få en bil att lukta pung

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Lillapojkens
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 395
Blev medlem: 21 november 2012, 21:33

få en bil att lukta pung

Inlägg av Lillapojkens »

Tjena!

Tänkte göra ett litet bus med en jag känners bil och jag undrar hur man får den att lukta skit i kupén. Nån som vet vart och vad man ska lägga för att få det att lukta riktigt vidrigt.

Tacksam för svar ;)
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

Surströmming 8)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav
Inlägg: 835
Blev medlem: 29 augusti 2013, 18:10
Ort: Varberg

Re: få en bil att lukta pung

Inlägg av GurkMarmelad »

Lillapojkens skrev:Tjena!

Tänkte göra ett litet bus med en jag känners bil och jag undrar hur man får den att lukta skit i kupén. Nån som vet vart och vad man ska lägga för att få det att lukta riktigt vidrigt.

Tacksam för svar ;)
Ta en ganska hög behållare med lock, det ska vara mjölk/fil i så den inte rinner ur.

Nu ska du göra ganska stora hål i locket så att lukten kan åka ur burken lätt, men inte så stora så att mjölken åker ur lätt. (tre ganska stora hål i mitten av locket borde fungera bäst)

Det bästa du kan göra är att ställa ut någon deciliter mjölk i solen så den bli sur o äcklig, genom att göra det hemma först kommer lukten märkas snabbare i bilen.

Du får lista ut något smart ställe att placera burken så han inte märker det snabbt.

En annan version är att du tar majonnäs och kletar det under sätet. kanske inte så bra eftersom lukten kommer fastna i sätet dock.

Edit: "saften" som kommer i paketet när man köper surströmming kan du hälla i burken
Senast redigerad av GurkMarmelad den 1 juni 2014, 18:34, redigerad totalt 1 gånger.
cod3mwf
Svårstartad skrothög
Inlägg: 256
Blev medlem: 27 maj 2014, 20:17

Inlägg av cod3mwf »

Vi på vår skola brukar köpa nå påse typ från teknikmagasinet som gör att när man tryckerihop den så sväller den upp sen exploderar den å de blir en jävla lukt av dom så brukar vi gå upp på taket hitta dom största insugsventilerna till luften åsså smäller vi av några där då brukar det lukta såutihelvete annars går det med surströmming å
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 729
Blev medlem: 4 maj 2012, 16:47
Ort: Stockholm

Inlägg av RammeA »

räkskal i en halvt knuten påse under ett säte. kommer lukta riktigt, riktigt illa... vet dock inte om de är lätt att få bort lukten sen.

annars kan du ju skita i bakluckan :wink:
Användarens profilbild
KC
Elmoped
Inlägg: 110
Blev medlem: 19 mars 2014, 10:51

Inlägg av KC »

Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Bara du tänker dig för så du slipper punga ut stålar för att lukten inte går bort och han måste rekonda..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Agge0102
Fribajsaren!
Inlägg: 625
Blev medlem: 25 november 2012, 02:04
Ort: Nacka,Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Agge0102 »

Försök att få tag på Liquid Ass, fanns på teknikmagasinet förut men togs bort då den var för vidrig. Du sprayar den som en parfym och det luktar bokstavligen som någon dragit en fet rännskita( går inte att undvika och man får kväljningar).

Lukten försvinner efter ett par timmar och det blir inga spår efter den :)

edit: såg att de tagit tillbaka de nu på teknikmagasinet, så finns att köpa där :D
Användarens profilbild
Lillapojkens
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 395
Blev medlem: 21 november 2012, 21:33

Inlägg av Lillapojkens »

Tror de blir liquid ass och den där grejen som smäller. Måste få in det i ett luftintag för jag pallar inte göra inbrott :P men typ dra rutten fil över hela skiten och spruta runt den där snusk sprayen och dom där grejerna sen tar man plastfolie typ över hela skiten och låta de stå haha. Det lär ju va ganska vidrigt?
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

en som ja känner sket i luftburken på en polares bil och gissa vad det lukta i kupen sen?
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
Lillapojkens
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 395
Blev medlem: 21 november 2012, 21:33

Inlägg av Lillapojkens »

Hahaha fyfan va vidrigt
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

Törnan skrev:en som ja känner sket i luftburken på en polares bil och gissa vad det lukta i kupen sen?
va i helvete?!

Måste ha luktat för j*vligt :lol:
Bild
Användarens profilbild
Nojjan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 423
Blev medlem: 19 maj 2014, 15:13
Ort: Hassela

Inlägg av Nojjan »

RammeA skrev:räkskal i en halvt knuten påse under ett säte. kommer lukta riktigt, riktigt illa... vet dock inte om de är lätt att få bort lukten sen.

annars kan du ju skita i bakluckan :wink:
Haha skita i bakluckan 8)
Kolla inte mitt Slider Projekt vetja ;)
Skriv svar