Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

veteranmoppe
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:49

Inlägg av veteranmoppe »

Aa tack, ja arbetar med henne i grupp arbete nu denna vecka som kommer i skolan så ja ska försöka snacka med henne så mycket som möjligt så ska vi träffas näste helg ;) så får jag se hur det går då men det känns rätt bra än så länge :)
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

veteranmoppe skrev:Jag har lite problem, denna tjejen som jag har känslor för ä typ det ända jag tänker på tror fan jag blivit kär, problemet är att vi träffas bara i skolan men hon har frågat om jag vill dra hem till henne och ses och det ska jag göra, min "plan" är att dra hem till henne och typ ses och då fråga om hon vill hitta på något typ kolla bio, käka ute, hon dansar bugg så kanske fråga om hon vill ut och dansa ?? Och då när vi är ute typ fråga vad hon tycker om mig ??.

Denna tjejen vet jag har väldigt svårt att släppa in människor i sitt liv för hon har haft dåliga familje förhållanden innan och mått väldigt dåligt så min "plan" är att ta det lugnt framåt.

Vad tycker ni kan det gå eller kommer det bli pannkaka av allt ihop. ?

PS. Jag verkligen tycker om henne så jag vill inte sabba våran vänskaps relation om det skiter sig .
Tycker att de va en bra idé med att fråga henne om ni ska gå ut o dansa. Det visar att du intresserar dig av hennes intressen med!
Men som nån skrev här över fråga inte om hon gillar dig än.
Årets Styrelsemedlem 2013
riejudriver99
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 14 september 2014, 12:27
Ort: Gällivare

Inlägg av riejudriver99 »

Hej :)

Vet inte om det hör in hit men vad ska man göra om man har en riktigt irriterande polare som börjar gå en på nerverna riktigt rejält?
vad kan man säga till personen?
Användarens profilbild
-Filip
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 7 januari 2012, 16:13

Inlägg av -Filip »

riejudriver99 skrev:Hej :)

Vet inte om det hör in hit men vad ska man göra om man har en riktigt irriterande polare som börjar gå en på nerverna riktigt rejält?
vad kan man säga till personen?

Säg till han att du inte orkar med att han håller på så som han gör. Alltså om han har gjort något.
Om du allmänt bara stör dig på honom så sluta häng med han?
riejudriver99
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 14 september 2014, 12:27
Ort: Gällivare

Inlägg av riejudriver99 »

Aa så kan man ju göra. Men han e riktigt jobbig och omogen så man blir trött på han. Men går i samma klass hur ska man gå tillväga då? Svårt att ignorera då
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Klart att du kan ignorera honom även om ni går i samma klass.. Inte direkt så att du hänger med alla i din klass ändå, eller hur? ;)

Säg till honom att du är trött på hans skit och inte vill hänga mer med honom om han inte skärper sig, tror han inte att du är seriös så häng inte ler med honom.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH
Inlägg: 716
Blev medlem: 13 januari 2013, 22:12
Ort: ulricehamn

Inlägg av Jakzu »

riejudriver99 skrev:Hej :)

Vet inte om det hör in hit men vad ska man göra om man har en riktigt irriterande polare som börjar gå en på nerverna riktigt rejält?
vad kan man säga till personen?
Fyfan, fick en sån snubbe i min klass nu när jag började gymnasiet.. Han ska vara på hela tiden och peta på mig ta saker och allmänt omogen..
För några veckor sedan tog han min musmatta och drog innan för kalsongerna.. Då fick det fan va nog.. Jag är inte den som slås osv.. Men då fick jag fan damp i 10sec.
Jag ställde mig upp och gjode någon jävla Bruce lee sving och drog ner han på mage på golvet. Sen satte jag knät på ryggraden och tryckte som fan och sa att han ska ge fan i mig.. Sen dess beter han sig som folk..

