TSR-Crew - Tråden

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

Vänta vaaa, har Axel lämnat crew? :(

edit: jahapp, såg precis hans inlägg en sida bak.. du var ju en bra crewmedlem gubben <3 höhö
Bild
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 735
Blev medlem: 13 februari 2011, 13:31
Ort: Karlstad

Inlägg av tS »

Känns att många är jätte aktiva innan de blir crew men när de sedan blir de slappar dom av och syns mindre o mindre
[spoiler]Bild[/spoiler]
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

se till att ta någon som kan styra upp den oredan och spänning/bråk som kommit upp på sidan ser felposter och regel brytning varje dag men tråden låses inte förstår inte vf ?
ni måste ju låsa tråden annars tror folk ju de okej och de bara kommer bli kaos på sidan och folk kommer bli arga på varandra och de kommer bli en ännu värre stämning än vad de är just nu,

ni måste ju sätta ett exempel genom att låsa tråden eventuellt dela ut varningar så folk följer reglerna annars kommer de bara bli sämre! ta någon som hängt här ett par år som gör de för tsr och inte för sin egen vinning för låta sig själv felposta och skriva saker som andra inte får skriver för då åker dem på bann.

se till att få tillbaka tsr till så den var när chiefen/bensinskalle/2stroek4ever var aktiva! har sätt flera trådar där nybörjar och istället för försöka hjälpa han så posthuntar alla och sen kommer crew in och dum förklarar han och låser tråden!

när jag var ny ställde jag exakt likadana dumma frågor men istället för dumförklaras så fick jag information och länkar om hur jag kunde lära mig! ni får ta och rensa upp här bland tsr och dela ut fler varningar även kolla till vissa i crew!
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

david96 skrev:se till att ta någon som kan styra upp den oredan och spänning/bråk som kommit upp på sidan ser felposter och regel brytning varje dag men tråden låses inte förstår inte vf ?
ni måste ju låsa tråden annars tror folk ju de okej och de bara kommer bli kaos på sidan och folk kommer bli arga på varandra och de kommer bli en ännu värre stämning än vad de är just nu,

ni måste ju sätta ett exempel genom att låsa tråden eventuellt dela ut varningar så folk följer reglerna annars kommer de bara bli sämre! ta någon som hängt här ett par år som gör de för tsr och inte för sin egen vinning för låta sig själv felposta och skriva saker som andra inte får skriver för då åker dem på bann.

se till att få tillbaka tsr till så den var när chiefen/bensinskalle/2stroek4ever var aktiva! har sätt flera trådar där nybörjar och istället för försöka hjälpa han så posthuntar alla och sen kommer crew in och dum förklarar han och låser tråden!

när jag var ny ställde jag exakt likadana dumma frågor men istället för dumförklaras så fick jag information och länkar om hur jag kunde lära mig! ni får ta och rensa upp här bland tsr och dela ut fler varningar även kolla till vissa i crew!
haha bra sagt + känner igen mig själv :P
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

har dock varit otroligt lugnt på forumet just nu med knappt några felposter alls jämfört med innan....
Bild
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Mura skrev:har dock varit otroligt lugnt på forumet just nu med knappt några felposter alls jämfört med innan....
felpost kanske var fel ord men finns ett par trådar där dem skulle kunna läggas på ett annat ställe som de passar in bättre, sen så har jag knappt sätt att trådar där folk börja ''bråka'' elr var allmänt tykna mot varandra med påhopp osv låses inte och off topicen tas inte äns bort

mer regelbrytande+trådar med egen vinning är nog ett bättre ord

sry mura du ska stå med bland bensinskalle och dem såg inte ditt namn på första sidan så glömde av dig
Senast redigerad av david96 den 13 augusti 2012, 19:09, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

david96 skrev:
Mura skrev:har dock varit otroligt lugnt på forumet just nu med knappt några felposter alls jämfört med innan....
felpost kanske var fel ord men finns ett par trådar där dem skulle kunna läggas på ett annat ställe som de passar in bättre, sen så har jag knappt sätt att trådar där folk börja ''bråka'' elr var allmänt tykna mot varandra med påhopp osv låses inte och off topicen tas inte äns bort


sry mura du ska stå med bland bensinskalle och dem såg inte ditt namn på första sidan så glömde av dig
Jag tycker du ska in i tsr crew. För du är jävligt aktiv och svara nästan i alla trådar osv, du är hjälpsam och så, fast tyvärr har/ska du lämna(t) tsr?
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

