Slidroxx projekt! startad! film

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Tror ni jag känner skilldnad på leovince tt och yasuni z? det kommer köras med samma vikter mm. e det värt det? kostar 450kr:)

ja, du kommer känna skildnad, värt det.
69
68%
nej, du kommer inte känna skilldnad, men köp det ändå! tt liksom :S
14
14%
nej, ingen skilldnad och ej värt!
19
19%
 
Antal röster: 102

Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Slidroxx projekt! startad! film

Inlägg av erik_94 »

Hejhej :) efter att ha letat moppe hela vintern utan några större framgångar, så hittade jag tillslut en gullig slider som stod bara 15min ifrån mig :D så åkte och kollade på den igår, och idag hämtade jag den:) Det kommer nog bli en stunt av denna, men den ska även fixas till lite utseende messigt :P

:D =klart
:P =kommer
:? =kanske
8) har hemma


Setup:
cylinder nr:1 stage6 sport pro 70cc(portad av jonthä@mnf) :P
cylinder nr:2 polini sport 70cc
yasuni z :D
Malossi multivarr :D
vikter :D
munstycke :D
kopplingsfjädrar :D
tryckfjäder :D
21mm förgasare :P
nyt insug :D
Hebo rem :D
öppet filter :D
ny koppling...vet inte vilken :P
polini reeds:D
st6 hq nållager:D


Styling:
moddad framkåpa :D
bortagen bögläpp :D
orange lackad :D
höjning 6cm :D
nya handtag :P
plåt vid fötterna :P
ny lack :?
bcd underkåpa 8)
vitt baklyse :D
polera röret :P
tolva :D
pegg :P sidostöd :P
tun´r fläktkåpa :D

bilder på skönheten :D

Bild
Precis kommit hem :)

Bild

Bild

Bild
FET 8)

Bild
En bild från annonsen :)

Tyvär så är lacken lite havlful :? så jag funderar på om jag ska lacka om den :D ge gärna förslag på färg, kanske gul? Sen undrar jag vilken höjning som e skönast? 6cm eller 4cm?
kanske inte blir så jätte många updates i början, då jag är ganska pank just nu :P sen så hatar jag att skruva i kylan :lol:

update, 22a februari.

i brist på annat och göra idag så har jag pillat lite på moppen i kylan :)
började polera kick och bromshandtag :) tog även bort dom oranga grejerna i blinkerserna :P sen en fråga ochså...

vad är detta för något? satt i locket i luftburken.
Bild

hmm, vad är snyggast? vit eller orange?
Bild
vit förstås :D


UPDATE: 23/2

Idag så jag jag hos farmor och fick mig en liten moppepeng så jag kunde beställa lite grejer till den xD sagt och gjort, gick hem och kollade ekonomin. Hade 1940kr och beställningen blev strax över 2000...så nu blire till att leva snålt och jobba hårt tills nästa barnbidrag :D

det som beställdes va iaf:
BCD underkåpa svart
Tun´r fläktkåpa
str8 6cm höjning alu
Tun´r variatorkåp´s skruvar
TNT tolvplatta
Stroke insexbultar till tolvan
str8 baklampsglas vit
motip avgasrörslack

totalt pris: 2150kr... :roll: aja, det kostar att ligga på topp :D


update 26/2 (idag);)

ja, igår så kom det lite grejor :) bara att smälla på allt, utom underkåpan :( måste köpa något lim till den för att fästa lyset :?
aja, tyvär så e ju inte tnt-tolvor så snygga, men den får duga :D
förlåt för dålig kvalite på bilderna(mobilkamera)

Bild
skabb :D <3

Bild
hmm, kanske bör fräschas upp lite? blir svart nu, sen kommer det ett nytt :D vilket tycker ni? zx, s3r, yasuni z?

