Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Filip ericsson skrev:ah sorry för din skull också :( får väll försöka åka långa sträckor på moppen och rensa tankarna när jag får tillbaka den :( ah som sagt får väll fortsätta med mina hobbys, liksom allt i mitt liv är åt helvete nu :(
Ah.. Gör det, o försök å va mycket med kompisar det hjälper!
Hör av dig om du vill snacka :)
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

ah tack för att du är så jäkla skysst och det hjälper ska du veta, ska försöka ta mig igenom själv men annars så får vi väll snacka eller nått :)
Rieju rrx
pelle9888
Elmoped
Inlägg: 1
Blev medlem: 25 april 2014, 21:18

Inlägg av pelle9888 »

tjena! nu är det så här att jag vill hitta på något med en tjej och vet inte vad så ifall nån har nåt bra förslag? vi känner dock knnapt varann
Användarens profilbild
Ossian
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 379
Blev medlem: 29 september 2013, 20:43

Inlägg av Ossian »

Fika + gå en runda på stan, i parken, whatever
Kolla gärna mitt DT50r / sm projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51905
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

pelle9888 skrev:tjena! nu är det så här att jag vill hitta på något med en tjej och vet inte vad så ifall nån har nåt bra förslag? vi känner dock knnapt varann
Kör en fika sedan hem å se på film :wink:
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Hampu skrev:
pelle9888 skrev:tjena! nu är det så här att jag vill hitta på något med en tjej och vet inte vad så ifall nån har nåt bra förslag? vi känner dock knnapt varann
Kör en fika sedan hem å se på film :wink:
Ingen brud som inte är helt tappad följer med en kille hem och "kollar på film" när hon inte känner snubben.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Xpressen skrev:
Hampu skrev:
pelle9888 skrev:tjena! nu är det så här att jag vill hitta på något med en tjej och vet inte vad så ifall nån har nåt bra förslag? vi känner dock knnapt varann
Kör en fika sedan hem å se på film :wink:
Ingen brud som inte är helt tappad följer med en kille hem och "kollar på film" när hon inte känner snubben.

om du Är . tillräckligt snygg för att hon ska ligga med dig så jo. alla från 15-25 är ute eftet sex bara typ. film/bio/gå runt/stsn/lisebetg osv om ni hat något sådant^^
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

pelle9888 skrev:tjena! nu är det så här att jag vill hitta på något med en tjej och vet inte vad så ifall nån har nåt bra förslag? vi känner dock knappt varann
Snacka lite kort med henne i skolan, om du ser henne på stan osv. Inget långt, bara så hon har en hum om vem du är, sen kan du kontakta henne via sms, Fb, kik etc. och snacka mer. Bestäm senare för att träffas, vill hon så är hon intresserad av dig. Därifrån kan du ta hem henne på en film, gå på bio eller vad du känner för :)
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Tjenare! Har ett litet problem. Har träffat en tjej i snart 2 månader och börjar få lite känslor för henne. Men hon är ganska ledsen och har skärt sig och försökt ta livet av sig förut. Hon har blivit mobbad i höstast men det är nåt värre som har hänt som hon säger att hon aldrig kommer kunna berätta vad det är. Står i valet att fortsätta träffa henne eller att dumpa.. vill igentligen inte men det suger ju att hon är ledsen typ 3 kvällar i veckan. Vet att hon kommer börja skära sig igen om jag dumpar också. Vad hade ni gjort?
Yamaha YZF R125
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

adamwestman skrev:Tjenare! Har ett litet problem. Har träffat en tjej i snart 2 månader och börjar få lite känslor för henne. Men hon är ganska ledsen och har skärt sig och försökt ta livet av sig förut. Hon har blivit mobbad i höstast men det är nåt värre som har hänt som hon säger att hon aldrig kommer kunna berätta vad det är. Står i valet att fortsätta träffa henne eller att dumpa.. vill igentligen inte men det suger ju att hon är ledsen typ 3 kvällar i veckan. Vet att hon kommer börja skära sig igen om jag dumpar också. Vad hade ni gjort?
Om du verkligen tycker om henne så hjälper du henne, bryr dig om henne, får henne att må bättre. Det brukar betala sig fint i slutändan om du har tålamod.
Albin Johansson
Elmoped
Inlägg: 26
Blev medlem: 4 oktober 2013, 08:08
Ort: Stockholm

Inlägg av Albin Johansson »

Man kollar på arslet först! Är drt fint så kan man överväga att titta på resten men är arslet dåligt så går man och sparkar henne
Användarens profilbild
Heatz
Årets Projekt 2013
Inlägg: 141
Blev medlem: 21 december 2012, 01:07
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Heatz »