ta ngn som e aktiv :P
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

[spoiler]
Seenz skrev:
david96 skrev:
Mura skrev:har dock varit otroligt lugnt på forumet just nu med knappt några felposter alls jämfört med innan....
felpost kanske var fel ord men finns ett par trådar där dem skulle kunna läggas på ett annat ställe som de passar in bättre, sen så har jag knappt sätt att trådar där folk börja ''bråka'' elr var allmänt tykna mot varandra med påhopp osv låses inte och off topicen tas inte äns bort


sry mura du ska stå med bland bensinskalle och dem såg inte ditt namn på första sidan så glömde av dig
Jag tycker du ska in i tsr crew. För du är jävligt aktiv och svara nästan i alla trådar osv, du är hjälpsam och så, fast tyvärr har/ska du lämna(t) tsr?
[/spoiler]

Det står ju lämnat tsr i signaturen ;) Men varför?
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

k-skåpet skrev:Är det inte snart dags att sparka ut Roxxen ur crew? Han börjar ju närma sig Danne o Danielsson när det gäller att försvinna. ;)
Jag är helt på din sida!


p0d1 är en jävligt schysst och hjälpsam medlem så han passar fast han är kanske inte den aktivaste
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Mattyyy skrev: p0d1 är en jävligt schysst och hjälpsam medlem så han passar fast han är kanske inte den aktivaste
Tänkte komma in och försvara mig lite, jag är väldigt aktiv med att besöka hemsidan, att kolla igenom trådar speciellt 125-tråden.
Anledningen till att man inte ser mig posta över allt är för att jag anser att om jag inte kan tillföra något vettigt till ett ämne så håller jag mig utanför.

Dock så kanske jag fliker in med en kommentar i projekttrådar och ger beröm(beröm är viktigt enligt mig för att fortsätta) eller tex trådar om styling om vad man tycker, hur det skulle passa etc och ger de mina två ören om vad jag tycker om det..

"Moppen vill inte starta" som en tråd heter nu som är på senaste aktiva, jag går in och läser, men svarar inte eftersom jag inte anser att jag har anledning till att posthunta och ge ett kasst svar, utan svarar på det jag kan ge ett informativt svar istället.

Brukar även besöka TSR på mobilen så fort jag är off på datorn, typ ska åka buss, sitter i bilen eller dylikt, g33k, don't blame me :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

[spoiler]
p0d1 skrev:
Mattyyy skrev: p0d1 är en jävligt schysst och hjälpsam medlem så han passar fast han är kanske inte den aktivaste
Tänkte komma in och försvara mig lite, jag är väldigt aktiv med att besöka hemsidan, att kolla igenom trådar speciellt 125-tråden.
Anledningen till att man inte ser mig posta över allt är för att jag anser att om jag inte kan tillföra något vettigt till ett ämne så håller jag mig utanför.

Dock så kanske jag fliker in med en kommentar i projekttrådar och ger beröm(beröm är viktigt enligt mig för att fortsätta) eller tex trådar om styling om vad man tycker, hur det skulle passa etc och ger de mina två ören om vad jag tycker om det..

"Moppen vill inte starta" som en tråd heter nu som är på senaste aktiva, jag går in och läser, men svarar inte eftersom jag inte anser att jag har anledning till att posthunta och ge ett kasst svar, utan svarar på det jag kan ge ett informativt svar istället.

Brukar även besöka TSR på mobilen så fort jag är off på datorn, typ ska åka buss, sitter i bilen eller dylikt, g33k, don't blame me :)
[/spoiler]

Jaha då förstår jag och då låter det bra! Då förtjänar du en plats fo sho
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Välkommen till TSR-Crew p0d1!
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

vicke xX SMT skrev:Välkommen till TSR-Crew p0d1!
Grattis!
Inte bra mindre tid till BF3 :wink:

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

Grattis!
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

TheGrimReaper skrev: Grattis!
Inte bra mindre tid till BF3 :wink:
Alltid tid till BF3 med dig ;)


Macko : Tack så mycket! :)
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

Grattis p0d1! :D
Bild
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

will3 skrev:Grattis p0d1! :D
Tackar så mycket för gratulationen will3 :)
Användarens profilbild
0scar
Elmoped
Inlägg: 111
Blev medlem: 15 april 2012, 18:16
Ort: Karlstad

Inlägg av 0scar »

p0d1 skrev:
TheGrimReaper skrev: Grattis!
Inte bra mindre tid till BF3 :wink:
Alltid tid till BF3 med dig ;)


Macko : Tack så mycket! :)
och mig! :D
grattis det förtjänar du :)
"Jag köpte en moppe för 3 dagar sen. Vad är det för takt på den?" - Viktor2000
RomstadBoyz.

