Sverigedemokraterna

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Sverigedemokraterna

Inlägg av Karlberg1011 »

Sverigedemokraterna har nu kommit in i riksdagen, vad har ni på TSR att säga om detta ?
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
lindgren2
Elmoped
Inlägg: 68
Blev medlem: 10 mars 2009, 22:43
Ort: stockholm

Inlägg av lindgren2 »

Tycker det är bra, de tar upp frågorna som ingen annan vågar ta upp, dom är bra för sverige!
Användarens profilbild
lindbl0m
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 372
Blev medlem: 17 juli 2009, 21:20
Ort: Sweden

Inlägg av lindbl0m »

jag tycker det är hur bra som helst, och om någon kallar mig rasist för de så tar jag gärna upp en diskussion med denne. jag kan inte påstå att jag hittar något särskilt rasistiskt i det sd står för... allt jag vet är att kommunisterna bl.a. mona sahlin o co står o kallar dem rasister hej vilt i all möjlig media
Mitt Derbi drd racing limited projekt :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=19355
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 486
Blev medlem: 17 september 2009, 16:00
Ort: The one and only Vadstena

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

Jag tycker det är bra och dåligt!

Dom har kommit in i riksdagen och han säga sin åsikt, men det kommer inte bli någon skillnad då dom är alldeles för små.
Men folket i riksdagen kanske börjar tänka annorlunda, då jag personligen själv tycker att det kommer in för mycket otacksamma blattar som tror dom kan göra hur dom vill!
Jag säger inte att vi ska slänga ut någon, förutom dom som inte sköter sig!

Jag har inget i mot alla som sköter sig och så för många är jävligt schyssta och jag känner rätt många som är "bra", bara det att jag är trött på att det har blivit för mycket otacksamma blattar som tror dom kan göra vad som!

Minska invandringen, annars kommer halva Sveriges befolkning bestå utan till exempel muslimer om några val! då kan dom starta ett eget parti o göra om hela Sverige till en fet moské!

Men det är aldrig bra att vara "FrämlighetsFientlig" då man kan lära sig saker av andra världar!
Se bara på Korea till exempel...

Dock är det bara mina åsikter!
Derbi Drd Racing<3
_________________

kolla galleri (:
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

lindbl0m skrev:jag tycker det är hur bra som helst, och om någon kallar mig rasist för de så tar jag gärna upp en diskussion med denne. jag kan inte påstå att jag hittar något särskilt rasistiskt i det sd står för... allt jag vet är att kommunisterna bl.a. mona sahlin o co står o kallar dem rasister hej vilt i all möjlig media
Håller med fullt, bara för att man röstar på SD bevisar de inte att man är rasist.
Mona Sahlin och aftonbladet har dock överdrivit otroligt med att sverige håller på att gå under för att SD kommit in i riksdagen..
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
slidermannen
Elmoped
Inlägg: 73
Blev medlem: 24 juni 2010, 23:13

Inlägg av slidermannen »

men det konstiga är ju att mona sahlin säger att de är rasiter, men sd är ju inte rasister för de vill ju inte slänga ut alla invandrare de vill ju bara minska invandringen med ca:90%, och de är ju inte rasistisk att säga att man vill minska invandringen och säga att sverige ska vara svensk!
scootertuning is not a sport it's a lifestyle!<3
Yamaha slider<3
Hardstyle is my style!<3
Qlimax 2013!<3
Användarens profilbild
lindbl0m
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 372
Blev medlem: 17 juli 2009, 21:20
Ort: Sweden

Inlägg av lindbl0m »

Karlberg1011 skrev:
lindbl0m skrev:jag tycker det är hur bra som helst, och om någon kallar mig rasist för de så tar jag gärna upp en diskussion med denne. jag kan inte påstå att jag hittar något särskilt rasistiskt i det sd står för... allt jag vet är att kommunisterna bl.a. mona sahlin o co står o kallar dem rasister hej vilt i all möjlig media
Håller med fullt, bara för att man röstar på SD bevisar de inte att man är rasist.
Mona Sahlin och aftonbladet har dock överdrivit otroligt med att sverige håller på att gå under för att SD kommit in i riksdagen..
precis och det tror självklart hennes kommunistiska anhängare fullt ut på...
dem är bara så rädda för att dem ska bli mindre och mindre maktlösa. sd vill bevara sverige som det en gång var. tryggt och säkert bland annat, vilket det inte är nu. sedan stoppa islamiseringen, tror inte att vi svenskar hade fått några nybyggda kyrkor om vi vandra in i Irak..eller vad tror ni?
Mitt Derbi drd racing limited projekt :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=19355
iQoD
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 6 augusti 2010, 23:28
Ort: Teg

