Svergies ballaste neos?

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Sverges ballaste neos? (ball och snygg är inte samma sak)

Ja
29
19%
Nej
45
30%
tycker den är snygg men inte mer
50
33%
vidrig. (Haters väljer detta alternativet)
26
17%
 
Antal röster: 150

Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Tyvärr, ingen moppe i min smak direkt. Men tycker att du ska byta styre! Så höjer den utseendet mkt! :)
Live like today was you're last day.
Ezkils
Svårstartad skrothög
Inlägg: 151
Blev medlem: 17 mars 2012, 11:16

Inlägg av Ezkils »

Tyckte den såg lite ledsen ut framifrån med hål för lysena och styret som liknar ett par hängande kaninöron...
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Fredd_e skrev:om den går över 100 och har monster axx så är det väll okej men är den slö så är det ju bara pinsamt, hur snabbt går den? bra ax eller ?
inte fått kört den nått då den aldrig blir 100% inställd innan den hinner gå sönder igen.. men när den funka bra så va det ju otroligt trevligt acc :D
Seenz skrev:Tyvärr, ingen moppe i min smak direkt. Men tycker att du ska byta styre! Så höjer den utseendet mkt! :)
får mycket hat mot styret :P

men ända jag kan säga är att om man såg den irl så hade man inte klagat nåt på det :P
Ezkils skrev:Tyckte den såg lite ledsen ut framifrån med hål för lysena och styret som liknar ett par hängande kaninöron...
hahahaha kan inte käfta emot nått på det :P
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Inlägg av AndreWidestedt »

Finns de nån film där den där går frammåt? :)
Helt Räser
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

AndreWidestedt skrev:Finns de nån film där den där går frammåt? :)
ja men den e gammal å det har hänt en hel del sen dess :)

detta är den senaste där man ser hur den går :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zLEXgXFrAQw[/youtube]
vem fan e lennart?
LaSlidur
Svårstartad skrothög
Inlägg: 315
Blev medlem: 20 oktober 2012, 19:06
Ort: Tyresö

Inlägg av LaSlidur »

ful
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

LaSlidur skrev:ful
Kul att se att du ger mig en tråkig kommentar som inte hjälper mig ett piss. Är sjukt trött på att få kommentarer som har nått vettigt att säga folk som försöker vara trevlig å komma med förslag e bara jobbiga tur att det finns sånna som dig :D
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Maxlengdell
Elmoped
Inlägg: 126
Blev medlem: 21 augusti 2012, 20:15
Ort: Stockholm

Inlägg av Maxlengdell »

himla snygg måste jag säga! :) den är cleen så hade jag haft den moppen så hade jag tagit av klistermärkena.

sen är det en grej som jag tycker ser lite konstigt ut på typ alla neos, baksidan/kåpan är väldigt kort och oval? kanske bara jag som tycker det men för att bli den snyggaste i sverige så tycker jag du ska ändra den! men utifrån det är den helt klart top 10 av vad jag har sett ;) :D

men i sin helhet! 9.8/10 :D
YAMAHA <3 DT50 R!


söker mk thrower eller annat trimrör. mellan register, lite topp och lite acc. lite av varje helt enkelt! :)

Spana in skidfilmen :)

http://www.youtube.com/watch?v=7Uoxcwuu ... e=youtu.be

//Max
Användarens profilbild
Han Med Shercon
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 20 november 2012, 18:48

Inlägg av Han Med Shercon »

Tycker den är fin! Vill klaga lite på styret kanske, Men jag tror dig ang att det ser bättre ut i verkligheten! Lacka underkåpan o ta bort dekalerna så blir den redigt snygg!
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Snygg? Ball?
Jo visst men du behöver nog göra något mer på den så att den sticker ut ännu mera :D
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Han Med Shercon skrev:Tycker den är fin! Vill klaga lite på styret kanske, Men jag tror dig ang att det ser bättre ut i verkligheten! Lacka underkåpan o ta bort dekalerna så blir den redigt snygg!
tack för att du tycker den e fin och för att du tror mig när det kommer till styret :D
Maxlengdell skrev:himla snygg måste jag säga! :) den är cleen så hade jag haft den moppen så hade jag tagit av klistermärkena.

sen är det en grej som jag tycker ser lite konstigt ut på typ alla neos, baksidan/kåpan är väldigt kort och oval? kanske bara jag som tycker det men för att bli den snyggaste i sverige så tycker jag du ska ändra den! men utifrån det är den helt klart top 10 av vad jag har sett ;) :D

men i sin helhet! 9.8/10 :D

tack som fan! kul å hör att du uppskattar det jag har gjort :)
bakskärmen är skuren där det finns ett litet jag från när den kommer från frabrik därför alla ser lika dana ut... är inte så oval i verkligeheten som det kan se ut på bild :)
Persson97 skrev:Snygg? Ball?
Jo visst men du behöver nog göra något mer på den så att den sticker ut ännu mera :D
tack. det e lungt då det finns mycket kvar att göra om man vill lägga mer tid på den :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

styret är ju fränt ju samma med moppen. Diggar denna moppe skarpt iaf :) hoppas du får den rätt inställd snart! :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

potog skrev:
AndreWidestedt skrev:Finns de nån film där den där går frammåt? :)
ja men den e gammal å det har hänt en hel del sen dess :)

detta är den senaste där man ser hur den går :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zLEXgXFrAQw[/youtube]
Haha, ''tjingeling''
Nämen tycker om moppen väldigt mycket faktiskt, JAG tycker dock det är grymt snyggare med en argare look på ''ögonen'' fram på en neos, menmen ;)
Användarens profilbild
GreckE
Kinaraket
Inlägg: 1057
Blev medlem: 5 februari 2012, 04:25
Ort: RÄMSEL

Inlägg av GreckE »

modda in såna ögonlock som det blir med en aerox kåpa, men skippa själva hålen och allting! :)
Lådbilsprojekt! NYSTART in och lägg en kommentar!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=41350
Skriv svar