Albin Johansson skrev:Man kollar på arslet först! Är drt fint så kan man överväga att titta på resten men är arslet dåligt så går man och sparkar henne
Med det kommer du långt grabben! :)
Bild
Användarens profilbild
Nojjan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 423
Blev medlem: 19 maj 2014, 15:13
Ort: Hassela

Inlägg av Nojjan »

Heatz skrev:
Albin Johansson skrev:Man kollar på arslet först! Är drt fint så kan man överväga att titta på resten men är arslet dåligt så går man och sparkar henne
Med det kommer du långt grabben! :)


Du har ful rumpa jag kommer sparka dig, hahahah
Kolla inte mitt Slider Projekt vetja ;)
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Nojjan skrev:
Heatz skrev:
Albin Johansson skrev:Man kollar på arslet först! Är drt fint så kan man överväga att titta på resten men är arslet dåligt så går man och sparkar henne
Med det kommer du långt grabben! :)


Du har ful rumpa jag kommer sparka dig, hahahah
Du va mig då en otrevlig typ. Kanske kommer och sparkar dig istället.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

LinkanTuning skrev:
Nojjan skrev:
Heatz skrev: Med det kommer du långt grabben! :)


Du har ful rumpa jag kommer sparka dig, hahahah
Du va mig då en otrevlig typ. Kanske kommer och sparkar dig istället.
Tror snarare att han menade ¨Du har ful rumpa jag kommer sparka dig¨ än någonting riktat mot någon här ;) Men visst, jag har haft fel förr..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

singel sen 2 år tillbaka...
anledning?
Mer kräsen med insidan en utsidan å ja det lönar sig att var kräsen;)

Dagens tipps

"Try to be the person your looking for is looking for"
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Nojjan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 423
Blev medlem: 19 maj 2014, 15:13
Ort: Hassela

Inlägg av Nojjan »

Persson97 skrev:
LinkanTuning skrev:
Nojjan skrev:

Du har ful rumpa jag kommer sparka dig, hahahah
Du va mig då en otrevlig typ. Kanske kommer och sparkar dig istället.
Tror snarare att han menade ¨Du har ful rumpa jag kommer sparka dig¨ än någonting riktat mot någon här ;) Men visst, jag har haft fel förr..
Neje inget menat till någon här :)
Kolla inte mitt Slider Projekt vetja ;)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

potog skrev:singel sen 2 år tillbaka...
anledning?
Mer kräsen med insidan en utsidan å ja det lönar sig att var kräsen;)

Dagens tipps

"Try to be the person your looking for is looking for"
you're

kunde inte låta bli :lol:
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

Läget är som så att jag har känt denna tjejen ett tag och vi har träffats på olika evenemang och jag har alltid kunnat prata med henne och blev riktigt bra vän med henne, just då kände jag ingenting för henne. Nu senast jag träffade henne så snackade vi som vanligt och var med varandra, det blev kväll och under detta event så sov man i tält, hon hade ingen direkt plats så jag fråga om hon ville sova med mig och det ville hon och under natten så smack så klickade det för oss båda. Dagen efter (som var sista dagen på eventet) var vi med varandra hela tiden och hade det underbart.

Nu har det gått 2-3 veckor och jag har försökt hålla kontakten via fb och det har gått bra men för någon dag sedan så släppte hon bomben att hon har väldigt mycket just nu, personliga saker och att hon orkar helt enkelt inte. För att senare skriva att hon bara vill vara vänner.

Vad hade ni gjort? skitigt i det? elr försökt med nåt för att få henne tillbaka?

Just nu vill jag inte släppa taget men känns rätt hopplöst :(
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Villhon va kompisar så betyder det antingen just det, eller att hon inte vill ses alls mer.. Vilket av dessa två alternativen hon menar kommer du märka rätt snart. Vill hon faktiskt vara kompis med dig och du vill ha henne så stå ut! Det kan mycket väll vända för henne :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

Persson97 skrev:Villhon va kompisar så betyder det antingen just det, eller att hon inte vill ses alls mer.. Vilket av dessa två alternativen hon menar kommer du märka rätt snart. Vill hon faktiskt vara kompis med dig och du vill ha henne så stå ut! Det kan mycket väll vända för henne :)
Hur mycket tycker du man ska va på då? :( ska man fortsätta vara social elr ska man släppa taget helt? :roll:
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
KrooxTheStyler
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 563
Blev medlem: 2 maj 2013, 22:09
Ort: Asmundtorp

Inlägg av KrooxTheStyler »

Tjejen är bitch, ska man daska henne lite nätt eller?
CPI SM
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

KrooxTheStyler skrev:Tjejen är bitch, ska man daska henne lite nätt eller?
nej :( Hennes vänner tycker att hon ljuger för sig sj men vad ska man göra? :(

citatet i min signatur blir bara mer sann för mig...
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
KrooxTheStyler
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 563
Blev medlem: 2 maj 2013, 22:09
Ort: Asmundtorp

Inlägg av KrooxTheStyler »

SNODDAS15 skrev:
KrooxTheStyler skrev:Tjejen är bitch, ska man daska henne lite nätt eller?
nej :(
Aww, försökte få dom ledsna på lite skratt!