Inlägg av iQoD »

jag var först för SD då jag tycker att vi låter på tok för många in i landet. men sedan då jag gjorde en fördjupning inom deras åsikter så tycker fy fan dom kan ju inte sitta i riksdagen!
Användarens profilbild
puttrish
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 553
Blev medlem: 21 maj 2009, 15:53
Ort: Göteborg

Inlägg av puttrish »

JIMMY ÅKESSON CHALALALALA
JIMMY ÅKESSON CHALALALALALA
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

lindbl0m skrev:
Karlberg1011 skrev:
lindbl0m skrev:jag tycker det är hur bra som helst, och om någon kallar mig rasist för de så tar jag gärna upp en diskussion med denne. jag kan inte påstå att jag hittar något särskilt rasistiskt i det sd står för... allt jag vet är att kommunisterna bl.a. mona sahlin o co står o kallar dem rasister hej vilt i all möjlig media
Håller med fullt, bara för att man röstar på SD bevisar de inte att man är rasist.
Mona Sahlin och aftonbladet har dock överdrivit otroligt med att sverige håller på att gå under för att SD kommit in i riksdagen..
precis och det tror självklart hennes kommunistiska anhängare fullt ut på...
dem är bara så rädda för att dem ska bli mindre och mindre maktlösa. sd vill bevara sverige som det en gång var. tryggt och säkert bland annat, vilket det inte är nu. sedan stoppa islamiseringen, tror inte att vi svenskar hade fått några nybyggda kyrkor om vi vandra in i Irak..eller vad tror ni?
Nej de hade vi verkligen inte fått ;)
Om dem ska komma hit så kan dom ju ta sig i kragen och iaf försöka sig lära svenska och vänja sig med våra tradationer, låt sverige vara svenskt.
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

puttrish skrev:JIMMY ÅKESSON CHALALALALA
JIMMY ÅKESSON CHALALALALALA
Haha valvakan igår va lite lustig måste jag säga :P
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
lindbl0m
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 372
Blev medlem: 17 juli 2009, 21:20
Ort: Sweden

Inlägg av lindbl0m »

Karlberg1011 skrev:
lindbl0m skrev:
Karlberg1011 skrev: Håller med fullt, bara för att man röstar på SD bevisar de inte att man är rasist.
Mona Sahlin och aftonbladet har dock överdrivit otroligt med att sverige håller på att gå under för att SD kommit in i riksdagen..
precis och det tror självklart hennes kommunistiska anhängare fullt ut på...
dem är bara så rädda för att dem ska bli mindre och mindre maktlösa. sd vill bevara sverige som det en gång var. tryggt och säkert bland annat, vilket det inte är nu. sedan stoppa islamiseringen, tror inte att vi svenskar hade fått några nybyggda kyrkor om vi vandra in i Irak..eller vad tror ni?
Nej de hade vi verkligen inte fått ;)
Om dem ska komma hit så kan dom ju ta sig i kragen och iaf försöka sig lära svenska och vänja sig med våra tradationer, låt sverige vara svenskt.
ja precis, dem är fan gäster här och inget annat
Mitt Derbi drd racing limited projekt :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=19355
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Maltyboy
DunderDubbelPostarN
Inlägg: 582
Blev medlem: 21 september 2009, 18:41
Ort: Södetälje

Inlägg av Maltyboy »

Riktigt bra med dom i riksdagen! :D
199 Lives

THE POWER OF DREAMS
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
visst du har rätt till din politiska åsikt, men om dom är rasister varför är det då många invandrare som själv röstat på SD? Antagligen för att dem själva tycker att invandringen här i sverige är en katastrof då vi bara tar in fler och fler hur ska vi ha råd?
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

Karlberg1011 skrev:
Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
visst du har rätt till din politiska åsikt, men om dom är rasister varför är det då många invandrare som själv röstat på SD? Antagligen för att dem själva tycker att invandringen här i sverige är en katastrof då vi bara tar in fler och fler hur ska vi ha råd?
ja dom har ju rätt i att vi bör minska invandrigen osv, men har hört flera gånger på nyheterna och tv program att de pågår flera rasistiska och nazistiska rörelser i SD. men de dom säger är ju helt rätt att vi bör minska invandrigen.
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

