Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Carl
Elmoped
Inlägg: 61
Blev medlem: 10 juli 2013, 23:07

Inlägg av Carl »

:D
Senast redigerad av Carl den 27 april 2017, 13:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Kan en tjej plötsligt ändra sin sexuella läggning?
Alltså från 2 år tillbaka så har hon gillat killar och så men nu så gillar hon tjejer helt plötsligt. Bara undrar ifall det ens går att bestämma vad man tänder på om man haft förhållanden med killar sedan några år tillbaka. Låter helt fuckat, samma sak som att en kille varit ihop med tjejer innan och legat med tjejer innan sen så efter 4 år så kommer man på att man gillar killar och att man helt slutar tända på tjejer. Går de ens att en person kan ändras så?

Låter bara helt sjukt weird och har ingen aning om de kan vara sant heller.
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
KevinSpeedfightWannabe
Elmoped
Inlägg: 139
Blev medlem: 11 december 2010, 21:55
Ort: Falun
Kontakt:

Inlägg av KevinSpeedfightWannabe »

rasmusborg skrev:Kan en tjej plötsligt ändra sin sexuella läggning?
Alltså från 2 år tillbaka så har hon gillat killar och så men nu så gillar hon tjejer helt plötsligt. Bara undrar ifall det ens går att bestämma vad man tänder på om man haft förhållanden med killar sedan några år tillbaka. Låter helt fuckat, samma sak som att en kille varit ihop med tjejer innan och legat med tjejer innan sen så efter 4 år så kommer man på att man gillar killar och att man helt slutar tända på tjejer. Går de ens att en person kan ändras så?

Låter bara helt sjukt weird och har ingen aning om de kan vara sant heller.

Fast vissa vågar ju inte erkänna det för sig själva så dom intalar sig själva att dom gillar det motsatta könet för att dom inte vill inse. Men sen får dom väl nog, för man kan ju inte leva i en lögn. Kanske är bi? :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Dom måste ju hela tiden ha en viss dragning till samma kön redan innan. Annars tror jag dom bara får för sig det pga av tv och media. Alltså har dom nog det i sig från födseln.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Kan man ändra på det då?
Alltså om nu jag skulle gilla killar så kan man få mig att bli attraherad av tjejer då eller är det den läggningen man har från början som man har resten av livet?
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
moliki
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 414
Blev medlem: 1 november 2011, 18:44
Ort: Luleå

Inlägg av moliki »

det är nog olika från person till person, kan tänka mig att en del växer in i det
Fortitude

Bild
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Kan de vara så att man tänder på ett speciellt kön, alltså tex att en tjej tänder på tjejer men hon kan inte bli kär i tjejer och tvärtom då, hon kam bara bli kär i killar men tänder inte på dom på samma sätt. Låter jätte konstigt att man kan veta vad man vill i 15 års åldern då man inte har växt klart än och i den åldern vet man inte vad man vill med livet. Skulle varit skillnad om en tjej sagt så i 20 års åldern
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Någon här som har haft ett långdistansförhållande?
Hur litar man på varandra då och får man inte liksom tankar som (Tänk om hen är otrogen) m.m..?

Hur kommunicerar man med varandra då?
För tycker kommunikationen mellan mig och min brud är åt helvete fast vi liksom bor nära varandra och så, men kan det förstöra allting?
Att man träffas för ofta och har för mycket kontakt med varandra?
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
oggew2
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 524
Blev medlem: 18 augusti 2013, 16:09
Ort: Stockholm

Inlägg av oggew2 »

rasmusborg skrev:Någon här som har haft ett långdistansförhållande?
Hur litar man på varandra då och får man inte liksom tankar som (Tänk om hen är otrogen) m.m..?

Hur kommunicerar man med varandra då?
För tycker kommunikationen mellan mig och min brud är åt helvete fast vi liksom bor nära varandra och så, men kan det förstöra allting?
Att man träffas för ofta och har för mycket kontakt med varandra?
Haha ring bruden ibland och bara säg hur mkt du gillar henne :wink:
Sen på långdistans är det väl att skypa med cam, brukade dra nåt skämt innan jag la på förut när jag hade en som bodde en bit bort så fick man höra hennes garv och så längtade hon tills vi kunda snacka igen :D
Men det blir aldrig riktigt seriöst vid långdistans tkr jag iaf så gjorde slut efter typ 2 månader menmen kanske går bättre för andra
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det där beror på individerna. Kan ni leva så? Hur är möjligheterna att träffas?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