Annars tycker jag att du väntar på att han drygar på en lektion, så säger du högt och överdrivet dramatiskt så att läraren och klasen hör att han ska ge fan att bete sig som han gör:)
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

De är så att det finns en tjej som jag tycker om som vän för tillfället. Men skulle kunna tänka mig att se henne som mer ifall hon känner samma sak. Grejen är att hon skriver lite hemlighetsfullt, på ett sätt där hon försöker förmedla något mer än vad hon skriver. Hon sitter alltså på någon tanke men hon vågar inte säga de rakt ut känns de som. Antingen är de positivt eller negativt.

Igår skrev hon nämligen att hon ville träffa mig när bara hon och jag är utan att någon annan av henne kompisar ska vara med. Och de tolkar jag som att hon kan vara lite intresserad och vill veta mer om mig angående vem jag är och så. Men hon skrev ändå något konstigt i samma sms under de där:

"Tänkte om du ville hitta på nått ba du och jag? De är därför jag skriver till dig så du vet varför liksom"

Och förstår inte vad hon menar med de där sista, så du vet varför liksom.. Och hon verkar inte vilja förklara sig heller.

Sen utöver de så skrev vi lite mer om när de skulle passa bra och så..
Men då skrev hon i ett annat sms att hon tycker att vi inte har träffats på länge vilket vi inte heller har gjort då jag haft andra saker för mig. Och de låter ju kul att hon vill träffa mig igen och så men i detta sms är det något hon också inte vill förmedla. För hon skriver att de var därför hon hörde av sig till mig så jag inte ska tro något annat.

Så då blir de igen att man börjar tänka vad hon egentligen vill. För visst vi är vänner eller kanske passar bättre att skriva att vi har kontakt med varandra för har inte känt varandra så länge och har endast träffat henne två gånger totalt.

Men ville veta varför hon var så hemlighetsfull och frågade då henne och hon svara att hon skrev så för de inte ska bli något missförstånd. Men hon skriver att hon vill mysa så hela situationen för mig blir ju helt fucked up. Hon förmedlar blandade känslor så man vet inte vart man har henne.

Och nu efter de så har hon hört av sig ett par gånger och frågat om allt är lugnt men vet inte vad jag ska svara för är osäker på vad hon vill. För vill hon något vill jag ju inte förlora det genom att skriva något fel. Men vill hon inte något sånt så vet man ju det och då får de vara.

Så om någon har tips här och kan förstå sig på vad hon försöker förmedla med sina olika tankar så vore ju det suveränt. Så jag kan svara henne innan de går för lång tid!

Tack i förhand :)
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

rasmusborg skrev:[spoiler]De är så att det finns en tjej som jag tycker om som vän för tillfället. Men skulle kunna tänka mig att se henne som mer ifall hon känner samma sak. Grejen är att hon skriver lite hemlighetsfullt, på ett sätt där hon försöker förmedla något mer än vad hon skriver. Hon sitter alltså på någon tanke men hon vågar inte säga de rakt ut känns de som. Antingen är de positivt eller negativt.

Igår skrev hon nämligen att hon ville träffa mig när bara hon och jag är utan att någon annan av henne kompisar ska vara med. Och de tolkar jag som att hon kan vara lite intresserad och vill veta mer om mig angående vem jag är och så. Men hon skrev ändå något konstigt i samma sms under de där:

"Tänkte om du ville hitta på nått ba du och jag? De är därför jag skriver till dig så du vet varför liksom"

Och förstår inte vad hon menar med de där sista, så du vet varför liksom.. Och hon verkar inte vilja förklara sig heller.

Sen utöver de så skrev vi lite mer om när de skulle passa bra och så..
Men då skrev hon i ett annat sms att hon tycker att vi inte har träffats på länge vilket vi inte heller har gjort då jag haft andra saker för mig. Och de låter ju kul att hon vill träffa mig igen och så men i detta sms är det något hon också inte vill förmedla. För hon skriver att de var därför hon hörde av sig till mig så jag inte ska tro något annat.

Så då blir de igen att man börjar tänka vad hon egentligen vill. För visst vi är vänner eller kanske passar bättre att skriva att vi har kontakt med varandra för har inte känt varandra så länge och har endast träffat henne två gånger totalt.