Värmland, Karlstad.
Aerox.

Säljer Dator, Xbox 360 Slim 250gb och Hd Pvr, Pm om du är intresserad!
Användarens profilbild
Simon-2012
Svårstartad skrothög
Inlägg: 189
Blev medlem: 16 juli 2012, 17:29
Ort: Vallda

Inlägg av Simon-2012 »

Jag tycker TheGrimReaper förtjänar att få vara crew medlem då han alltid ställer upp och hjälper folk i chatten (bland annat mig ett flertal gånger)
Sådär har ni någon som är aktiv och hjälpsam!
Kolla gärna mitt Rieju Spike Projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39736
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Simon-2012 skrev:Jag tycker TheGrimReaper förtjänar att få vara crew medlem då han alltid ställer upp och hjälper folk i chatten (bland annat mig ett flertal gånger)
Sådär har ni någon som är aktiv och hjälpsam!
Hahah tack! :D

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

För tillfället är det nog en full trupp i crew, men det är mycket bra att ni kommer med förslag på kommande medlemmar i crew!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Simon-2012
Svårstartad skrothög
Inlägg: 189
Blev medlem: 16 juli 2012, 17:29
Ort: Vallda

Inlägg av Simon-2012 »

DEA!! skrev:För tillfället är det nog en full trupp i crew, men det är mycket bra att ni kommer med förslag på kommande medlemmar i crew!
I will keep my eye on them crew material ! tycker dock ni borde ta in fler och se till att det blir ordning på felposterna och allt annat som händer här på forumet. vill inte se ett stökigt forum när det kan va så enkelt att ha det trevligt!
Kolla gärna mitt Rieju Spike Projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39736
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Simon-2012 skrev:
DEA!! skrev:För tillfället är det nog en full trupp i crew, men det är mycket bra att ni kommer med förslag på kommande medlemmar i crew!
I will keep my eye on them crew material ! tycker dock ni borde ta in fler och se till att det blir ordning på felposterna och allt annat som händer här på forumet. vill inte se ett stökigt forum när det kan va så enkelt att ha det trevligt!
Tycker redan att det är för mycket TSR-crew för den aktiviteten på sidan. Kan ju inte bara släppa in massa i crewet för att städa upp i forumet och för att folk postar fel.. Där får man försöka lösa problemet på ett annat sätt
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Simon-2012
Svårstartad skrothög
Inlägg: 189
Blev medlem: 16 juli 2012, 17:29
Ort: Vallda

Inlägg av Simon-2012 »

KoNG skrev:
Simon-2012 skrev:
DEA!! skrev:För tillfället är det nog en full trupp i crew, men det är mycket bra att ni kommer med förslag på kommande medlemmar i crew!
I will keep my eye on them crew material ! tycker dock ni borde ta in fler och se till att det blir ordning på felposterna och allt annat som händer här på forumet. vill inte se ett stökigt forum när det kan va så enkelt att ha det trevligt!
Tycker redan att det är för mycket TSR-crew för den aktiviteten på sidan. Kan ju inte bara släppa in massa i crewet för att städa upp i forumet och för att folk postar fel.. Där får man försöka lösa problemet på ett annat sätt
Jag ser många som är mycket aktiva och jag påstår inte att Crew inte är aktiva men det behövs en aktiv vrew medlem i varje kategorii för att underlätta att forumet sköts så som ni vill antar jag?
Ni vill väl inte ha ett stökigt forum?
Jag vill personligen se ett 100% fungerande forum där mods gör det fungerande!
Kolla gärna mitt Rieju Spike Projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39736
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

