sen är ju frågan om vilka som tror mest på 4 16 åringar som vet exakt hur de va! Sen kanske 12-15 grannar som såg allt skrik o bråk osv!

eller han som är själv o verkar helt psycho! O de jobbiga är att vi vet inte vem han är eller vart han bor!
Eller vi vet på ett ungefär men inte exakt!
Du får ha ett baseboll trä hängandes på styret i fortsättningen!
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd
Inlägg: 544
Blev medlem: 21 januari 2012, 15:15
Ort: Finland,Närpes

Inlägg av Z-K »

du skulle tagit matkassen å gett till din mor :P

haha, skämt iallafall.

Sånt där ska anmälas direkt.
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Plugga moppen å polis anmäl.... Btw varför börja ni inte puckla på honom?
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

potog skrev:Plugga moppen å polis anmäl.... Btw varför börja ni inte puckla på honom?
för deras familj var där...

Men Plugga och anmäl! :D
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Victorh skrev:
potog skrev:Plugga moppen å polis anmäl.... Btw varför börja ni inte puckla på honom?
för deras familj var där...

Men Plugga och anmäl! :D
om nån drämer till min syrra så tror jag inte att min pappa eller min mamma har något emot att jag ger han en snyting?
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Mertz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 165
Blev medlem: 12 januari 2012, 15:12

Inlägg av Mertz »

Well till att börja med, Fick han en rikigt bild på moppen? kan man se att det sitter ett trimrör osv? för att om inte, så kan du ha trimmat moppen efteråt vilket inte skulle hålla i rätten. Tror inte du kan åka dit för det eftersom du har haft tid på dig att byta delar osv. Var annars säker och byt till originaldelar eller bara plocka av trimdelarna utan att ersätta dem.

Och så går du och polisanmäler det hela.

ELLER så trimmar du moppen mera, ta med några kompizar. Letar upp var hans Brevlåda bor och trashar sönder huset och honom. Gör det som känns rätt :P gör aldrig båda samtidig däremot, Kommer det säkert skit rätt tillbaka, om du redan polisanmält honom.
Detta är ju INGET av alternativen jag hade gjort givetvis ;) hehe
Samuel Johnson skrev: "Nästan allt absurt uppförande kommer
sig av att imitera dem vi inte kan efterlikna"

GÖR MIG AV MED BÅDE GOKART (1800.-) OCH TRIMMAD NYRENOV MT5 MOTOR(1500.-)
http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... d-avstamt/
Användarens profilbild
Mertz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 165
Blev medlem: 12 januari 2012, 15:12

Inlägg av Mertz »

Mattyyy skrev:Polisanmälan är det enda rätta
moraliskt sett.. men vafan polisen är lat och pallar bara inte
Samuel Johnson skrev: "Nästan allt absurt uppförande kommer
sig av att imitera dem vi inte kan efterlikna"

GÖR MIG AV MED BÅDE GOKART (1800.-) OCH TRIMMAD NYRENOV MT5 MOTOR(1500.-)
http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... d-avstamt/
Användarens profilbild
StylizhRazer
SlooWMooW
Inlägg: 652
Blev medlem: 4 februari 2012, 20:38
Ort: Skövde

Inlägg av StylizhRazer »

polisanmäl aset
ta gärna en till på mitt Baotian classic stunt projekt om du har tid :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=35304

Derbi Senda R Extreme -04 säljes
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=38487
för mer information
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Mertz skrev:
Mattyyy skrev:Polisanmälan är det enda rätta
moraliskt sett.. men vafan polisen är lat och pallar bara inte
Detta är också en tanke...
OM två 16åringar skulle komma in hos snuten och polisanmäla en snubbe som kastat mjölk på mig när jag åkt moppe, hur seriöst tror ni dom tar de isåfall! Tror ju mer att dom kommer försöka omvända allt till mig som körde moppen så jag åker på skit o får böter!
Mertz skrev:Well till att börja med, Fick han en rikigt bild på moppen? kan man se att det sitter ett trimrör osv? för att om inte, så kan du ha trimmat moppen efteråt vilket inte skulle hålla i rätten. Tror inte du kan åka dit för det eftersom du har haft tid på dig att byta delar osv. Var annars säker och byt till originaldelar eller bara plocka av trimdelarna utan att ersätta dem.

Och så går du och polisanmäler det hela.

ELLER så trimmar du moppen mera, ta med några kompizar. Letar upp var hans Brevlåda bor och trashar sönder huset och honom. Gör det som känns rätt :P gör aldrig båda samtidig däremot, Kommer det säkert skit rätt tillbaka, om du redan polisanmält honom.
Detta är ju INGET av alternativen jag hade gjort givetvis ;) hehe
OM han fick ett ordentligt kort på moppen vet jag inte! Han stog ju vid den men vi ungdomar sprang framframför honom, o mobilen han hade SÖG! så är osäker på hur tydliga bilder han tog med den!
Eller om han ens han ta någon!