Tjena! behöver lite råd om hur jag ska göra... En kompis som bor i en annan stad (1h bort) berättade om sin kompis som är ¨jätte gullig och mysig¨. Kollade upp henne på facebook och föll direkt, men hur tar man första kontakten? min kompis har gjort reklam om mig och vi är vänner på fb, men hur ska man börja skriva med nån man aldrig pratat med? :o
behöver hjälp grabbar!
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

JakobRRX skrev:Tjena! behöver lite råd om hur jag ska göra... En kompis som bor i en annan stad (1h bort) berättade om sin kompis som är ¨jätte gullig och mysig¨. Kollade upp henne på facebook och föll direkt, men hur tar man första kontakten? min kompis har gjort reklam om mig och vi är vänner på fb, men hur ska man börja skriva med nån man aldrig pratat med? :o
behöver hjälp grabbar!
Att skriva ''Hej '' är ju en början :D
Först av allt får du se att skapa ett samtals ämne , börja med att till ex fråga va hon gör eller något, om hon frågar vart du hitta får du säga genom din kompis :) sen gäller de bara va social och hitta på ett samtals ämne som hon och du kan prata om :)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

rasmusborg skrev:Någon här som har haft ett långdistansförhållande?
Hur litar man på varandra då och får man inte liksom tankar som (Tänk om hen är otrogen) m.m..?

Hur kommunicerar man med varandra då?
För tycker kommunikationen mellan mig och min brud är åt helvete fast vi liksom bor nära varandra och så, men kan det förstöra allting?
Att man träffas för ofta och har för mycket kontakt med varandra?

jag har väl ett så kallat långdistansförhållande. min flickvän bor ca 30 mil ifrån mig. jag i dalarna och hon i norrtälje.
jag har väl aldrig känt mig orolig att hon ska vara otrogen eller något sådant för vi har ett så pass tight förhållande trots avståndet.

vi brukar väl smsa rätt mycket och prata i telefon ibland.
sen så åker vi till varann på helger och lov och det fungerar bra.
vi har varit tsm i drygt 3,5 år nu och snart går man ju ut skolan och då så blir det väl att flytta ihop bara man finner sig ett jobb och allt det där som hör till :)

så det går att få långdistansförhållanden men då krävs det att man verkligen litar på varann och klarar av att vara ifrån varann lite längre stunder.
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

Arkstar skrev:
JakobRRX skrev:Tjena! behöver lite råd om hur jag ska göra... En kompis som bor i en annan stad (1h bort) berättade om sin kompis som är ¨jätte gullig och mysig¨. Kollade upp henne på facebook och föll direkt, men hur tar man första kontakten? min kompis har gjort reklam om mig och vi är vänner på fb, men hur ska man börja skriva med nån man aldrig pratat med? :o
behöver hjälp grabbar!
Att skriva ''Hej '' är ju en början :D
Först av allt får du se att skapa ett samtals ämne , börja med att till ex fråga va hon gör eller något, om hon frågar vart du hitta får du säga genom din kompis :) sen gäller de bara va social och hitta på ett samtals ämne som hon och du kan prata om :)
okej, ska testa skriva med henne idag! hör av mig hur det går sen:)
Användarens profilbild
Robbe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 156
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:15
Ort: Helsingborg

Inlägg av Robbe »

JakobRRX skrev:
Arkstar skrev:
JakobRRX skrev:Tjena! behöver lite råd om hur jag ska göra... En kompis som bor i en annan stad (1h bort) berättade om sin kompis som är ¨jätte gullig och mysig¨. Kollade upp henne på facebook och föll direkt, men hur tar man första kontakten? min kompis har gjort reklam om mig och vi är vänner på fb, men hur ska man börja skriva med nån man aldrig pratat med? :o
behöver hjälp grabbar!
Att skriva ''Hej '' är ju en början :D
Först av allt får du se att skapa ett samtals ämne , börja med att till ex fråga va hon gör eller något, om hon frågar vart du hitta får du säga genom din kompis :) sen gäller de bara va social och hitta på ett samtals ämne som hon och du kan prata om :)
okej, ska testa skriva med henne idag! hör av mig hur det går sen:)
Det du kan göra är ju att bara fråga grejer om henne och tillslut så blir hon ju intresserad av dig eftersom hon inte vet ett smack om dig ;) och då börjar samtalsämnena som nästan aldrig tar slut :P
Ännu en stolt moppebög på tsr! =)
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