Men ville veta varför hon var så hemlighetsfull och frågade då henne och hon svara att hon skrev så för de inte ska bli något missförstånd. Men hon skriver att hon vill mysa så hela situationen för mig blir ju helt fucked up. Hon förmedlar blandade känslor så man vet inte vart man har henne.

Och nu efter de så har hon hört av sig ett par gånger och frågat om allt är lugnt men vet inte vad jag ska svara för är osäker på vad hon vill. För vill hon något vill jag ju inte förlora det genom att skriva något fel. Men vill hon inte något sånt så vet man ju det och då får de vara.

Så om någon har tips här och kan förstå sig på vad hon försöker förmedla med sina olika tankar så vore ju det suveränt. Så jag kan svara henne innan de går för lång tid!

Tack i förhand :)[/spoiler]
Min teori är att hon är rädd att du inte ska vara intresserad utav henne och därför vill hon liksom läsa av dig lite först för att se ifall hon har ''oddsen'' på hennes sida :)
Användarens profilbild
Alexzpro
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 18 februari 2014, 20:06
Ort: Stockholm

Inlägg av Alexzpro »

Tjejer är fan skumma o komplicerade grejer måste jag säga.
Träffa en brud på en fest som jag började strula lite med, hon är sjukt på och så. Festen är slut o de tar nån vecka innan det planeras på ny. Får höra av hennes tjejkompisar som jag är sjukt bra vän med att hon är intresserad. Vi båda går på den här festen och det börjar ganska lugnt, får höra av folk på festen att hon är intresserad och att jag ska ta första steget liksom. Gör det och så är vi igång o strular igen. Slutar med att vi hamnar i ett rum och ni förstår nog resten.

Vi träffas ett par gånger bara hon och jag utan alkohol och har allmänt trevligt och nu så verkar intresset bara dött helt. Vafan hände liksom? Från att hon skickar massa "gulli gull" sms till inget liksom.

Tjejer är konstiga varelser asså..
Honda MT50 -91.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Hampu skrev:
rasmusborg skrev:[spoiler]De är så att det finns en tjej som jag tycker om som vän för tillfället. Men skulle kunna tänka mig att se henne som mer ifall hon känner samma sak. Grejen är att hon skriver lite hemlighetsfullt, på ett sätt där hon försöker förmedla något mer än vad hon skriver. Hon sitter alltså på någon tanke men hon vågar inte säga de rakt ut känns de som. Antingen är de positivt eller negativt.

Igår skrev hon nämligen att hon ville träffa mig när bara hon och jag är utan att någon annan av henne kompisar ska vara med. Och de tolkar jag som att hon kan vara lite intresserad och vill veta mer om mig angående vem jag är och så. Men hon skrev ändå något konstigt i samma sms under de där:

"Tänkte om du ville hitta på nått ba du och jag? De är därför jag skriver till dig så du vet varför liksom"

Och förstår inte vad hon menar med de där sista, så du vet varför liksom.. Och hon verkar inte vilja förklara sig heller.

Sen utöver de så skrev vi lite mer om när de skulle passa bra och så..
Men då skrev hon i ett annat sms att hon tycker att vi inte har träffats på länge vilket vi inte heller har gjort då jag haft andra saker för mig. Och de låter ju kul att hon vill träffa mig igen och så men i detta sms är det något hon också inte vill förmedla. För hon skriver att de var därför hon hörde av sig till mig så jag inte ska tro något annat.

Så då blir de igen att man börjar tänka vad hon egentligen vill. För visst vi är vänner eller kanske passar bättre att skriva att vi har kontakt med varandra för har inte känt varandra så länge och har endast träffat henne två gånger totalt.

Men ville veta varför hon var så hemlighetsfull och frågade då henne och hon svara att hon skrev så för de inte ska bli något missförstånd. Men hon skriver att hon vill mysa så hela situationen för mig blir ju helt fucked up. Hon förmedlar blandade känslor så man vet inte vart man har henne.

Och nu efter de så har hon hört av sig ett par gånger och frågat om allt är lugnt men vet inte vad jag ska svara för är osäker på vad hon vill. För vill hon något vill jag ju inte förlora det genom att skriva något fel. Men vill hon inte något sånt så vet man ju det och då får de vara.