VI tänkte också trascha hans hus o han först, de tänkte min polares farsa också så :roll:
Men det är de att ingen vet vart han bor eller vem han är.... Typiskt!
potog skrev:Plugga moppen å polis anmäl.... Btw varför börja ni inte puckla på honom?
Anledningen till de va att min polare redan haft rätt mycket problem med snutent! SÅ hans morsa hindra honom precis när han skulle sparka snubben i ansiktet för hon ville inte ha mer skit! Om du fattar!

Och att vi inte puckla på han innan va för att de va ca 20 grannar som stog i fönstrena och vittna! Och han va som sagt ca 195 lång o vägde runt 110 kg! Så de hade nog krävts några smällar mot ansiktet innan han slutat!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
StylizhRazer
SlooWMooW
Inlägg: 652
Blev medlem: 4 februari 2012, 20:38
Ort: Skövde

Inlägg av StylizhRazer »

polisen kommer bara kolla era mopeder om idioten polisanmäler er för att ha trimmade mopeder
ta gärna en till på mitt Baotian classic stunt projekt om du har tid :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=35304

Derbi Senda R Extreme -04 säljes
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=38487
för mer information
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 449
Blev medlem: 20 juli 2011, 12:28

Inlägg av Aprilia-Mx »

När jag läste detta först trodde jag att det var ett försenat april skämt men nu fattar jag att det inte var det....

Polisanmäl! Ni får inte ut något alls genom att förstöra hans egendom. Om ni polisanmäler kanske ni kan få ut något slags skadestånd vilket alltid sitter fint! :roll:

Och sen det han hade gjort mot er syster eller hur det nu var en ju sinnessjukt det med och visar bara på att den här snubben hör hemma i en tvångströja. Gå till polisen!

EDIT: Låt nån förälder anmäla istället ifall ni tror att dem inte kommer ta er seriöst!
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
Användarens profilbild
ts_jonte
Elmoped
Inlägg: 95
Blev medlem: 31 januari 2012, 20:19
Ort: töreboda

Inlägg av ts_jonte »

polisanmäl honnom nekar polisen leta upp idioten å söla in en cykel i honom så hårt man kan
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

gör lite egna rökbomber och stinkbomber o helvete o krossa hans rutor o langa in o lek lite CS :D Gör så han aldrig mer sover om nätterna. mohaha! Nejmen. De enda " rätta " är ju att anmäla men man kan ju alltid störa det aset ifall han går på din eller din väns syster vad de nuvar.... :)
bibapeolola
Användarens profilbild
TrueBorn
Kinaraket
Inlägg: 853
Blev medlem: 26 juli 2011, 10:37

Re: Idiot som kastar mjölkpaket!

Inlägg av TrueBorn »

[spoiler]
MrAndersson skrev:Hallå!

Va ute o åkte moppe idag med polarna, skulle hem till en kille!
Jag åker på en väg i kanske 50-55 när en bil ska svänga höger!
Jag svänger ut i vänster filen o kör om, när de kommer ett upphöjt övergångsställe kanske 60 meter fram!

Jag ser att en kille är påväg över och släpper på gasen o bromsar lite, han har gått över och jag kommer i kanske 30-35 mot övergångstället (han hade redan gått över till den sidan han skulle då min polare släppt förbi honom) när han vänder om o springer ut på övergångs stället, jag bromsar in o försöker styra undan! Han hade verkligen gått över för min ena polare körde före han gick o min andra släppte förbi honom!

så han va på vänstra sidan när jag kommer, och han springer ut på övergångs stället och försöker få mig o köra på honom, när han fattar att jag styr undan och att han inte hinner då slänger han en jävla kasse med mat på mig, massor med mjölk i!

Påsen träffar ifram på moppen, och det skvätter mjöl över hela mig o moppen, jag kör ut i ett dike och är kanske 2-3 meter från och krocka med ett staket.

Jag kör där ifrån då jag får panik o tror ha vill bråka.

Jag kör till min polare och förklarar vad som hänt, vi går in och ska tvätta bort mjölken! När snubben som slängt kommer förbi ser moppen kommer o skriker på oss, tränger sig in i min polares hus, försöker ta en mobil från en annan kompis som pratar i telefon!

(han hade redan gått över till den sidan han skulle då min polare släppt förbi honom) i puttar ut honom ur huset, då kollar han runt min moppe efter regskylt, men han ser ingen då jag inte har någon! Då tar han min hjälm, och säger att han tar den som ersättning för maten. (som han slängde på mig)

Jag går efter och försöker få han o stanna när han tar tag i min tröja ungefär stryptag, och försöker lyfta mig, jag är rätt lång ca 192 o han va lite längre o lyckas inte lyfta mig!

