"Stuntplatta"

Har du frågor kring stunting, ställ dom här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

razzy
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 9 augusti 2014, 16:22
Ort: Piteå

"Stuntplatta"

Inlägg av razzy »

Jag ska nog köpa mig en KTM exc 125, och vill börja stunta med den.
Funderar på att fixa en sådan fotplatta, någon som har en ritning på en sådan eller kanske till och med har en sån hemma? :P
Bild
Bild
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Att göra en ritning till en sådan helt själv är lättare än att göra en tråd på tsr, tycker dock du borde gå dirrekt till en 450 ifall du ska ha stuntkittat!

Hojjen kostar en massa pengar, stuntkitta kostar en del pengar och du kommer inte vilja köra en 125a när du är 18... Lika bra att satsa på stor hoj redan nu, ifall föräldrarna nu skulle tillåta dig :roll:
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Hampu skrev:Att göra en ritning till en sådan helt själv är lättare än att göra en tråd på tsr, tycker dock du borde gå dirrekt till en 450 ifall du ska ha stuntkittat!

Hojjen kostar en massa pengar, stuntkitta kostar en del pengar och du kommer inte vilja köra en 125a när du är 18... Lika bra att satsa på stor hoj redan nu, ifall föräldrarna nu skulle tillåta dig :roll:
Är du retard eller? Inga vettiga föräldrar tillåter att sin 16åriga son köra en jävla 450 på vägen.
Användarens profilbild
användarnamn.
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 11 maj 2014, 23:03

Inlägg av användarnamn. »

Hampu är dina föräldrar syskon eller??? För allt du skriver är efterblivet ditt riksmongo.
Bild
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

LinkanTuning skrev:
Hampu skrev:Att göra en ritning till en sådan helt själv är lättare än att göra en tråd på tsr, tycker dock du borde gå dirrekt till en 450 ifall du ska ha stuntkittat!

Hojjen kostar en massa pengar, stuntkitta kostar en del pengar och du kommer inte vilja köra en 125a när du är 18... Lika bra att satsa på stor hoj redan nu, ifall föräldrarna nu skulle tillåta dig :roll:
Är du retard eller? Inga vettiga föräldrar tillåter att sin 16åriga son köra en jävla 450 på vägen.
Han skrev att han skulle stunta, inte att han skulle köra runt på vägarna?
T.ex. Robert Löfberg började ju stunta med 650 när han var 15/16? Ser inget som helst problem med det.

användarnamn. skrev:Hampu är dina föräldrar syskon eller??? För allt du skriver är efterblivet ditt riksmongo.
Och den posten du la var nog inte så jävla smart ska du se!
Användarens profilbild
användarnamn.
Elmoped
Inlägg: 35
Blev medlem: 11 maj 2014, 23:03

Inlägg av användarnamn. »

Bild[/img]
Bild
razzy
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 9 augusti 2014, 16:22
Ort: Piteå

Inlägg av razzy »

Nu är det så att mina föräldrar ALDRIG skulle låta mig köra tyngre motorcyklar utan kortet, just därför jag vill gå över till 125:a då jag inte får trimma
Bild
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

razzy skrev:Nu är det så att mina föräldrar ALDRIG skulle låta mig köra tyngre motorcyklar utan kortet, just därför jag vill gå över till 125:a då jag inte får trimma
Kör på, men oroa dig inte för någon wheeliebar. Det är typ det absolut minsta problemet du har.
Fixa pengar, motorcykel, skydd & körkort först och främst...
Skriv svar