Så om någon har tips här och kan förstå sig på vad hon försöker förmedla med sina olika tankar så vore ju det suveränt. Så jag kan svara henne innan de går för lång tid!

Tack i förhand :)[/spoiler]
Min teori är att hon är rädd att du inte ska vara intresserad utav henne och därför vill hon liksom läsa av dig lite först för att se ifall hon har ''oddsen'' på hennes sida :)
Hur tycker du jag ska fortsätta då? Och hur ska jag vara på det där smset där hon frågade ifall allt är okej med mig, antar att jag ska tuta och köra bara. Men kan man fråga henne ifall hon har känslor för mig eller är det för tidigt kanske? Osäker som tusan för jag gillar henne som sagt som vän och mer men om man tabbar sig så känns det som att man kan förlora all kontakt med henne. Så finns det något tips på hur jag ska gå tillväga?

Hon vill ju träffa mig ensam nu till helgen så får väll se lite vad som händer då och ifall hon ger mig signaler men om inte kanske det är för tidigt att visa mitt intresse för henne också? :/
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

rasmusborg skrev:
Hampu skrev:
rasmusborg skrev:[spoiler]De är så att det finns en tjej som jag tycker om som vän för tillfället. Men skulle kunna tänka mig att se henne som mer ifall hon känner samma sak. Grejen är att hon skriver lite hemlighetsfullt, på ett sätt där hon försöker förmedla något mer än vad hon skriver. Hon sitter alltså på någon tanke men hon vågar inte säga de rakt ut känns de som. Antingen är de positivt eller negativt.

Igår skrev hon nämligen att hon ville träffa mig när bara hon och jag är utan att någon annan av henne kompisar ska vara med. Och de tolkar jag som att hon kan vara lite intresserad och vill veta mer om mig angående vem jag är och så. Men hon skrev ändå något konstigt i samma sms under de där:

"Tänkte om du ville hitta på nått ba du och jag? De är därför jag skriver till dig så du vet varför liksom"

Och förstår inte vad hon menar med de där sista, så du vet varför liksom.. Och hon verkar inte vilja förklara sig heller.

Sen utöver de så skrev vi lite mer om när de skulle passa bra och så..
Men då skrev hon i ett annat sms att hon tycker att vi inte har träffats på länge vilket vi inte heller har gjort då jag haft andra saker för mig. Och de låter ju kul att hon vill träffa mig igen och så men i detta sms är det något hon också inte vill förmedla. För hon skriver att de var därför hon hörde av sig till mig så jag inte ska tro något annat.

Så då blir de igen att man börjar tänka vad hon egentligen vill. För visst vi är vänner eller kanske passar bättre att skriva att vi har kontakt med varandra för har inte känt varandra så länge och har endast träffat henne två gånger totalt.

Men ville veta varför hon var så hemlighetsfull och frågade då henne och hon svara att hon skrev så för de inte ska bli något missförstånd. Men hon skriver att hon vill mysa så hela situationen för mig blir ju helt fucked up. Hon förmedlar blandade känslor så man vet inte vart man har henne.

Och nu efter de så har hon hört av sig ett par gånger och frågat om allt är lugnt men vet inte vad jag ska svara för är osäker på vad hon vill. För vill hon något vill jag ju inte förlora det genom att skriva något fel. Men vill hon inte något sånt så vet man ju det och då får de vara.

Så om någon har tips här och kan förstå sig på vad hon försöker förmedla med sina olika tankar så vore ju det suveränt. Så jag kan svara henne innan de går för lång tid!

Tack i förhand :)[/spoiler]
Min teori är att hon är rädd att du inte ska vara intresserad utav henne och därför vill hon liksom läsa av dig lite först för att se ifall hon har ''oddsen'' på hennes sida :)
Hur tycker du jag ska fortsätta då? Och hur ska jag vara på det där smset där hon frågade ifall allt är okej med mig, antar att jag ska tuta och köra bara. Men kan man fråga henne ifall hon har känslor för mig eller är det för tidigt kanske? Osäker som tusan för jag gillar henne som sagt som vän och mer men om man tabbar sig så känns det som att man kan förlora all kontakt med henne. Så finns det något tips på hur jag ska gå tillväga?