Aerox_Isse skrev:
Karlberg1011 skrev:
Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
visst du har rätt till din politiska åsikt, men om dom är rasister varför är det då många invandrare som själv röstat på SD? Antagligen för att dem själva tycker att invandringen här i sverige är en katastrof då vi bara tar in fler och fler hur ska vi ha råd?
ja dom har ju rätt i att vi bör minska invandrigen osv, men har hört flera gånger på nyheterna och tv program att de pågår flera rasistiska och nazistiska rörelser i SD. men de dom säger är ju helt rätt att vi bör minska invandrigen.
Nyheterna har spelat upp allt om SD nå otroligt mkt
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
lindbl0m
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 372
Blev medlem: 17 juli 2009, 21:20
Ort: Sweden

Inlägg av lindbl0m »

Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
haha du verkar ju kunna mycke o så...
Mitt Derbi drd racing limited projekt :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=19355
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
vad är det rasistiska i det dom säger?

Tror du att sverige kan rädda gud o alla människor eller?
Vi har tillräckligt med problem att sysselätta alla svenskar, hur ska vi då kunna sysselsätta alla invandrare som kommer hit och tycket det är hur bra som hällst att kunna gå hemma och tjäna mycket mer pengar än dom gjorde i deras hemland.

och dom som inte sköter sig, ge dom varsin fallskärm och släpp dom över det landet dom kommer ifrån så får dom klara sig bäst dom vill..

Om Sverige skulle skicka ner flera tusen svenskar till irak varje år, inte fa-fan hade börjat bygga kyrkor och sånt där då.. vi hade fått anpassa oss efter deras regler och traditioner. Inte hade muslimerna börjat äta griskött för att det flyttade dit en massa svenskar.

När svenskar är i ett annat land anpassar dom sig.
Många invandrare kommer hit och styr o ställer att vi ska fixa saker som dom hade i deras hemland..

och åker dom hem på semester... ....stanna där. Vad gör ni här i sverige om ni lika gärna kan bo hemma?



och ja, det finns många bra invandrare som sköter sig och många som sköter sig bättre än de lata svenskarna som fått upp ögonen för att gå hemma istället för att jobba. MEN... ...det finns på tok för många som inte sköter sig som kostar en väldans massa pengar..
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

Karlberg1011 skrev:
Aerox_Isse skrev:
Karlberg1011 skrev: visst du har rätt till din politiska åsikt, men om dom är rasister varför är det då många invandrare som själv röstat på SD? Antagligen för att dem själva tycker att invandringen här i sverige är en katastrof då vi bara tar in fler och fler hur ska vi ha råd?
ja dom har ju rätt i att vi bör minska invandrigen osv, men har hört flera gånger på nyheterna och tv program att de pågår flera rasistiska och nazistiska rörelser i SD. men de dom säger är ju helt rätt att vi bör minska invandrigen.
Nyheterna har spelat upp allt om SD nå otroligt mkt
jag har hört att SD ville att man kunde få fängelse i när man är ifrån 12år. sant eller osant vet jag inte. tror jimmy åkesson blir nya hitler. säger bara de nazister vill man inte ha in i riksdagen.
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Tycker det är kul att dom kom in :D Det är skitbra att nån tar tag i invandringen. Moderatsnubben som kom till vår skola sa att det va jättebra att dom tog upp invandringen men att dom inte hade lösningar mer än att minska invandringen. Vilket jävla hyckleri, inget av riksdagspartierna bryr ju sig ett skit om att ändra invandringspolitiken alls. Förhoppningsvis så slutar folk tro att SD är rasister under dom här 4 åren och kanske att deras politik smittar av sig en del på dom gamla riksdagspartierna :) Främst eftersom att jag inte håller med SD i så mkt annat dom säger :P



Och skitskönt att inte alla skriver att dom är rasister och nazister här som folk gör överallt annars typ. Så jävla trött på det...


//En som gått lekis till sexan i en väldigt invandrartät skola. Blir fortfarande förbannad varje gång jag hör nån säga "Jävla svenne" som om det vore mer okej än säga "jävla blatte" :?




Edit: måste säga att jag tycker det är dåligt att dom kom på en vågmästarposition däremot. Nu ska alliansen försöka samarbeta med MP och sossarna?? Fy helvete alltså :?
Senast redigerad av Tuta den 20 september 2010, 18:20, redigerad totalt 1 gånger.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

Aerox_Isse skrev:
Karlberg1011 skrev:
Aerox_Isse skrev:ja dom har ju rätt i att vi bör minska invandrigen osv, men har hört flera gånger på nyheterna och tv program att de pågår flera rasistiska och nazistiska rörelser i SD. men de dom säger är ju helt rätt att vi bör minska invandrigen.
Nyheterna har spelat upp allt om SD nå otroligt mkt
jag har hört att SD ville att man kunde få fängelse i när man är ifrån 12år. sant eller osant vet jag inte. tror jimmy åkesson blir nya hitler. säger bara de nazister vill man inte ha in i riksdagen.
Nazister eller inte, de är de ända som vågar ta tag i invandringen
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

bluerider94 skrev:
Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
vad är det rasistiska i det dom säger?