Bild
den e söt iaf :D

Bild
den gick igång på andra kicken ochså, efter att ha stått i minus några dagar :D

Bild
röven<3

aja, det va väll allt för nu...men det kommer lite fina bilder när det blir fint väder :D har varit pluss grader idag(Y) snart kan man åka :D


tisdag 9 mars!

japp, nu har jag och kompisen varit ute och åkt en del :D tyckte den gick skit bra tills kommpisen kom med sin roxx...han drog mig som ingenting så har jag funderat lite på vad som ska hända :P har snackat med en som säljer sitt yasuni z för 450 kr...e det värt det? tror ni att jag märker skilldnad från tt och det? kan jag köra med samma inställningar? sen blire nog en malossi sport 70cc<3


några bilder från när vi åkte :D

Bild

Bild

Bild

Bild

Idag har man varit hemma från skolan...men det blev så tråkigt att bara kolla tv så gick ut i garaget och pillade lite :D

röret innan, usch!
Bild

sen polerade jag det lite :D
Bild

sen efter det så plockade jag bort dom fina blinkerserna :D lr jag satte dom bakom kåpan :P
Bild

Bild

sen så åkte även denna på 8)
Bild

iaf sen så åkte jag en sväng, men tyckte inte att den drog lika bra som den brukar...kan ha inbillat mig. men iaf när jag kom tillbaka så tog jag av varriatorkåpan och så att remmen snurrade, ska den göra det?

sen kan jag säga att om allt går enligt planerna så dröjer det inte allt för länge innan ett yasuni z, samt en polini sport 70cc och en st6 pro sport kommer :D


16 mars!!!

nu får ni något att fundera på;)

Bild
8)


25mars!

nu är man sjukt glad :D fick ett paket idag som innehöll:
st6 sport pro, polini sport, yasuni z, 2remmar, malossi torction control, 2tryckfjädrar, massa vikter/ kopplingsfjädrar, redds, och lite dekaler :D

så det som händer nu är att båda cyllarna ska skickas till jonthä@mnf och få sig lite kärlek :D iaf, orkade bara fixa en bild nu ikväll :P mer kommer imorron :P

Bild

han sa att det skulle vara lite småskabb...men jag blev positivt överaskad :D röret hade bara lite ytrost :P kan säga att jag fick allt detta för ett välldigt bra pris:D


update 9april!

har varit väldigt döt här ett tag på grund avv att jag varit i fjällen:) men har som sagt skickat iväg mina två 70cc till jonthä@mnf, polinin kommer bara få sig en liten uppfräschning, medans st6én kommer våldtas ganska hårt :D har inte så många bilder, men det kommer när grejerna kommer hem:) har även börjat kika efter ny förgasare:) har du en 17.5-19mm så pma!

min v.i.p. hylla 8)
Bild

liten bild på stage6én :)
Bild

kommer köra polinin i början, sen i sommar så ska st6én på :D
Bild

gullig :P
Bild

slut på bilder där...men kan bjuda på en...eller två från sälen :D
Bild
Bild
8) 8) 8) 8)

20 april:)

ja, nu har det hänt lite grejor:) har bland annat fått hem mina 70cc och måste säga att jag är grymt nöjd:D
polinin ser fan helt ny ut:) sen så har bcd-underkåpan åkt på:) en beställning är även på väg:D
70cc kolv
polini packningar
st6 nållager
ostrypt insug
st6 luftfilter
st6 vikter
munstycken:)

tänkte köpa 19mm idag, men ekonomin håller inte för det nu....så nu måste jag sälja min cykel och playstation xD

har även starkt funderat på om jag ska skippa stuntet och försöka få den lite "street-fighter look a like"....tänkte mig ALLT svart, sen sänka den fram, sen ett m-styre eller ett rakt styre, sen på med min st6 sport pro:) vad tror ni? ska slänga ihop en ps-bild snart:) pics:)