Hon vill ju träffa mig ensam nu till helgen så får väll se lite vad som händer då och ifall hon ger mig signaler men om inte kanske det är för tidigt att visa mitt intresse för henne också? :/
Tycker du bara borde ta det som det kommer! På smset är det väl bara att svara normalt som vi svenskar gör, säger att vi mår bra än hur vi mår :lol:
Fråga om känslor är inget jag skulle chansat på iallafall, det kommer ju ändå förmodligen att märkas lite hur hon känner när ni träffas :)

För att inte tappa kontakten med henne så skulle jag väl ha hållit igång så det inte blir att man inte hört av varandra på över en vecka eller nått och sen inte låta allt gå för fort, det bästa är ju ifall man lyckas gå framåt i samma tempo som henne.
Jag gissar ju på att hon är intresserad av att kanske bli mer än vänner eftersom att det är något hon vill få fram till dig, när ni två är ensamma och ni har endast träffats två gånger innan. :twisted:
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Hampu skrev:
rasmusborg skrev:
Hampu skrev:Min teori är att hon är rädd att du inte ska vara intresserad utav henne och därför vill hon liksom läsa av dig lite först för att se ifall hon har ''oddsen'' på hennes sida :)
Hur tycker du jag ska fortsätta då? Och hur ska jag vara på det där smset där hon frågade ifall allt är okej med mig, antar att jag ska tuta och köra bara. Men kan man fråga henne ifall hon har känslor för mig eller är det för tidigt kanske? Osäker som tusan för jag gillar henne som sagt som vän och mer men om man tabbar sig så känns det som att man kan förlora all kontakt med henne. Så finns det något tips på hur jag ska gå tillväga?

Hon vill ju träffa mig ensam nu till helgen så får väll se lite vad som händer då och ifall hon ger mig signaler men om inte kanske det är för tidigt att visa mitt intresse för henne också? :/
Tycker du bara borde ta det som det kommer! På smset är det väl bara att svara normalt som vi svenskar gör, säger att vi mår bra än hur vi mår :lol:
Fråga om känslor är inget jag skulle chansat på iallafall, det kommer ju ändå förmodligen att märkas lite hur hon känner när ni träffas :)

För att inte tappa kontakten med henne så skulle jag väl ha hållit igång så det inte blir att man inte hört av varandra på över en vecka eller nått och sen inte låta allt gå för fort, det bästa är ju ifall man lyckas gå framåt i samma tempo som henne.
Jag gissar ju på att hon är intresserad av att kanske bli mer än vänner eftersom att det är något hon vill få fram till dig, när ni två är ensamma och ni har endast träffats två gånger innan. :twisted:
Då träffar jag henne på lördag och får se hur de går. Jag ligger nog lågt med att visa någonting tills jag ser att hon är på också :)
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
Rotmosmannen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 455
Blev medlem: 17 oktober 2014, 20:44

Inlägg av Rotmosmannen »

rasmusborg skrev:
Hampu skrev:
rasmusborg skrev: Hur tycker du jag ska fortsätta då? Och hur ska jag vara på det där smset där hon frågade ifall allt är okej med mig, antar att jag ska tuta och köra bara. Men kan man fråga henne ifall hon har känslor för mig eller är det för tidigt kanske? Osäker som tusan för jag gillar henne som sagt som vän och mer men om man tabbar sig så känns det som att man kan förlora all kontakt med henne. Så finns det något tips på hur jag ska gå tillväga?

