TSR-Crew - Tråden

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

zamme
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 9 september 2012, 13:42

Inlägg av zamme »

vicke xX SMT skrev:Någon som har förslag på någon medlem/medlemmar som skulle platsa som crew?

Har inte så mycket koll just nu eftersom jag inte kollat moppekategorierna på länge så nu får ni ta och tycka till lite.

Hur många söker ni?
Senast redigerad av zamme den 7 oktober 2012, 20:09, redigerad totalt 2 gång.
Vit Derbi Senda xtreme-05

Setup:
Athena 70cc
Gianelli rör
21mm dellorto förgasare
Membran
Sportluft

Toppfart: 112km/h
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Måste hålla med om TheGrimReapr, yngre än de flesta(?), men så stor kunskap, hjälpsam och aktiv användare är det.
Han har många år kvar innan det blir dags för bil så han lär inte försvinna i första hand eller bli inaktiv den killen!

Så en röst lägger jag på TheGrimReaper.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

jo TheGrimReaper borde få en plats :)
Quattro lyfe
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Jag tycker att TheGrimReaper förtjänar platsen för han är seriös och hjälper till mycket!


Kan tilläga här att jag håller väl på att sakta men säkert att försvinna från tsr för jag börjar tröttna på mopeder och även forumet till en stor del. Var mycket roligare här för ett år sen. Nu är det egentligen både bil och mc som gäller för mig dessutom!
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Jag tycker k-skåpet ska få en plats. Han är aktiv, och kan mopeder. Rättar även om någon gjort något fel, som att säga till om någon dubbelpostar, (Vilket crew inte gör? :S ) Och felpost osv.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

DiNozzan skrev:Jag tycker k-skåpet ska få en plats. Han är aktiv, och kan mopeder. Rättar även om någon gjort något fel, som att säga till om någon dubbelpostar, (Vilket crew inte gör? :S ) Och felpost osv.
Där har du faktist väldigt rätt så han förtjänar verkligen en plats iaf!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

nu ska vi inte överdriva pojkar..
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

zamme skrev:
vicke xX SMT skrev:Någon som har förslag på någon medlem/medlemmar som skulle platsa som crew?

Har inte så mycket koll just nu eftersom jag inte kollat moppekategorierna på länge så nu får ni ta och tycka till lite.

Jag tycker att Piitus96 ska ha en plats om han inte redan har en! han har hjälp mig sjukt mycket med min moped osv! och dessutom väldigt trevlig!
Dock har han gjort ganska många fel (enligt reglerna) och trollar ganska mycket.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

vicke xX SMT skrev:Någon som har förslag på någon medlem/medlemmar som skulle platsa som crew?

Har inte så mycket koll just nu eftersom jag inte kollat moppekategorierna på länge så nu får ni ta och tycka till lite.
Jag och axel så kör vi dream crewet igen!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

DreamTeam va för ett bra tag sen, typ 2 år..
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

AntonB skrev: TheGrimReaper, han hjälper fan till hela tiden, plus att han har typ 3 grymma projekt! :)
Tack så mycket! :D
LucasKarlsson skrev: TheGrimReaper!! Han är alltid aktiv och hjälper en så fort man har något problem! + att han har sjukt feta projekt!
Tack!
p0d1 skrev:Måste hålla med om TheGrimReapr, yngre än de flesta(?), men så stor kunskap, hjälpsam och aktiv användare är det.
Han har många år kvar innan det blir dags för bil så han lär inte försvinna i första hand eller bli inaktiv den killen!
Så en röst lägger jag på TheGrimReaper.
Tack! Ne bil blir det inte än ;)
FreZz skrev:jo TheGrimReaper borde få en plats :)
Tack!
Mattyyy skrev:Jag tycker att TheGrimReaper förtjänar platsen för han är seriös och hjälper till mycket!

Tack! tack!