Robbe skrev:
JakobRRX skrev:
Arkstar skrev:Att skriva ''Hej '' är ju en början :D
Först av allt får du se att skapa ett samtals ämne , börja med att till ex fråga va hon gör eller något, om hon frågar vart du hitta får du säga genom din kompis :) sen gäller de bara va social och hitta på ett samtals ämne som hon och du kan prata om :)
okej, ska testa skriva med henne idag! hör av mig hur det går sen:)
Det du kan göra är ju att bara fråga grejer om henne och tillslut så blir hon ju intresserad av dig eftersom hon inte vet ett smack om dig ;) och då börjar samtalsämnena som nästan aldrig tar slut :P
Tack så jävla mycket för all tips grabbar! suger på att ta första kontakt med tjejer så jag behöver alla råd:) jag vet att hon tränar mycket så då har vi nåt gemensamt, ska försöka komma in på det samtalsämnen så ska nog konversationen hoppa igång:-)
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

det gick ganska bra att snacka med tjejen, i början var det lite stelt men det kändes som stämningen blev bättre/och mer personlig efter ett tag. Har bara snackat om intressen och så. Vad är nästa steg? ska man försöka bli bra vän med henne sen fråga ut na eller vad tycker ni
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

JakobRRX skrev:det gick ganska bra att snacka med tjejen, i början var det lite stelt men det kändes som stämningen blev bättre/och mer personlig efter ett tag. Har bara snackat om intressen och så. Vad är nästa steg? ska man försöka bli bra vän med henne sen fråga ut na eller vad tycker ni
Snacka skype, skriv kik, lixom va social med henne ;)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Användarens profilbild
Robbe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 156
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:15
Ort: Helsingborg

Inlägg av Robbe »

JakobRRX skrev:det gick ganska bra att snacka med tjejen, i början var det lite stelt men det kändes som stämningen blev bättre/och mer personlig efter ett tag. Har bara snackat om intressen och så. Vad är nästa steg? ska man försöka bli bra vän med henne sen fråga ut na eller vad tycker ni
Försök att gå rakt på sak direkt och visa att du INTE vill bli vän, utan mer än en vän!
Det tog tre dagar för mig och jag strula med en brud som heter Olivia och nu är vi tillsammans! Allting gick så jävla fort... Både jag och hon var oskulda...

så var så social som möjligt och få henne att trivas med dig! Sen så kan du bjuda ut henne till en resturang eller ngt! Jag gick och shoppade med Olivia på första träffen :P Bara fantasin som sätter stopp på det =)
Ännu en stolt moppebög på tsr! =)
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

som en liten tröst till alla som det gått dåligt för i kärleken:
Jag är nog sämst på kärlek, har lyckats med tjejer förr men sen min adhd blev värre vill ingen veta av mej, tror de kommer ta ett tag o hitta nån, har försökt med flera tjejer den senaste tiden men de går icke...
Höll på med en tjej ett tag och trodde att de kunde gå men sen efter några månader så får ja reda på att hon har hållt på med en annan utan att ja visste o nu ee hon tsm med han... Försökte även inleda en konversation på facebook med en tjej för några veckor sedan men hon skrev typ 3 ord sen svara hon inte mer, försökte igen men då svarade hon inte alls. Har tränat typ ett år nu så har ju fått muskler och det gillar tjejerna (en hel del tjejer som tar på mej och säger att jag är stor hela tiden hihi) men när det kommer till men personlighet är det som Saddam Hussein, helt dött. Är ju inte direkt den perfekta killen, tjatig, högljud, konstig, arg osv. Är säkert ful med men de kan ja tyvärr inte avgöra själv ;) Men ja orkar inte bry mej så värst egentligen, kommer vell nå tjej nån gång som kanske gillar mej men tills dess har jag mina vikter och min hand :lol:
Så ryck upp er nu förfan, ta med röven till gymmet, det är den bästa terapin som finns :)
Till alla spinkiga killar som väger 30kg för lite: lägg ut lite bilder där ni står o posar utan tröjja och med er swaggiga keps på fb, instagram, etc. tjejerna verkar tydligen gilla sånt.
Användarens profilbild
Akki
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 22 december 2012, 11:48
Ort: Skåne

Inlägg av Akki »