Hon vill ju träffa mig ensam nu till helgen så får väll se lite vad som händer då och ifall hon ger mig signaler men om inte kanske det är för tidigt att visa mitt intresse för henne också? :/
Tycker du bara borde ta det som det kommer! På smset är det väl bara att svara normalt som vi svenskar gör, säger att vi mår bra än hur vi mår :lol:
Fråga om känslor är inget jag skulle chansat på iallafall, det kommer ju ändå förmodligen att märkas lite hur hon känner när ni träffas :)

För att inte tappa kontakten med henne så skulle jag väl ha hållit igång så det inte blir att man inte hört av varandra på över en vecka eller nått och sen inte låta allt gå för fort, det bästa är ju ifall man lyckas gå framåt i samma tempo som henne.
Jag gissar ju på att hon är intresserad av att kanske bli mer än vänner eftersom att det är något hon vill få fram till dig, när ni två är ensamma och ni har endast träffats två gånger innan. :twisted:
Då träffar jag henne på lördag och får se hur de går. Jag ligger nog lågt med att visa någonting tills jag ser att hon är på också :)
Jag skulle ju ha visat att man är lite intresserad för det låter ju som om hon är det.
Annars kanske hon får intrycket att du inte vill va med henne.
Men kolla...ja la en post!
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Jo det är sant, men skulle varit 1000 gånger enklare om man bara kunde säga som det var istället för man ska försöka leka detektiv och försöka ta reda på vad motpartnern känner. Om man bara kunde sagt det rakt ut, jag gillar dig och så säger hon vad hon känner så skulle de ju bli så mycket enklare här i livet men så fungerar det tydligen inte i samhället tack vare någon oskriven regel.

Men vet inte hur jag ska göra mer, har ku visat mitt. Har sagt att jag vill mysa och så med henne och då har hon själv svarat att det skulle vara jätte mysigt men vet ju inte om hon menar på det sättet jag menar. Hon kanske bara tänker att det skulle vara mysigt att ligga och kolla på en film men inget mer.
Så vet inte hur jag ska visa ens känslor mer för hon ska förstå vad jag verkligen vill :)
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
Voltfax
TSR Tredje Snyggaste Scooter 2014
Inlägg: 492
Blev medlem: 6 augusti 2013, 20:52

Inlägg av Voltfax »

kör bara säg vad du tycker.. säger hon att hon inte har det säg okej :D
Rieju spike, 80km
Aerox, 73km
puch korado, 45km


vinnare av brodalen styling tävling 2014


5a i twostrokeriders snyggaste scooter 2013
mitt projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=56598



facebook: https://www.facebook.com/pages/Jonte-tu ... 3639576595
instagram: sverigesfetasteaerox
tjenafan
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 8 december 2014, 17:55
Ort: Göteborg

Inlägg av tjenafan »

tja, de är så att jag har lite problem :? jag har börjat skrivit med en tjej som jag har börjat gilla lite eller ganska mycket, vi var kompisar förut när vi var mindre men sen flyttade jag, å vi tappade kontakten :? vi skriver varje dag och flera gånger under dagen så vi skriver ganska mycket. Vi var förra veckan för första gången och då kändes de lite läskigt i början sen mot kvällen så tycker ja de gick ganska bra hon var inte så blyg och vi började lära känna varandra lite bättre, men nu till de som jag tycker är sjukt drygt är att jag vet att de är flera andra killar som skriver med henne som brukar vara med andra snygga brudar och ändå så skriver dom rätt mycket på snap med henne och de stör mig som fan.... :( och vill verkligen inte skynda på för vet att de kan skita sig eftersom de har gjort de några gånger innan :/ men när dom andra skriver så känns det som ända utvägen :/
och vi är ganska lika i sättet för vi hänger med ungefär samma gäng, vi tycker om samma saker och med mera

så snälla hur skulle ni ha gjort om ni satt i min sitts :roll:
Användarens profilbild
Pasha
Svårstartad skrothög
Inlägg: 280
Blev medlem: 6 december 2013, 19:24
Ort: Luleå