Bild

Bild

Bild
:P

Bild

Bild

Bild

Bild
polinin som är som ny<3

Bild

nu kommer lite bilder på skönheten;)
Bild

Bild

Bild

Bild
:D

vet att den e grymt skitig:/ men iaf, nu ska bara cykeln säljas så kommer 19mm ochså:) om jag får kolven och packningarna innan helgen så åker polinin på då:) lite störande, fick beställa kolv/nållager från cykelkraft och resten från twostroke xD


24 april.

ja, idag slutade jag tidigt, och fick ett sms från posten där det stod att mitt paket kommit:D så hämtade det på vägen hem:) sen hade jag så tråkigt, så bestämmde mig för att smälla på 70cc:D jag bor i en liten stuga på baksidan(då mamma inte har samma musiksmak som jag), så drog upp den där:) blev trångt, men efter ett tag satt den på:) men orkade inte fixa förgasarn idag, så jag väcker den inte förens imorron;) bilder:

Bild
min beställning:)

Bild

Bild
st6 hq;)

Bild
soet:D stylepro kolv för 160kr! sjukt fin! en polini kostade 699:S

Bild
behövde en liten tvätt först(A)

Bild
skitig?

Bild

Bild
haha, trångt i stuganxD

Bild

Bild
polini:)

orkar inte mer ikväll...men SKULLE JU VARA KUL OM NÅGON KOMMENTERA!

NYSTART!

ja, vet att det var galet länge sedan något hände här. men det har faktiskt inte hänt mycket med moppen. efter att jag fick på min polini så lekte livet! i ca:40 mil. sedan gav oljepumpen upp och min polini var historia. efter det så har den bara stått och dammat i garaget. men för någon dag sedan blev jag sugen på att få liv i skiten igen:)

Bild
sådär fin blev min polini(N)

iaf, det som kommer hända nu är att min st6 sport pro ska på :D men jag skulle behöva lite hjälp angående dom inköp som måste göras. han som hade cylindern innan sa att den "brukade" nypa när den blev varm? men iaf, nu är den som ny plus lite finare portar. men jag undrar om jag kan köra på den här kolven, eller är den för sliten?
Bild
Bild
Bild

pågrund av min budget så hoppas jag att den är körbar? den är lite repor men man känner dom knappt. och om den är körbar, så kommer det även beställas en ny förgasare så fort jag vet. sedan behövs det nya packningar. har haft lite svårt att hitta st6 sport pro packningssats? måste det vara juste det, eller kan man ta lite hopplock av olika som ser ut att passa? sedan en fråga till! OM jag nu behöver ny kolv. vad är skilldnaden på en a-kolv, b-kolv, c-kolv osv? det finns flera på ck? den som jag har nu står det a på iaf. aja, tror det va allt för nu. SNÄLLA SVARA SNABBT PÅ MINA FRÅGOR SÅ BESTÄLLS DET GREJER IKVÄLL :P

lite bilder på hur den står nu oxå :)

Bild

Bild

kvällsupdate!

ja, nu har det åkt iväg en liten beställning :D
det blev`:

1 x Sotningssats Airsal 70cc - Minarelli stående
1 x Kolvring Stage6 [Sport Pro / Racing]
1 x Förgasare [Racing 21mm] - PHBG21BS
1 x Kolvbult m. clips Stage6 70cc - 10mmx37mm
1 x Insug MOTOFORCE [21mm] - Minarelli stående
1 x Munstyckeskit Stage6 5mm [88-110] - Dellorto
1 x Bensinslang Motoforce transparent
Totalt: 1.218 SEK

Summa: 1.337 SEK


1337 8) haha, aja, hoppas det kommer snart så det blir fart på skiten:D

lite bilder på kramset.

Bild
Bild
Bild
Bild

update 2010-08-19

jöpp, hojjade iväg och hämtade grejjorna nyss:D men behöver ha lite hjälp(A) vilket musnstycke ska jag börja med? och ska man låta nålen och luft/tomgångsskruvar vara som dom är? sen vad är vad på dom här två bilderna :P

Bild
grön=tomgång occ blå=luft right?
men den röda är för?