Tror du att sverige kan rädda gud o alla människor eller?
Vi har tillräckligt med problem att sysselätta alla svenskar, hur ska vi då kunna sysselsätta alla invandrare som kommer hit och tycket det är hur bra som hällst att kunna gå hemma och tjäna mycket mer pengar än dom gjorde i deras hemland.

och dom som inte sköter sig, ge dom varsin fallskärm och släpp dom över det landet dom kommer ifrån så får dom klara sig bäst dom vill..

Om Sverige skulle skicka ner flera tusen svenskar till irak varje år, inte fa-fan hade börjat bygga kyrkor och sånt där då.. vi hade fått anpassa oss efter deras regler och traditioner. Inte hade muslimerna börjat äta griskött för att det flyttade dit en massa svenskar.

När svenskar är i ett annat land anpassar dom sig.
Många invandrare kommer hit och styr o ställer att vi ska fixa saker som dom hade i deras hemland..

och åker dom hem på semester... ....stanna där. Vad gör ni här i sverige om ni lika gärna kan bo hemma?



och ja, det finns många bra invandrare som sköter sig och många som sköter sig bättre än de lata svenskarna som fått upp ögonen för att gå hemma istället för att jobba. MEN... ...det finns på tok för många som inte sköter sig som kostar en väldans massa pengar..
jag skrev att de är bra att dom vill minska invandrigen. problemet är att dom är nazister
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Aerox_Isse skrev:
Karlberg1011 skrev:
Aerox_Isse skrev:ja dom har ju rätt i att vi bör minska invandrigen osv, men har hört flera gånger på nyheterna och tv program att de pågår flera rasistiska och nazistiska rörelser i SD. men de dom säger är ju helt rätt att vi bör minska invandrigen.
Nyheterna har spelat upp allt om SD nå otroligt mkt
jag har hört att SD ville att man kunde få fängelse i när man är ifrån 12år. sant eller osant vet jag inte. tror jimmy åkesson blir nya hitler. säger bara de nazister vill man inte ha in i riksdagen.
Han vill göra folk straffmyndiga från 12 års ålder. Nu är åldern 15 och inte fan sitter det nåra 15åringar i vanligt fängelse. Man hamnar på ungdomsanstalt i typ max 3 år.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

Tuta skrev:
Aerox_Isse skrev:
Karlberg1011 skrev: Nyheterna har spelat upp allt om SD nå otroligt mkt
jag har hört att SD ville att man kunde få fängelse i när man är ifrån 12år. sant eller osant vet jag inte. tror jimmy åkesson blir nya hitler. säger bara de nazister vill man inte ha in i riksdagen.
Han vill göra folk straffmyndiga från 12 års ålder. Nu är åldern 15 och inte fan sitter det nåra 15åringar i vanligt fängelse. Man hamnar på ungdomsanstalt i typ max 3 år.
De är dock något som är helt fel tycker jag iaf då inte många 12åringar har mycket vett i skallen..
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
Rätta mig om jag har fel men hette inte vänsterpartiet "vänsterpartiet komunisterna" förr? isf kommer då fråga ett
1. Vad hette den ->kommunist<- som under 1900-talet begick massmord?
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

JagHarEnDerbi skrev:
Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
Rätta mig om jag har fel men hette inte vänsterpartiet "vänsterpartiet komunisterna" förr? isf kommer då fråga ett
1. Vad hette den ->kommunist<- som under 1900-talet begick massmord?
Under intryck av eurokommunismen bytte SKP den 16 maj 1967 namn till Vänsterpartiet Kommunisterna (VPK). (wikipedia)
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
METAL666
Elmoped
Inlägg: 127
Blev medlem: 7 december 2008, 19:18
Kontakt:

Inlägg av METAL666 »

http://www.expressen.se/nyheter/1.42482 ... a-historia

Åkesson om punkt 7:
"Snattar en 15-åring ska hela familjen utvisas."

Åkesson om punkt 12:
"Invandrare ska inte få gifta sig förrän de fyllt 24 år."

Åkesson om punkt 16:
"De måste arbeta för mat och husrum. De kan väl städa på flyktingförläggningen."

Åkesson om punkt 21:
"Utlänningar ska utvisas om de kritiserar Sverige."