Inlägg av Pasha »

tjenafan skrev:tja, de är så att jag har lite problem :? jag har börjat skrivit med en tjej som jag har börjat gilla lite eller ganska mycket, vi var kompisar förut när vi var mindre men sen flyttade jag, å vi tappade kontakten :? vi skriver varje dag och flera gånger under dagen så vi skriver ganska mycket. Vi var förra veckan för första gången och då kändes de lite läskigt i början sen mot kvällen så tycker ja de gick ganska bra hon var inte så blyg och vi började lära känna varandra lite bättre, men nu till de som jag tycker är sjukt drygt är att jag vet att de är flera andra killar som skriver med henne som brukar vara med andra snygga brudar och ändå så skriver dom rätt mycket på snap med henne och de stör mig som fan.... :( och vill verkligen inte skynda på för vet att de kan skita sig eftersom de har gjort de några gånger innan :/ men när dom andra skriver så känns det som ända utvägen :/
och vi är ganska lika i sättet för vi hänger med ungefär samma gäng, vi tycker om samma saker och med mera

så snälla hur skulle ni ha gjort om ni satt i min sitts :roll:
Var med henne mer, att du skriver med henne mycket bevisar bara att du bryr dig om henne. Du lär märka om hon tycker att du är för på.
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

göbbar, varvstoppa moppen så blir dom våta

Mvh
tjenafan
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 8 december 2014, 17:55
Ort: Göteborg

Inlägg av tjenafan »

Pasha skrev:
tjenafan skrev:tja, de är så att jag har lite problem :? jag har börjat skrivit med en tjej som jag har börjat gilla lite eller ganska mycket, vi var kompisar förut när vi var mindre men sen flyttade jag, å vi tappade kontakten :? vi skriver varje dag och flera gånger under dagen så vi skriver ganska mycket. Vi var förra veckan för första gången och då kändes de lite läskigt i början sen mot kvällen så tycker ja de gick ganska bra hon var inte så blyg och vi började lära känna varandra lite bättre, men nu till de som jag tycker är sjukt drygt är att jag vet att de är flera andra killar som skriver med henne som brukar vara med andra snygga brudar och ändå så skriver dom rätt mycket på snap med henne och de stör mig som fan.... :( och vill verkligen inte skynda på för vet att de kan skita sig eftersom de har gjort de några gånger innan :/ men när dom andra skriver så känns det som ända utvägen :/
och vi är ganska lika i sättet för vi hänger med ungefär samma gäng, vi tycker om samma saker och med mera

så snälla hur skulle ni ha gjort om ni satt i min sitts :roll:
Var med henne mer, att du skriver med henne mycket bevisar bara att du bryr dig om henne. Du lär märka om hon tycker att du är för på.
jo tänkte fråga om vi kanske ska hitta på nå till helgen igen och så, men ah ska ta å fråga om hon vill gå ut å äta eller nått kul.
Användarens profilbild
fruktigkaka
Svårstartad skrothög
Inlägg: 225
Blev medlem: 3 maj 2014, 19:13
Ort: gävle

Inlägg av fruktigkaka »

tjenafan skrev:tja, de är så att jag har lite problem :? jag har börjat skrivit med en tjej som jag har börjat gilla lite eller ganska mycket, vi var kompisar förut när vi var mindre men sen flyttade jag, å vi tappade kontakten :? vi skriver varje dag och flera gånger under dagen så vi skriver ganska mycket. Vi var förra veckan för första gången och då kändes de lite läskigt i början sen mot kvällen så tycker ja de gick ganska bra hon var inte så blyg och vi började lära känna varandra lite bättre, men nu till de som jag tycker är sjukt drygt är att jag vet att de är flera andra killar som skriver med henne som brukar vara med andra snygga brudar och ändå så skriver dom rätt mycket på snap med henne och de stör mig som fan.... :( och vill verkligen inte skynda på för vet att de kan skita sig eftersom de har gjort de några gånger innan :/ men när dom andra skriver så känns det som ända utvägen :/
och vi är ganska lika i sättet för vi hänger med ungefär samma gäng, vi tycker om samma saker och med mera

så snälla hur skulle ni ha gjort om ni satt i min sitts :roll:
häng med lite andra tjejer och kolla om hon blir svartsjuk :3
speedfight 2 ac
Setup :
airsal 70cc sport
Urpluggat orginalrör
16,5mm mikuni moddat på orginal insug
sportluftfilter (+10 hk)
biltema bakdäck
sf 1 framkåpa ( +15 kmh för mindre luftmotstånd )
tjenafan
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 8 december 2014, 17:55
Ort: Göteborg