Han vill ha mina personuppgifter och jag ger han falska, ett par grannar kommer ut och den här snubben flippar totalt o börjar skrika, min polares morsa o syster o morfar kommer, o börjar skrika på snubben han va kanske 35-40 runt 195 lång fet vägde nog runt 110 kg minst!

Och han vägrar ge sig o säger att han ska ha betalt för maten osv, som HAN fortfarande slängde!

Han springer då ifrån platsen till min polares hus för och ta kort på moppen och hans hus, vi springer då fram framför jag min polare och hans syster , hans syster tar och slår bort mobilen från honom, hon är 17 år o kanske 165 lång, den här snubben tar då o bryter ner henne o trampar henne på bröstkorgen när min polare tar o puttar in honom i en vägg, han ska precis sparka honom när hans morsa hindrar honom, den här snubben springer då från platsen.

Vad tycker ni vi ska göra? Polisanmäla snubben? Eller kommer vi få skiten för de? Vi är ca 20 vittnen som står på min o min polares sida, medans han är helt själv!

Så vad tycker ni vi ska göra, jag o min polare o hans syster är ju rätt upprörda om man ska säga så!

Han va en typisk jävla idiot som trodde han va polis o kunde styra samhället o trodde att han kunde lagarna som ingen annan!

Vad ska vi göra, känner oss seriöst hotade! Och det jävla svinet ska fan få skit för de han gjort!

Men ska vi polisanmäla? Eller inte kan tilllägga att moppen är trimmad!

Vet att de låter helt cp, men det är 100% sant!

Ber om ursäkt för att de blev kladdigt och eventuella stavfel!

Mvh Andersson
[/spoiler]

Just därför jag vill bo i skövde ;D
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

HAHAHA Det här kan vara det roligaste jag läst på länge, jag menar... Vad fan är oddsen för att någon slänger en matkasse på en och sen ska ha betalt för det? xD

Signatur dirr
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

jadu... hade han ens rört min familj så vet jag inte vad jag hade gjort...
men i efterhand så är de bättre att polisanmäla. även fast jag har svårt tro att de leder nånstnas.
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Gör mopparna org och sedan anmäl honom...
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

Polisen kan inte göra något alls, dom har ju inga bevis på att de va den moppen du körde med, de kan va din "tävlings maskin" . Skulle nog slagit in skallen på han istället! Polisanmälning, vad hjälper de när ni inte vet var han bor eller vem han är? Ser ni han igen så slå ut tänderna på gubbajävlen!
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
naxx90
Elmoped
Inlägg: 114
Blev medlem: 29 september 2011, 22:36
Ort: Klippan
Kontakt:

Inlägg av naxx90 »

kannebanne skrev:Polisen kan inte göra något alls, dom har ju inga bevis på att de va den moppen du körde med, de kan va din "tävlings maskin" . Skulle nog slagit in skallen på han istället! Polisanmälning, vad hjälper de när ni inte vet var han bor eller vem han är? Ser ni han igen så slå ut tänderna på gubbajävlen!
hahahha helt rätt :D
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin

valah den kommer gå som saataan
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

Tror inte att ens polisen bryr sig om att mopeden var trimmad, är ett så lamt brott gemfört med vad han gjorde.
Användarens profilbild
Mertz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 165
Blev medlem: 12 januari 2012, 15:12

Inlägg av Mertz »

KarlssoN^ skrev:Tror inte att ens polisen bryr sig om att mopeden var trimmad, är ett så lamt brott gemfört med vad han gjorde.
ja det stämmer men jag personligen skulle nu vilja ha min historia "Vattentät"
men som sagt, fråga runt i grannskapat och fråga om någon vet vem han är och be din mamma/pappa att anmäla misshandel ang din syster eller vad det var. Olaga intrång, eftersom ja fattade de som om han tog sig in.och säg att du känner dig hotad. inte bara att han kastade mjölk på dig det tar dem som skämt men det låter lite mer om det rör sig om misshandel.
Samuel Johnson skrev: "Nästan allt absurt uppförande kommer
sig av att imitera dem vi inte kan efterlikna"

GÖR MIG AV MED BÅDE GOKART (1800.-) OCH TRIMMAD NYRENOV MT5 MOTOR(1500.-)
http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... d-avstamt/
Användarens profilbild
ollebolle15
Svårstartad skrothög
Inlägg: 287
Blev medlem: 25 september 2011, 15:39
Ort: Motala

Inlägg av ollebolle15 »

Anmäl dirr mode! ;)
Skriv svar