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

Jag har redan sagt mina förslag men eftersom ingen här på forumet bryr sig om vad jag säger så får ni gå tillbaks och kolla vad jag har sagt tidigare.
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

K-skåpet / DiNozzan är de enda seriösa i nuläget som jag skulle vilja ta in.

De har gott om kompetens och potential, de är ganska aktiva och hjälper till mycket i diverse trådar. Kunskaps nivån, deras trevlighet och personlighet är det som får mig att vilja ge någon av dem en plats.
Senast redigerad av Roxxen96 den 7 oktober 2012, 17:54, redigerad totalt 2 gång.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Macko96 skrev:Jag har redan sagt mina förslag men eftersom ingen här på forumet bryr sig om vad jag säger så får ni gå tillbaks och kolla vad jag har sagt tidigare.
Vem har sagt att vi inte bryr oss? Har sett alla dina förslag.
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

vicke xX SMT skrev:
Macko96 skrev:Jag har redan sagt mina förslag men eftersom ingen här på forumet bryr sig om vad jag säger så får ni gå tillbaks och kolla vad jag har sagt tidigare.
Vem har sagt att vi inte bryr oss? Har sett alla dina förslag.
Tänker inte säga vem men det är den känslan men får på svaren av vissa som man säger förslagen till...
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

ja, jag måste då säga att Pod1 inte är en bra modd.... klgar på alla och sänker stämnligen
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

håller med stunt 4 life helt och hållet, p0d1 är alldeles för seriös för det här forument med många nybörjare som gör dåliga topics och postar fel och låser över allt.

flytta istället för att låsa :/
Quattro lyfe
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Du orkar inte flytta 20 trådar varje dag och ändra rubriken eftersom de lägger en fråga om Aerox i projekt eller i cross/sm för att personen uppenbarligen är för dålig på att läsa.

I början när jag blev crew orkade man det, men efter ha flyttat massvis med trådar så orkar man inte, och väljer hellre att låsa tråden.

Sen Frezz är jag inte förvånad över att du klagar, med tanke på att jag bett dig sluta posthunta/posta saker som är helt meningslösa i trådens syfta flertal gånger.

Sen känns det som jag är en av de få aktiva i crew, även om jag har mina svackor med aktiviteten.
Hur tror du det känns att när jag öppnar 15 trådar(de till höger) och 10 av dessa är postade åt helevete, har en topic som är "Aerox HJÄÄLP!!11!1'" och ligger i cross/sm-projekt, du orkar inte flytta trådarna då utan gör det smidigaste.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

DEA!! skrev:DreamTeam va för ett bra tag sen, typ 2 år..
ja men den tiden är för bi så ni får hitta nya :D

även jag tycker grimreaper borde få en chans

sen så sluta hacka på pod1 han har förbättrat sig dock kan han va lite för sträng mot visa nya ibland men en klar förbättring sen i början! (Y) dock fortfarande dryga svar ibland
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

p0d1, vänta tills du varit crew i över ett år. det förändras ALDRIG!

har försökt göra saker åt det med som crew är det ingen som lyssnar eller tar tag i det, så har i stort sett gett upp helt.

kommer antagligen droppa crew snart tyvärr. orkar inte lägga ner dyrbar tid på ingenting.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Tycker p0d1 ska ha beröm för det han gör, städar upp lite överallt!

Får det att kännas mer seriöst. Jag vet själv hur drygt det är att flytta trådar o göra det om och om igen för att vissa inte kan reglerna.
bibapeolola
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Axel skrev:Tycker p0d1 ska ha beröm för det han gör, städar upp lite överallt!

Får det att kännas mer seriöst. Jag vet själv hur drygt det är att flytta trådar o göra det om och om igen för att vissa inte kan reglerna.
ja det är klart :) de i administrationen som är kvar är jag (inne flera gånger om dagen), pod1 (ser ganska ofta) och vicke (inne rätt ofta)

sen droppar lilla jonas och bensinskalle in någon gång i halvåret sådär ;)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Roxxen96 skrev:K-skåpet / DiNozzan är de enda seriösa i nuläget som jag skulle vilja ta in.