Inlägg av tjenafan »

fruktigkaka skrev:
tjenafan skrev:tja, de är så att jag har lite problem :? jag har börjat skrivit med en tjej som jag har börjat gilla lite eller ganska mycket, vi var kompisar förut när vi var mindre men sen flyttade jag, å vi tappade kontakten :? vi skriver varje dag och flera gånger under dagen så vi skriver ganska mycket. Vi var förra veckan för första gången och då kändes de lite läskigt i början sen mot kvällen så tycker ja de gick ganska bra hon var inte så blyg och vi började lära känna varandra lite bättre, men nu till de som jag tycker är sjukt drygt är att jag vet att de är flera andra killar som skriver med henne som brukar vara med andra snygga brudar och ändå så skriver dom rätt mycket på snap med henne och de stör mig som fan.... :( och vill verkligen inte skynda på för vet att de kan skita sig eftersom de har gjort de några gånger innan :/ men när dom andra skriver så känns det som ända utvägen :/
och vi är ganska lika i sättet för vi hänger med ungefär samma gäng, vi tycker om samma saker och med mera

så snälla hur skulle ni ha gjort om ni satt i min sitts :roll:
häng med lite andra tjejer och kolla om hon blir svartsjuk :3
nja, ska väll försöka va med henne så mycket de bara går utan hon tycker ja är dryg eller nå.
DerbiGangster
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 19 augusti 2012, 20:24
Ort: Stockholm

Inlägg av DerbiGangster »

Shoo vet inte hur ja ska göra me en brud.. Va på en fest förra helgen o där träffa jag en brud som ja chillade me lite, o hon e verkligen exakt så som min "drömbrud" ser ut typ, ni fattar, iaf la till henne på fb o har skrivit lite me henne men asso vill haffa henne o vet inte direkt hur jag ska göra? Eftersom ja inte känner henne o vi har bara en gemensam vän som ja dessutom inte umgås med då känns de lite fucked up o typ fråga om hon vill ses nån dag? Hjälp mig moppepojkar vill verkligen ha henne, tack på förhand!
DbL
Elmoped
Inlägg: 42
Blev medlem: 8 augusti 2014, 02:06

Inlägg av DbL »

DerbiGangster skrev:Shoo vet inte hur ja ska göra me en brud.. Va på en fest förra helgen o där träffa jag en brud som ja chillade me lite, o hon e verkligen exakt så som min "drömbrud" ser ut typ, ni fattar, iaf la till henne på fb o har skrivit lite me henne men asso vill haffa henne o vet inte direkt hur jag ska göra? Eftersom ja inte känner henne o vi har bara en gemensam vän som ja dessutom inte umgås med då känns de lite fucked up o typ fråga om hon vill ses nån dag? Hjälp mig moppepojkar vill verkligen ha henne, tack på förhand!
Fråga om hon och en kompis har lust att träffa dig och en annan så ni inte bara är ensamma och det slipper bli så stelt om det nu är som det är, det funkade för mig, och efter nån eller några gånger så försöker du att träffas ensamma så ni inte får visa era känslor och blir friend zonad!
Ride or die <3
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Tjena :) Har varit tsm med en brud i några veckor nu och det börjar redan bli lite ensidigt när vi ses. Det blir mest kolla film och mysa typ. Förslag på vad man kan hitta på med sin tjej? :) Promenad? Middag? Bio? Eller har ni några bättre förslag?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

umgås med andra/ bio / hitta ett gemensamt intresse/ baka/ shoppa/ fika/ åka skidor/ lägga pussel.

Finns HUR mycket som helst!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Rotmosmannen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 455
Blev medlem: 17 oktober 2014, 20:44

Inlägg av Rotmosmannen »

DEA!! skrev:umgås med andra/ bio / hitta ett gemensamt intresse/ baka/ shoppa/ fika/ åka skidor/ lägga pussel.

Finns HUR mycket som helst!
+Köra moped :D
Men kolla...ja la en post!
Skriv svar