Bild
gul=bensin rosa=???

snabba svar nu så grejerna kan åka på:P

Bild


NU HÄNDER DET LITE GREJOR!

japp, har varit ute och pillat ett tag nu :) det gick mycket bra, förutom två saker. jag kom på att det är full tank....och ska ju blanda själv, så måste tömma den. sen kom jag på att jag bestälde en förgasare utan vakum(N) fan! aja, finns två saker att göra. jag har två 21-24mm insug. så ska prova att borra ett hål i det ena och sen fästaen nippel och vakum slangen där, och hoppas på det bästa :) om inte det funkar får jag släpa mig iväg och köpa en manuell kran. så det löser sig. bilder från dagen.

så här fin va org kolven efter att pumpen gav upp(N)
Bild
Bild

sen började det roliga:P
Bild

membranet med polini reeds
Bild

föggarna, 12 vs 21:)
Bild

sen åkte den på:D
Bild

och den:)
Bild

och så här står de nu:) har mer bilder, men dom komemr senare.

tänkte bara skriva här vad det e för setup nu. den kommer inte ändras, innan den säljs:)

portad st6 sport pro 70cc.
dellorto phbg 21mm kopia.
st6 filter
polini reeds
malossi multivarr
yasuni z
21-24mm insug
st6 hq nållager
vikter
kopplings fjädrar
tryckfjäder
Hebo rem

tror det är allt:)

men vilket munstycke tkr jag ska börja med?
samt ska jag låta nålen vara där den e?

Bild

STARTKLAR!

sådär, nu har det hänt en del grejer, den är nämligen start klar!:D
så imorron ska jag tanka en dunk, och köpa nytt stift. sen är det bara hålla tummarna och försöka få igång skiten:) vakum problemet löste jag på ett riktigt klurigt sätt tycker jag :P tog nämligen en cykelventil, sen sågade jag av den.

Bild

sedan borrade jag upp hålet i den.
Bild
Bild

sen va det bara borra ett litet hål i insuget och skruva dit den :P
Bild
klart:D

den funkar aldeles utmärkt:D

lite bilder på den nu bara, juste, plockade bort oljetanken idag oxå:)
Bild

Bild
snyggt(A)

Bild

Bild

Bild

Bild

japp, tror det va allt för idag. kommer mer bilder imorron, och då brummar den förhoppningsvis:)

startad. japp, hade inget och göra, så trollade fram lite bensin och olja, i med den och lille moppen brummade igång på tredje kickan:) men den hae skaplig tomgång, men det lärt som om den visslade??? vad kan det vara? det lät som om det kom från varriatorn lr röret. det är ett hål på baksidan av röret, stort som en snorkråka. kan det vara dr ifrån den visslade? man hör det på filmen oxå:) vet att den är sämst på alla sätt och vis, men man ser att den lever, kommer bättre imrron:)

http://www.youtube.com/watch?v=kMmy0ne7msY


ny dag!

japp, har varit ute och pillat lite, visslandet kom ifrån att det hade kommit lite olja/smet på remmen, så den glnisslade lite när den snurrade...men borta nu:) sen har jag börjat försöka ställa in den lite...men gick inge vidare. ska dra och köpa nytt stift imorron. sen får jag ta mig i kragen och fixa den. för den ska nämligen säljas när den är redo.





sen så får jag inte bort omröstningen :?: hur gör man det?