Åkesson om punkt 25:
"Burka är en politisk uniform för islamism och ska förbjudas."


SD :P
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

JagHarEnDerbi skrev:
Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
Rätta mig om jag har fel men hette inte vänsterpartiet "vänsterpartiet komunisterna" förr? isf kommer då fråga ett
1. Vad hette den ->kommunist<- som under 1900-talet begick massmord?
okey, de visste jag inte. om dom gjorde de så är de också helt fel. kan inte så mycket om politik, skrev bara vad jag tycke och visste om SD :wink:
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

Aerox_Isse skrev:
JagHarEnDerbi skrev:
Aerox_Isse skrev:sverigedemokraterna är ett gäng rasister och nynazister. släng ut dom ifrån sverige. var de inte nazister man ville ha bort för ungefär 60-70 år sedan. säger bara att de inte kommer bli bra i längden
Rätta mig om jag har fel men hette inte vänsterpartiet "vänsterpartiet komunisterna" förr? isf kommer då fråga ett
1. Vad hette den ->kommunist<- som under 1900-talet begick massmord?
okey, de visste jag inte. om dom gjorde de så är de också helt fel. kan inte så mycket om politik, skrev bara vad jag tycke och visste om SD :wink:
Alltså visste du inte mycket? ;)
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

METAL666 skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.42482 ... a-historia

Åkesson om punkt 7:
"Snattar en 15-åring ska hela familjen utvisas."

Åkesson om punkt 12:
"Invandrare ska inte få gifta sig förrän de fyllt 24 år."

Åkesson om punkt 16:
"De måste arbeta för mat och husrum. De kan väl städa på flyktingförläggningen."

Åkesson om punkt 21:
"Utlänningar ska utvisas om de kritiserar Sverige."

Åkesson om punkt 25:
"Burka är en politisk uniform för islamism och ska förbjudas."


SD :P
folk som tycker de där är rätt är helt sjuk
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

JagHarEnDerbi skrev:
Aerox_Isse skrev:
JagHarEnDerbi skrev: Rätta mig om jag har fel men hette inte vänsterpartiet "vänsterpartiet komunisterna" förr? isf kommer då fråga ett
1. Vad hette den ->kommunist<- som under 1900-talet begick massmord?
okey, de visste jag inte. om dom gjorde de så är de också helt fel. kan inte så mycket om politik, skrev bara vad jag tycke och visste om SD :wink:
Alltså visste du inte mycket? ;)
nej. sa aldig att jag gjorde de :wink:
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
Karlberg1011
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 29 juli 2010, 13:48

Inlägg av Karlberg1011 »

METAL666 skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.42482 ... a-historia

Åkesson om punkt 7:
"Snattar en 15-åring ska hela familjen utvisas."

Åkesson om punkt 12:
"Invandrare ska inte få gifta sig förrän de fyllt 24 år."

Åkesson om punkt 16:
"De måste arbeta för mat och husrum. De kan väl städa på flyktingförläggningen."

Åkesson om punkt 21:
"Utlänningar ska utvisas om de kritiserar Sverige."

Åkesson om punkt 25:
"Burka är en politisk uniform för islamism och ska förbjudas."


SD :P
Många konstiga grejjer. MEN punkt 21 och 25 håller jag fullständigt med om för att om invandrarna håller på o kritiserar sverige och säger att alla är rasister vad gör dom då här? Och om punkt 25 att det skall förbjudas är helt rätt då det är förbjudet i många skolor att gå runt i sverige tröjor tex vad menar dom med det? Ska vi skämmas över att vi bor i sverige då eller? Jag tror då verkligen inte invandrarna bryr sig om när någon går med en sverige tröjja..
Bild

Riktiga män borstar tänderna med avfettning!
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Tycker det är kul att snubben som ledde vänsterpartiet när dom va kommunister kom till valvakan och hela salen jublade!

Kommunism är tydligen helt ok bland svenska folket medans kritik mot invandringspolitiken är nazism? :?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

METAL666 skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.42482 ... a-historia

Åkesson om punkt 7:
"Snattar en 15-åring ska hela familjen utvisas."

Åkesson om punkt 12:
"Invandrare ska inte få gifta sig förrän de fyllt 24 år."

Åkesson om punkt 16:
"De måste arbeta för mat och husrum. De kan väl städa på flyktingförläggningen."

Åkesson om punkt 21:
"Utlänningar ska utvisas om de kritiserar Sverige."

Åkesson om punkt 25:
"Burka är en politisk uniform för islamism och ska förbjudas."


SD :P
nått fel lr? ta seden dit man kommer
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Skriv svar