TSR-Crew - Tråden

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

TheGrimReaper skrev:
Victorh skrev:
TheGrimReaper skrev:Kan man få lite kritik på hur jag har skött mig under denna lilla tid jag varit crew! :D
nej för att du gråter direkt man ger dig kritik!
haha du är så stenhård så jag gråter så fort jag hör ditt namn!
Stackars barn....
Aa där fick du kritik som du fråga efter men kunde inte ta det? Tänk efter en gång till före duskriver :)
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Victorh skrev: Aa där fick du kritik som du fråga efter men kunde inte ta det? Tänk efter en gång till före duskriver :)
Vad var det jag inte kunde ta?...

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

TheGrimReaper skrev:
Victorh skrev: Aa där fick du kritik som du fråga efter men kunde inte ta det? Tänk efter en gång till före duskriver :)
Vad var det jag inte kunde ta?...
sa du inte tål kritik, direkt började du gnälla på att jag är ett stackars barn...

Om du vill bättre på dig borde du väl tåla höra dom sämre sidorna med när du engångs skull frågar?
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Victorh skrev:
sa du inte tål kritik, direkt började du gnälla på att jag är ett stackars barn...

Om du vill bättre på dig borde du väl tåla höra dom sämre sidorna med när du engångs skull frågar?
Din kritik är ju inte alltid konstruktiv... Annars tar jag gärna kritik så jag kan förbättra mig!

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Uppför er nu! Jaja du är så duktig så tgr ;) <3

Så mura är mod nu alltså? Grattis isåfall!
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

PK skrev:
Så mura är mod nu alltså? Grattis isåfall!

Jo ryktena stämmer! tack! :)
Bild
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

GRATTIS MURA<33333333333333333333333333333333333 hehe
Bild
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

Grattis<3
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Mura har blivit moderator.

Den mäktiga plan som vi såväl tuta och alla oldschool snackade om, att ta över TSR. Vi visste att det enda vi behövde var att mura kommer in i dem högre nivåerna och nu har det besannats. En revolution. En historisk dag där Mura kommer härska och ta över allt. Banna alla som inte följer han.

Säg HEJ MURA!!
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

difaren skrev:Mura har blivit moderator.

Den mäktiga plan som vi såväl tuta och alla oldschool snackade om, att ta över TSR. Vi visste att det enda vi behövde var att mura kommer in i dem högre nivåerna och nu har det besannats. En revolution. En historisk dag där Mura kommer härska och ta över allt. Banna alla som inte följer han.

Säg HEJ MURA!!

hahhaha :D visst är det en stordag! (men du avslöjade vår plan) :D
Bild
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Mura skrev:
difaren skrev:Mura har blivit moderator.

Den mäktiga plan som vi såväl tuta och alla oldschool snackade om, att ta över TSR. Vi visste att det enda vi behövde var att mura kommer in i dem högre nivåerna och nu har det besannats. En revolution. En historisk dag där Mura kommer härska och ta över allt. Banna alla som inte följer han.

Säg HEJ MURA!!

hahhaha :D visst är det en stordag! (men du avslöjade vår plan) :D
Jag må ha avslöjat den men ingen kommer kunna stoppa dig!
Så stolt här!
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

något nytt att dela om crew-fronten?
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
creppish
Avstängd
Inlägg: 166
Blev medlem: 15 januari 2012, 12:12
Ort: Haninge

Inlägg av creppish »

tycker PK borde bli mod, allmänt trevlig och skön kille, han hjälper till där han kan och är rätt så aktiv IMO, sen har han ju vart medlem ett tag :)
mitt Senda projekt, ta en snabbtitt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43974

Välkommen till sverige, där du lever som en kung och får sympati av hela befolkningen sålänge du heter Achmed eller är född i en rik familj!
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

creppish skrev:tycker PK borde bli mod, allmänt trevlig och skön kille, han hjälper till där han kan och är rätt så aktiv IMO, sen har han ju vart medlem ett tag :)
Han var ju crew tidigare.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

creppish skrev:tycker PK borde bli mod, allmänt trevlig och skön kille, han hjälper till där han kan och är rätt så aktiv IMO, sen har han ju vart medlem ett tag :)
Du verkar ha missat att han avgick från TSR-Crew?
Användarens profilbild
creppish
Avstängd
Inlägg: 166
Blev medlem: 15 januari 2012, 12:12
Ort: Haninge

Inlägg av creppish »

p0d1 skrev:
creppish skrev:tycker PK borde bli mod, allmänt trevlig och skön kille, han hjälper till där han kan och är rätt så aktiv IMO, sen har han ju vart medlem ett tag :)

Han var ju crew tidigare.
vicke xX SMT skrev:Du verkar ha missat att han avgick från TSR-Crew?

my bad :oops:
mitt Senda projekt, ta en snabbtitt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43974

Välkommen till sverige, där du lever som en kung och får sympati av hela befolkningen sålänge du heter Achmed eller är född i en rik familj!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

haha jag avgick inte, jag blev utkastad efter ca 1 år :) fortfarande inte informerats om varför vilket jag tycker är lite halvdålig stil...

aja skit samma :) måste erkänna att det är bra mycket roligare att vara vanlig medlem än crew, för det känns mer som ett roligt ställe att hänga på istället för en börda :)
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

PK skrev:haha jag avgick inte, jag blev utkastad efter ca 1 år :) fortfarande inte informerats om varför vilket jag tycker är lite halvdålig stil...