KOMMENTERA FÖR I HELVE*TE!!!!!! blir så mycket roligare då :P <3
Senast redigerad av erik_94 den 22 augusti 2010, 15:16, redigerad totalt 21 gång.
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
sstenmark
Elmoped
Inlägg: 68
Blev medlem: 29 maj 2009, 20:45
Ort: Kiruna

Inlägg av sstenmark »

Det var förjävla fin ;) Hur mycket fick du ge för den? =)
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

tack:D gav 11k :) ganska bra för en 06a med 444mil på nacken :D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

höjning och en fin lack så ska du få se på grejer! fin iallafall.. :)
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

tacktack :D några förslag på lack?
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
jonthä
Elmoped
Inlägg: 120
Blev medlem: 7 juni 2008, 20:43
Ort: Skogen

Inlägg av jonthä »

Den va fin:P höjning,bort me blinkers sen eren bra:D
Användarens profilbild
PerSs0n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 398
Blev medlem: 17 augusti 2009, 16:38
Ort: Borensberg

Inlägg av PerSs0n »

fin den döh :) byt blinkers :wink:
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

Tack:D blinkerserna bak ska bort när bcd kåpan kommer:) sen så ska jag sätta fram blinkerserna bakom fram kåpan, så den blinkar genom hålen:)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
xps_martin
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 572
Blev medlem: 3 mars 2009, 15:47

Inlägg av xps_martin »

lacka inte om den :) den va ju fett råå nu ju :)

somsagt, byt blinkers,höjjning och kanske polera röret :P så blir den fet :)
Peugeot Xps Sm -04 <3
TGB Hawk -07
Peugeot Ludix Snake Furious -07 <3
Malaguti XTM -04 :D <33333

when I´m sad I just stop being sad and start being awsome instead, true story! , /"barney stinson"
Användarens profilbild
david347
Svårstartad skrothög
Inlägg: 321
Blev medlem: 4 juni 2009, 21:21

Inlägg av david347 »

riktigt snyyg! .
Användarens profilbild
xps_martin
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 572
Blev medlem: 3 mars 2009, 15:47

Inlägg av xps_martin »

nästan lite orre^ stuk på den om man tänker efter :)
Peugeot Xps Sm -04 <3
TGB Hawk -07
Peugeot Ludix Snake Furious -07 <3
Malaguti XTM -04 :D <33333

when I´m sad I just stop being sad and start being awsome instead, true story! , /"barney stinson"
Användarens profilbild
freidow
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 18 april 2009, 20:23

Inlägg av freidow »

xps_martin skrev:nästan lite orre^ stuk på den om man tänker efter :)
haha håller med lite där men fin ändå, Coolt om du skulle göra den gul med svarta innekåpor:) annorlunda och kanske kan bli bra , detta ska iaf följas :D
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

freidow skrev:
xps_martin skrev:nästan lite orre^ stuk på den om man tänker efter :)
haha håller med lite där men fin ändå, Coolt om du skulle göra den gul med svarta innekåpor:) annorlunda och kanske kan bli bra , detta ska iaf följas :D
tack för alla kommentarer :D men det lutar åt att jag ska lacka om den då den är lite som en apelsin i lacken xD får se, antingen så blir det samma färg, eller så blir det gul/svart :) tror att det kan bli ganska bra det med :D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
RacingTobbe
Gasres
Inlägg: 1405
Blev medlem: 16 juli 2009, 22:39
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

Riktigt fet asså ! Jag såg att den var ute på blocket häromdan :) Jag tycker att du ska lacka om den i samma färg fast med flakes i lacken ! Den är ju så grym så den skulle bli riktigt fet med det ! :)
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

tack:D din lär nog bli skapligt fet den med :D

mini update :D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

SÖT moppe, den där saken som sitter i luftburken är egr- ventilen!