Robbe skrev:
JakobRRX skrev:det gick ganska bra att snacka med tjejen, i början var det lite stelt men det kändes som stämningen blev bättre/och mer personlig efter ett tag. Har bara snackat om intressen och så. Vad är nästa steg? ska man försöka bli bra vän med henne sen fråga ut na eller vad tycker ni
Försök att gå rakt på sak direkt och visa att du INTE vill bli vän, utan mer än en vän!
Det tog tre dagar för mig och jag strula med en brud som heter Olivia och nu är vi tillsammans! Allting gick så jävla fort... Både jag och hon var oskulda...

så var så social som möjligt och få henne att trivas med dig! Sen så kan du bjuda ut henne till en resturang eller ngt! Jag gick och shoppade med Olivia på första träffen :P Bara fantasin som sätter stopp på det =)

Bloodfinger ;)
Ta en titt på denna pärla ifall ni är Neoshomos som jag <3

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

Dracfac projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52059
Albin Johansson
Elmoped
Inlägg: 26
Blev medlem: 4 oktober 2013, 08:08
Ort: Stockholm

Inlägg av Albin Johansson »

ALLT SOM RÄKNAS ÄR INSIDAN! näää hahahhaha

Bara hur tight och saftig rumpa bruden har! sen om den gillar mopeder och bilar är bara ett plus :D
Användarens profilbild
Unclesten
Elmoped
Inlägg: 90
Blev medlem: 17 juni 2012, 18:12

Inlägg av Unclesten »

Tjena grappar!
Nu är det så att jag gillar en tjej, vi har varit tillsammans innan, det var dock 2,5 år sedan. Hon gjorde slut med sin pojkvän ca 2 månader sedan. Vi har börjat prata igen, snapchat och grejer. Hon säger att hon Kan börja gilla mig igen men hon vet inte ännu, som grädde på moset har jag börjat snacka med en annan tjej som jag gillade innan, hon gillade mig också.
Jag vet inte hur jag ska göra...
Puch Maxi projekt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 892#578892
Har du delar till maxi till salu? Skicka ett pm!
Albin Johansson
Elmoped
Inlägg: 26
Blev medlem: 4 oktober 2013, 08:08
Ort: Stockholm

Inlägg av Albin Johansson »

Unclesten skrev:Tjena grappar!
Nu är det så att jag gillar en tjej, vi har varit tillsammans innan, det var dock 2,5 år sedan. Hon gjorde slut med sin pojkvän ca 2 månader sedan. Vi har börjat prata igen, snapchat och grejer. Hon säger att hon Kan börja gilla mig igen men hon vet inte ännu, som grädde på moset har jag börjat snacka med en annan tjej som jag gillade innan, hon gillade mig också.
Jag vet inte hur jag ska göra...



ta den med fetast röööv
Användarens profilbild
Unclesten
Elmoped
Inlägg: 90
Blev medlem: 17 juni 2012, 18:12

Inlägg av Unclesten »

Albin Johansson skrev:
Unclesten skrev:Tjena grappar!
Nu är det så att jag gillar en tjej, vi har varit tillsammans innan, det var dock 2,5 år sedan. Hon gjorde slut med sin pojkvän ca 2 månader sedan. Vi har börjat prata igen, snapchat och grejer. Hon säger att hon Kan börja gilla mig igen men hon vet inte ännu, som grädde på moset har jag börjat snacka med en annan tjej som jag gillade innan, hon gillade mig också.
Jag vet inte hur jag ska göra...



ta den med fetast röööv
Tack, vilket bra jävla tips.
Puch Maxi projekt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 892#578892
Har du delar till maxi till salu? Skicka ett pm!
Användarens profilbild
Jacke07
Svårstartad skrothög
Inlägg: 185
Blev medlem: 10 september 2013, 12:25

Inlägg av Jacke07 »

Unclesten skrev:
Albin Johansson skrev:
Unclesten skrev:Tjena grappar!
Nu är det så att jag gillar en tjej, vi har varit tillsammans innan, det var dock 2,5 år sedan. Hon gjorde slut med sin pojkvän ca 2 månader sedan. Vi har börjat prata igen, snapchat och grejer. Hon säger att hon Kan börja gilla mig igen men hon vet inte ännu, som grädde på moset har jag börjat snacka med en annan tjej som jag gillade innan, hon gillade mig också.
Jag vet inte hur jag ska göra...



ta den med fetast röööv
Tack, vilket bra jävla tips.

satsa på henne du gillade innan, har gjort så själv att jag tog exet. det slutade illa..
Derbi Senda sm 05