De har gott om kompetens och potential, de är ganska aktiva och hjälper till mycket i diverse trådar. Kunskaps nivån, deras trevlighet och personlighet är det som får mig att vilja ge någon av dem en plats.
Tack! Kul att höra att någon tycker jag är aktiv och hjälper till :)
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

david96 skrev: även jag tycker grimreaper borde få en chans
Tack! :lol:

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

PK skrev:
Axel skrev:Tycker p0d1 ska ha beröm för det han gör, städar upp lite överallt!

Får det att kännas mer seriöst. Jag vet själv hur drygt det är att flytta trådar o göra det om och om igen för att vissa inte kan reglerna.
ja det är klart :) de i administrationen som är kvar är jag (inne flera gånger om dagen), pod1 (ser ganska ofta) och vicke (inne rätt ofta)

sen droppar lilla jonas och bensinskalle in någon gång i halvåret sådär ;)

så hård du är :(
Bild
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

FÖRLÅT <3<3 Glömde dig :(

du droppar in ibland du med lilla evonisse <3
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

FreZz skrev:håller med stunt 4 life helt och hållet, p0d1 är alldeles för seriös för det här forument med många nybörjare som gör dåliga topics och postar fel och låser över allt.

flytta istället för att låsa :/
P0d1 är den som förtjänar mest plats på det här forumet för han är en av dom få riktigt seriösa och han gör det han ska genom att låsa etc vid idiotiska trådar/felplaceringar. Jag förstår han för jag har vart modd på några andra forum och det är inte kul när massa idioter gör samma fel 20 gånger om dan och det spelar ingen roll vad man gör för det fortsätter bara. Så till p0d1 : Du är en schysst snubbe som höjer det här forumet och särskilt 125 delen avsevärt så keep the good work up! Du är en av mina favoritmedlemmar på forumet!
zamme
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 9 september 2012, 13:42

Inlägg av zamme »

IN MED THEGRIMREAPER! för att han är fett skön, hjälper alla och sånt!

in med grabben! just sayin´
Vit Derbi Senda xtreme-05

Setup:
Athena 70cc
Gianelli rör
21mm dellorto förgasare
Membran
Sportluft

Toppfart: 112km/h
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Mattyyy skrev:
FreZz skrev:håller med stunt 4 life helt och hållet, p0d1 är alldeles för seriös för det här forument med många nybörjare som gör dåliga topics och postar fel och låser över allt.

flytta istället för att låsa :/
P0d1 är den som förtjänar mest plats på det här forumet för han är en av dom få riktigt seriösa och han gör det han ska genom att låsa etc vid idiotiska trådar/felplaceringar. Jag förstår han för jag har vart modd på några andra forum och det är inte kul när massa idioter gör samma fel 20 gånger om dan och det spelar ingen roll vad man gör för det fortsätter bara. Så till p0d1 : Du är en schysst snubbe som höjer det här forumet och särskilt 125 delen avsevärt så keep the good work up! Du är en av mina favoritmedlemmar på forumet!
Håller med. Dom klagar bara för han låser deras trådar när dom felpostar och inte orkar läsa.
Han är den bästa i crew´t just nu.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

är det bara jag som tycker att man ska komma upp med ex antal krav för att man ens ska fundera på att ta in någon i crew?

så man vet att man inte får in massa jävla tomtar å skit :P

btw så har TheGrimReaper min röst alla andra kan bara gå å dö
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DiNozzan skrev:
Mattyyy skrev:
FreZz skrev:håller med stunt 4 life helt och hållet, p0d1 är alldeles för seriös för det här forument med många nybörjare som gör dåliga topics och postar fel och låser över allt.

