Trimma pgo bugrider 50cc!

Allt som har med motor/trimning för "övriga mopeder" att göra.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Isakfryksen
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 4 juli 2014, 12:14
Ort: Vikbolandet

Trimma pgo bugrider 50cc!

Inlägg av Isakfryksen »

Tja det här är mitt första inlägg så vet inte om jag har gjort fel men jag behöver hjälp med min pgo bugrider som jag alldeles nyss köpt men har hört att de är rätt slöa så skulle vilja ha hjälp med hur jag ska trimma den, jag vill inte att det ska gå över 70 men precis på gränsen skulle sitta fint ;) länka gärna grejer eftersom jag inte har en aning om var jag ska titta :/ tack på förhand!:)
Speedfight 2
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Leta upp vilka strypningar det finns och börja med att ta bort de som är nödvändiga att ta bort (ifall det finns en i luftburken så känns den ovärd att ta bort..)

Måste säga att jag är lite avundsjuk på dig! Skulle jävligt gärna ha en sån också! Aldrig sett någon moppepojke med en sådan, bara en vuxen 8)
Isakfryksen
Elmoped
Inlägg: 2
Blev medlem: 4 juli 2014, 12:14
Ort: Vikbolandet

Inlägg av Isakfryksen »

Hampu skrev:Leta upp vilka strypningar det finns och börja med att ta bort de som är nödvändiga att ta bort (ifall det finns en i luftburken så känns den ovärd att ta bort..)

Måste säga att jag är lite avundsjuk på dig! Skulle jävligt gärna ha en sån också! Aldrig sett någon moppepojke med en sådan, bara en vuxen 8)
Aa hahah jag hade en jävla tur att få en för 11k :D
Speedfight 2
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Inget projekt låser! :D

P.s Grymt cool moppe ;)

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Skriv svar