[spoiler]
Simon-2012 skrev:
KoNG skrev:
Simon-2012 skrev: I will keep my eye on them crew material ! tycker dock ni borde ta in fler och se till att det blir ordning på felposterna och allt annat som händer här på forumet. vill inte se ett stökigt forum när det kan va så enkelt att ha det trevligt!
Tycker redan att det är för mycket TSR-crew för den aktiviteten på sidan. Kan ju inte bara släppa in massa i crewet för att städa upp i forumet och för att folk postar fel.. Där får man försöka lösa problemet på ett annat sätt
Jag ser många som är mycket aktiva och jag påstår inte att Crew inte är aktiva men det behövs en aktiv vrew medlem i varje kategorii för att underlätta att forumet sköts så som ni vill antar jag?
Ni vill väl inte ha ett stökigt forum?
Jag vill personligen se ett 100% fungerande forum där mods gör det fungerande!
[/spoiler]

spelar ingen roll hur många crew/mod dem har fall alla struntar i reglerna, dem låser tråden men oftast så lär dem sig inte och gör nya felposts osv
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
juckeyy
Avstängd
Inlägg: 665
Blev medlem: 21 april 2011, 17:43

Inlägg av juckeyy »

Jag skulle vilja bli TSR-Crew, brukar oftast rätta felpostare och sånna saker ^^
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

juckeyy skrev:Jag skulle vilja bli TSR-Crew, brukar oftast rätta felpostare och sånna saker ^^
Då är du inte mycket bättre själv eftersom du högst troligen går off topic bara för att säga till, istället kan du låta bli att skriva och skicka tråden till en crew-medlem.

Dubbla budskap annars.
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

jag tycker att det kan var som på sporthoj.com

Där det är 2 eller 3 pers per forumsdel... så att t.ex P0d1 bara är mod över övriga fordon (där 125 delen är)

Hoppas ni fattade vad jag menar.... men bensinis och p0d1 borde fatta!
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Macko96 skrev:jag tycker att det kan var som på sporthoj.com

Där det är 2 eller 3 pers per forumsdel... så att t.ex P0d1 bara är mod över övriga fordon (där 125 delen är)

Hoppas ni fattade vad jag menar.... men bensinis och p0d1 borde fatta!
Vi har pratat om detta och det är nog inget vi kommer börja med. Tar mycket längre för trådar att bli låsta/flyttade osv.

Liksom på större forum (flashback, sporthoj, garaget osv) är det bättre men ett sånt system, men här är det bara onödigt..
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

vicke xX SMT skrev:
Macko96 skrev:jag tycker att det kan var som på sporthoj.com

Där det är 2 eller 3 pers per forumsdel... så att t.ex P0d1 bara är mod över övriga fordon (där 125 delen är)

Hoppas ni fattade vad jag menar.... men bensinis och p0d1 borde fatta!
Vi har pratat om detta och det är nog inget vi kommer börja med. Tar mycket längre för trådar att bli låsta/flyttade osv.

Liksom på större forum (flashback, sporthoj, garaget osv) är det bättre men ett sånt system, men här är det bara onödigt..
okay! Tack för svar!
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
juckeyy
Avstängd
Inlägg: 665
Blev medlem: 21 april 2011, 17:43

Inlägg av juckeyy »

p0d1 skrev:
juckeyy skrev:Jag skulle vilja bli TSR-Crew, brukar oftast rätta felpostare och sånna saker ^^
Då är du inte mycket bättre själv eftersom du högst troligen går off topic bara för att säga till, istället kan du låta bli att skriva och skicka tråden till en crew-medlem.

Dubbla budskap annars.
Okej! Ska tänka på det i framtiden :)
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Någon som har förslag på någon medlem/medlemmar som skulle platsa som crew?

Har inte så mycket koll just nu eftersom jag inte kollat moppekategorierna på länge så nu får ni ta och tycka till lite.
Användarens profilbild
AntonB
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 620
Blev medlem: 16 juli 2011, 12:44
Ort: Alingsås
Kontakt:

Inlägg av AntonB »

vicke xX SMT skrev:Någon som har förslag på någon medlem/medlemmar som skulle platsa som crew?

Har inte så mycket koll just nu eftersom jag inte kollat moppekategorierna på länge så nu får ni ta och tycka till lite.
TheGrimReaper, han hjälper fan till hela tiden, plus att han har typ 3 grymma projekt! :)
Rieju SMX Projekt! Släng gärna en kommentar :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 490#578490
Bild
LucasKarlsson
Varnad
Inlägg: 49
Blev medlem: 15 augusti 2012, 22:29

Inlägg av LucasKarlsson »

vicke xX SMT skrev:Någon som har förslag på någon medlem/medlemmar som skulle platsa som crew?

Har inte så mycket koll just nu eftersom jag inte kollat moppekategorierna på länge så nu får ni ta och tycka till lite.
TheGrimReaper!! Han är alltid aktiv och hjälper en så fort man har något problem! + att han har sjukt feta projekt!
Skriv svar