Den finns där för att rena avgaserna (återanvända avgaserna)

Plocka bort den så får du mer effekt!
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

nice! tänkte att det e nog en strypning eller någe :D hur ska jag göra med den där slangen? kan man låta den sitta kvar eller?
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

UPDATE :D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

nice! =) jag tycker oranget skulle vara bäsT :D
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

facking update!!!!! :D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
RacingTobbe
Gasres
Inlägg: 1405
Blev medlem: 16 juli 2009, 22:39
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

erik_94 skrev:facking update!!!!! :D
Riktigt Snygg ! Vart köpte du 12:an ? :)
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

tack :D på twostroke;)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

fan va cool den va :) förresten jag kan lacka annars :P om jag har tid vill säga. Mkt läxor och skit framöver... :evil:
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

erik_94 skrev:nice! tänkte att det e nog en strypning eller någe :D hur ska jag göra med den där slangen? kan man låta den sitta kvar eller?
Plugga igen slangen med en bult eller liknande, du måste dock bytta munstycke om du pluggar igen egr eller det rekommenderas. :wink:
Användarens profilbild
Kindvall
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 383
Blev medlem: 2 juli 2009, 20:13
Ort: Ronneby,Blekinge

Inlägg av Kindvall »

jag tycker du ska ha den som den är i kåpväg men byt rör^^
förövrit skit snygg :wink:
Smooth as a butterfly, sting like a bee
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

KarlssoN^ skrev:fan va cool den va :) förresten jag kan lacka annars :P om jag har tid vill säga. Mkt läxor och skit framöver... :evil:
det låter skit najs :D addar din msn;)

Tack för alla comments:D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

erik_94 skrev:
KarlssoN^ skrev:fan va cool den va :) förresten jag kan lacka annars :P om jag har tid vill säga. Mkt läxor och skit framöver... :evil:
det låter skit najs :D addar din msn;)

Tack för alla comments:D
du gjorde inte de ;) adda fredrick_karlsson@hotmail.com
Användarens profilbild
köttpaj
Svårstartad skrothög
Inlägg: 257
Blev medlem: 19 december 2008, 20:07

Inlägg av köttpaj »

11k?!:O

Vilket kap :D
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

karlsson...addad;)

köttpaj...jajjemen:D
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

update xD fråååååååga!
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

köp det! Du kommer märka skillnad..men du kommer nog få ändra lite med vikter och kanske kopplingsfjädrar... och absolut märka om du ska skaffa 70cc också=)
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres
Inlägg: 1356
Blev medlem: 30 september 2007, 18:13
Ort: Älmhult

Inlägg av TK_DRAC »

köp ett midrace rör ist lite mer kraft än sport rören. Typ mk sp, yasuni 16 elr stage6 1800 elr vad dem heter..
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 709
Blev medlem: 14 oktober 2008, 16:39
Ort: torshälla

Inlägg av erik_94 »

TK_DRAC skrev:köp ett midrace rör ist lite mer kraft än sport rören. Typ mk sp, yasuni 16 elr stage6 1800 elr vad dem heter..
men har ganska ont om pengar:/ sen har jag tänkt stunta så vill ha så fin botten som möjligt;D


bluerider: okej, just nu är den riktigt fint instäld med vikter, kopplingsfjädrar och tryckfjäder. tror du att jag ska ha i lättare vikter med yasunit?
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres
Inlägg: 1356
Blev medlem: 30 september 2007, 18:13
Ort: Älmhult

Inlägg av TK_DRAC »

erik_94 skrev:
TK_DRAC skrev:köp ett midrace rör ist lite mer kraft än sport rören. Typ mk sp, yasuni 16 elr stage6 1800 elr vad dem heter..
men har ganska ont om pengar:/ sen har jag tänkt stunta så vill ha så fin botten som möjligt;D


bluerider: okej, just nu är den riktigt fint instäld med vikter, kopplingsfjädrar och tryckfjäder. tror du att jag ska ha i lättare vikter med yasunit?
Om du ska stunt så har du ju redan ett bra rör...
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street
Inlägg: 2135
Blev medlem: 10 juli 2009, 21:09
Ort: Lysekil

Inlägg av bluerider94 »

med rätt inställningar skulle det kvitta vilket rör nästan.. Han killen som var reportage om här för ett tag sen, han körde ju med ett roost rör vilket är ett hyper rör

Och ja, jag tror du måste ha något lättare vikter om du byter rör
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Skriv svar