Men ni som har problem, träffa tjejen och snacka igenom. Det är så man löser problemet lättast! :*
CPI SM
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

KrooxTheStyler skrev:
SNODDAS15 skrev:
KrooxTheStyler skrev:Tjejen är bitch, ska man daska henne lite nätt eller?
nej :(
Aww, försökte få dom ledsna på lite skratt!

Men ni som har problem, träffa tjejen och snacka igenom. Det är så man löser problemet lättast! :*
Förstod det ;)

Det var ju egentligen det som satte mig där jag sitter nu. Jag ville träffa henne men hon ville inte det :(
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
KrooxTheStyler
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 563
Blev medlem: 2 maj 2013, 22:09
Ort: Asmundtorp

Inlägg av KrooxTheStyler »

Förlåt för ordval men då är hon dum i huvet, hon borde fatta att man i allafall fortfarande kan vara kompisar, eller hon vill inte ens?
CPI SM
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

KrooxTheStyler skrev:Förlåt för ordval men då är hon dum i huvet, hon borde fatta att man i allafall fortfarande kan vara kompisar, eller hon vill inte ens?
det skriver hon iallafall, men hon har blivit väldigt fåordig. Vet inte om det är för att hon inte vill ha nåt med mig att göra elr om det är för nåt annat
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Släng dig upp på moppen, åk hem till henne med en kasse färdigmat och knacka på och snacka om annat än er under maten.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

99 av 100 tjejer verkar vara sådna, stött på flertalet. DEAs alternativ lät schyst, annars är alternativen att antingen stå ut eller verkligen visa att du vill ha henne, då menar jag inte sms, kik, telefon, fb............
Utan se till att träffa henne och förklara vad du tycker och tänker! Men som det låter.. Kör på DEAs alternativ först ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Alternativt inte höras av alls och ge henne den tid hon behöver sen får hon höra av sig om hon vill det.. :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Nojjan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 423
Blev medlem: 19 maj 2014, 15:13
Ort: Hassela

Inlägg av Nojjan »

Vad ska man ska man skicka på snap å kik te.x till en tjej som mann
Tycker om?

Hej
Hej
Vad gör du?
Inget själv?
Inget

Slut typ, ge mig förslag.

Hon som lagt till mig på allt osv.
Kolla inte mitt Slider Projekt vetja ;)
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket
Inlägg: 836
Blev medlem: 10 januari 2013, 19:05

Inlägg av Pelsnernels »

Nojjan skrev:Vad ska man ska man skicka på snap å kik te.x till en tjej som mann
Tycker om?

Hej
Hej
Vad gör du?
Inget själv?
Inget

Slut typ, ge mig förslag.

Hon som lagt till mig på allt osv.
Ge henne någon komplimang eller dra ett skämt. Det brukar kunna hjälpa till att dra igång konversationen en del:)
Tex -Fin tröja/fin du var i håret idag. Och ja, ett skämt hoppas jag att du kan hitta själv. ;)
Nels, Nels, Pelsnernels!
DerbiGangster
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 19 augusti 2012, 20:24
Ort: Stockholm

Inlägg av DerbiGangster »

Okej nu e de såhär att ja går andra året på gymnasiet o de har börjat en snygg brud i ettan som ja vill försöka haffa men ja har ingen aning hur ja ska få kontakt me henne utan att de blir creepy lixom, nån som har nåt bra förslag? :S
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

DerbiGangster skrev:Okej nu e de såhär att ja går andra året på gymnasiet o de har börjat en snygg brud i ettan som ja vill försöka haffa men ja har ingen aning hur ja ska få kontakt me henne utan att de blir creepy lixom, nån som har nåt bra förslag? :S
Ser du henne ensam på en rast går du fram och pratar eller så står hon med hennes kompisar kan du ju fråga om du får prata med henne ensam lite fort :wink:

Lycka till!
DerbiGangster
Elmoped
Inlägg: 84
Blev medlem: 19 augusti 2012, 20:24
Ort: Stockholm

Inlägg av DerbiGangster »

Okej tack men va ska man prata om typ? ;P
Skriv svar