flytta istället för att låsa :/
P0d1 är den som förtjänar mest plats på det här forumet för han är en av dom få riktigt seriösa och han gör det han ska genom att låsa etc vid idiotiska trådar/felplaceringar. Jag förstår han för jag har vart modd på några andra forum och det är inte kul när massa idioter gör samma fel 20 gånger om dan och det spelar ingen roll vad man gör för det fortsätter bara. Så till p0d1 : Du är en schysst snubbe som höjer det här forumet och särskilt 125 delen avsevärt så keep the good work up! Du är en av mina favoritmedlemmar på forumet!
Håller med. Dom klagar bara för han låser deras trådar när dom felpostar och inte orkar läsa.
Han är den bästa i crew´t just nu.
tack då :(


nä men håller med dig. han är den enda som är i trådarna. rester av oss håller os i crew-kategorin...


Slutet för TSR kommer. sakta men säkert. steg för steg.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

PK skrev:
DiNozzan skrev:
Mattyyy skrev: P0d1 är den som förtjänar mest plats på det här forumet för han är en av dom få riktigt seriösa och han gör det han ska genom att låsa etc vid idiotiska trådar/felplaceringar. Jag förstår han för jag har vart modd på några andra forum och det är inte kul när massa idioter gör samma fel 20 gånger om dan och det spelar ingen roll vad man gör för det fortsätter bara. Så till p0d1 : Du är en schysst snubbe som höjer det här forumet och särskilt 125 delen avsevärt så keep the good work up! Du är en av mina favoritmedlemmar på forumet!
Håller med. Dom klagar bara för han låser deras trådar när dom felpostar och inte orkar läsa.
Han är den bästa i crew´t just nu.
tack då :(


nä men håller med dig. han är den enda som är i trådarna. rester av oss håller os i crew-kategorin...


Slutet för TSR kommer. sakta men säkert. steg för steg.
Förlåt PK jag älskar dig också men ser dig fan mer på garaget än tsr ju ;)

Tyvärr så håller tsr på att gå under :( Det var så otroligt mycket bättre för ett år sen ungefär med bättre gemenskap där alla visste mer eller mindre allt om varandra ;) Vi surrade jävligt mycket i chatten om allt möjligt i princip från hur ful tntkåpor är till brudar Hahah. Fyfan vad man saknar det/er som gjorde det möjligt! I trådarna var det också bättre stämning än vad det är nu
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

potog skrev:är det bara jag som tycker att man ska komma upp med ex antal krav för att man ens ska fundera på att ta in någon i crew?

så man vet att man inte får in massa jävla tomtar å skit :P

btw så har TheGrimReaper min röst alla andra kan bara gå å dö
Tror nog vi mods/crews märker vilka som är tomtar och vilka som inte är.
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

ah, men jag har sett att han låst och klagat på andra också! nybörjare som lade tråden i T.ex 2-t ist för 4-t. de äre bara att flytta, inte att låsa och varna användaren! och han kan komma med riktigt dryyga svar! jag fivk en medelande av honom där han sade att jag inte skulle be en kille rätta till topicen. han sa att det var doms ansvar och låsa tråden!

ska dra te skollan, Hörs :)
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

stunt 4 life skrev:ah, men jag har sett att han låst och klagat på andra också! nybörjare som lade tråden i T.ex 2-t ist för 4-t. de äre bara att flytta, inte att låsa och varna användaren! och han kan komma med riktigt dryyga svar! jag fivk en medelande av honom där han sade att jag inte skulle be en kille rätta till topicen. han sa att det var doms ansvar och låsa tråden!

ska dra te skollan, Hörs :)
2-takt och 4-takts kategorioerna existerar inte..
Jag har inte möjlighet att varna en användare, utan kan ta upp det i crew-avdeömingen och där får mods avgöra det, så vetefan vad du snackar om nu..

du hade skrivit i flertal trådar om att folk skq låsa reglerna medan du själv går ot och agerar låtsas crew, vilket ger dubbla budskap.
Ditt inlägg känna mest som ett dåligt försök att smutskasta mig..
Skriv svar