aja skit samma :) måste erkänna att det är bra mycket roligare att vara vanlig medlem än crew, för det känns mer som ett roligt ställe att hänga på istället för en börda :)
Ja det kan man kalla taskigt :| :!:
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Bara ett snabbt tips då jag läste på någon sida att det skulle vara bra att ha någon tjej som crew så måste jag bara rekommendera Heatz_ch , just därför att hon är riktigt kunnig, många ser upp till henne, hon är almänt trevlig och kan sin grej, hennes projekt är riktigt populärt och tror att hon kan bli en grym crew! :D
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Persson97 skrev:Bara ett snabbt tips då jag läste på någon sida att det skulle vara bra att ha någon tjej som crew så måste jag bara rekommendera Heatz_ch , just därför att hon är riktigt kunnig, många ser upp till henne, hon är almänt trevlig och kan sin grej, hennes projekt är riktigt populärt och tror att hon kan bli en grym crew! :D
Hon har vart här i typ 1 månad, lite väl snabbt kanske?
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

k-skåpet skrev:
Persson97 skrev:Bara ett snabbt tips då jag läste på någon sida att det skulle vara bra att ha någon tjej som crew så måste jag bara rekommendera Heatz_ch , just därför att hon är riktigt kunnig, många ser upp till henne, hon är almänt trevlig och kan sin grej, hennes projekt är riktigt populärt och tror att hon kan bli en grym crew! :D
Hon har vart här i typ 1 månad, lite väl snabbt kanske?
håller med k-skåpet om någon ska in så borde ni ta k-skååpet varit här länge och vet vad han pratar om+ vart har roxxen tagit vägen ?
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

Persson97 skrev:Bara ett snabbt tips då jag läste på någon sida att det skulle vara bra att ha någon tjej som crew så måste jag bara rekommendera Heatz_ch , just därför att hon är riktigt kunnig, många ser upp till henne, hon är almänt trevlig och kan sin grej, hennes projekt är riktigt populärt och tror att hon kan bli en grym crew! :D
hon är ju absolut inte aktiv på forumet, ser bara hon i sitt projekt.
men bara man har ett hyfsat projekt betyder inte att man får vara med i crew .

ja exakt vart är roxxen? inaktiv?
Quattro lyfe
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Persson97 skrev:Bara ett snabbt tips då jag läste på någon sida att det skulle vara bra att ha någon tjej som crew så måste jag bara rekommendera Heatz_ch , just därför att hon är riktigt kunnig, många ser upp till henne, hon är almänt trevlig och kan sin grej, hennes projekt är riktigt populärt och tror att hon kan bli en grym crew! :D
Vi kan ju inte ta in henne i crew bara för att hon är tjej.

Har inte sett henne i många fler trådar än hennes egna projekttråd, och har aldrig sett henne ta initiativ att säga åt någon eller liknande.

Kunnig kan ju menas på olika sätt, att kunna lacka och lägga kolfiberplast på kåpor, eller att veta exakt hur en moppe är uppbyggd, även i motorn osv.

Jag säger inte att hon inte kan nåt om motorer, för det har jag ingen aning om, men ska hon in i crew så vill jag att hon visar sin kunnighet.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

som crew, finns det nån minimigräns hur mycket man måste vara aktiv här?tänker på roxxen som man inte ser så mycket av.

vad spelar det för roll om man kan mycket men inte visar det lixom?
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

CaToXXo skrev:
Persson97 skrev:Bara ett snabbt tips då jag läste på någon sida att det skulle vara bra att ha någon tjej som crew så måste jag bara rekommendera Heatz_ch , just därför att hon är riktigt kunnig, många ser upp till henne, hon är almänt trevlig och kan sin grej, hennes projekt är riktigt populärt och tror att hon kan bli en grym crew! :D
Vi kan ju inte ta in henne i crew bara för att hon är tjej.

Har inte sett henne i många fler trådar än hennes egna projekttråd, och har aldrig sett henne ta initiativ att säga åt någon eller liknande.

Kunnig kan ju menas på olika sätt, att kunna lacka och lägga kolfiberplast på kåpor, eller att veta exakt hur en moppe är uppbyggd, även i motorn osv.

Jag säger inte att hon inte kan nåt om motorer, för det har jag ingen aning om, men ska hon in i crew så vill jag att hon visar sin kunnighet.
Inte bara för att hon e tjej, och sen så sa jag att jag tror att hon kan bli en bra crew inte att hon ska vara det nu..
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Isåfall får hon väl vara aktiv det kommande året..
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Att vara med i crew är inget annat än en börda.
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

Jag tycker att Demuz borde få vara med i TSR-Crew!

Han har hjälpt mig jättemycket ända sen jag blev medlem här på TSR samt
att det är han jag oftast har lärt mig av! :)

Han är aktiv och hjälper många vad jag har sett i trådar
Och han kan mycket om el då han går på den linjen.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

DEA!! skrev:Isåfall får hon väl vara aktiv det kommande året..
Kommande året låter lite lite tycker jag, 2 år och 1800 inlägg har jag och inte blivit så mycket som föreslagen än. Visst beror det inte bara på det men känns som att folket här brukar stanna runt 1 år då det är ungefär den tiden de kör moped.
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

k-skåpet skrev:
DEA!! skrev:Isåfall får hon väl vara aktiv det kommande året..
Kommande året låter lite lite tycker jag, 2 år och 1800 inlägg har jag och inte blivit så mycket som föreslagen än. Visst beror det inte bara på det men känns som att folket här brukar stanna runt 1 år då det är ungefär den tiden de kör moped.
så kände jag lite också under tiden man var mer här ;)

men då ingen ens riktigt verkade se en så slutade man va på tsr...
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
Ta det lite lugnt med inläggen kanske? ;)
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.
Håller med! Verkar riktigt duktig & han är även hjälpsam :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

tacopaj skrev:Jag tycker att David96 borde vara med i TSR Crew. Han verkar veta mycket om moppar, han hjälper dom flesta och han är aktiv.

Could not agree more!
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Okej nu vill vi han in mera tips.
Skriv svar