MetraKit Thrower
14/58

(Enl.Mätarn) 80 km/h
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Skulle aldrig gå tillbaka till ett ex så ta den andra tjejen :)
Kommer inte bli samma sak som det en gång var om du förstår vad jag menar?
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

Unclesten skrev:Tjena grappar!
Nu är det så att jag gillar en tjej, vi har varit tillsammans innan, det var dock 2,5 år sedan. Hon gjorde slut med sin pojkvän ca 2 månader sedan. Vi har börjat prata igen, snapchat och grejer. Hon säger att hon Kan börja gilla mig igen men hon vet inte ännu, som grädde på moset har jag börjat snacka med en annan tjej som jag gillade innan, hon gillade mig också.
Jag vet inte hur jag ska göra...
dra en runk och tänk sen, försök aldrig tänka på brudar utan att runka innan, då äre bara kuken som bestämmer...
Men om jag vart du skulle ja satsat på den ja gillar just nu och inte den ja gillade förut. Men att gå tillbaka till ett ex är ganska dumt enligt mej, har försökt o de gick fanimej inte bra. Man brukar ju göra slut av en anledning och när ni blir tsm lär nån komma ihåg den anledningen.
Men om hon har en saftig röv kanske de är värt? smaka o välj
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hellu!

Jag och min tjej har varit tillsammans i 10 & 1/2 månad, 1år i januari :)
Jag skulle vilja höra er ställning till förlovning? Visserligen kanske ni inte börjat tänka på det , men jag är ju själv 20.

Hur länge ska man vara tillsammans innan o så?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

DEA!! skrev:Hellu!

Jag och min tjej har varit tillsammans i 10 & 1/2 månad, 1år i januari :)
Jag skulle vilja höra er ställning till förlovning? Visserligen kanske ni inte börjat tänka på det , men jag är ju själv 20.
på 1 års dagen är ju alltid ett bra tillfälle när ni gör något romantiskt!

det viktigaste är att du kan se dig själv med henne resten va livet om du kan de och känner inget sug efter att träffa/prata/lösa andra så kör på! blir lite mer speciellt på ett årsdagen isåfall! :)


GO FOR IT! :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Inlägg av AndreWidestedt »

JakobRRX skrev:det gick ganska bra att snacka med tjejen, i början var det lite stelt men det kändes som stämningen blev bättre/och mer personlig efter ett tag. Har bara snackat om intressen och så. Vad är nästa steg? ska man försöka bli bra vän med henne sen fråga ut na eller vad tycker ni
Kolla om hon har snapchat å skit. Sen äre bara att låta det flyta på!
Helt Räser
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Vad ska man köpa åt tjejen i julklapp? Vi har varit ihop 5 månader typ. Upp till 500 kr :roll:
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

adamwestman skrev:Vad ska man köpa åt tjejen i julklapp? Vi har varit ihop 5 månader typ. Upp till 500 kr :roll:
Choklad ask,parfym,presentkort nånstans, spotify?, en rejäl omgång i sängen?, bjud henne på middag , ja finns många :D
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

[quote="Arkstar"][quote="adamwestman"]Vad ska man köpa åt tjejen i julklapp? Vi har varit ihop 5 månader typ. Upp till 500 kr :roll:[/quote]Choklad ask,parfym,presentkort nånstans, spotify?, en rejäl omgång i sängen?, bjud henne på middag , ja finns många :D[/quote]

Parfym är det ända hon önskar sig.. Blir det om jag inte hittar på nåt annat Men skulle vara kul med nåt roligare.. Hon har ju liksom as många. Hon äter inte godis och hon e 00:a så jag vet inte om resten e så bra ;)
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

adamwestman skrev:
Arkstar skrev:
adamwestman skrev:Vad ska man köpa åt tjejen i julklapp? Vi har varit ihop 5 månader typ. Upp till 500 kr :roll:
Choklad ask,parfym,presentkort nånstans, spotify?, en rejäl omgång i sängen?, bjud henne på middag , ja finns många :D
Parfym är det ända hon önskar sig.. Blir det om jag inte hittar på nåt annat Men skulle vara kul med nåt roligare.. Hon har ju liksom as många. Hon äter inte godis och hon e 00:a så jag vet inte om resten e så bra ;)
vänta, har du vari tsm med en tjej i 5månader utan o knulla? :o :shock: :shock: :shock: :shock: :oops:
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Skriv svar