anonyma hotbrev

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

Låna en hagelbössa, skaffa dig ett par grovsaltsskott, sätt dig nånstans utanför hennes hus och vänta, när han/hon kommer och sätter upp lapparna, sätt ett skott rakt i ryggen på han, sedan när han ligger ner så sätter du ett skott över låret:

Grovsalt- gör ont, men dödar inte (typ paintballskott, lite värre)

skottet i ryggen = tappar andan, ramlar ihop, får jävulens ont
Skottet i låret=ramlar ihop ännu mer, får ännu jävla ondare, och kommer inte kunna springa iväg för du typ vrickade hans låsmuskel ;)

Sedan är det bara att dra av masken av den jäveln, dra in honom i huset, bind fast han i en stol och smäll till han på käften. Sen ringer du snuten.
Bild
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped
Inlägg: 128
Blev medlem: 21 april 2013, 16:55
Ort: Förorten till förorten till Göteborg

Inlägg av Pantad »

Asddfgf4 skrev:Låna en hagelbössa, skaffa dig ett par grovsaltsskott, sätt dig nånstans utanför hennes hus och vänta, när han/hon kommer och sätter upp lapparna, sätt ett skott rakt i ryggen på han, sedan när han ligger ner så sätter du ett skott över låret:

Grovsalt- gör ont, men dödar inte (typ paintballskott, lite värre)

skottet i ryggen = tappar andan, ramlar ihop, får jävulens ont
Skottet i låret=ramlar ihop ännu mer, får ännu jävla ondare, och kommer inte kunna springa iväg för du typ vrickade hans låsmuskel ;)

Sedan är det bara att dra av masken av den jäveln, dra in honom i huset, bind fast han i en stol och smäll till han på käften. Sen ringer du snuten.
Lär bli goa skador i ögonen om skuren sprider sig så han får salt i fejset :roll:
röstar dock på det alternativet.
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

Pantad skrev:
Asddfgf4 skrev:Låna en hagelbössa, skaffa dig ett par grovsaltsskott, sätt dig nånstans utanför hennes hus och vänta, när han/hon kommer och sätter upp lapparna, sätt ett skott rakt i ryggen på han, sedan när han ligger ner så sätter du ett skott över låret:

Grovsalt- gör ont, men dödar inte (typ paintballskott, lite värre)

skottet i ryggen = tappar andan, ramlar ihop, får jävulens ont
Skottet i låret=ramlar ihop ännu mer, får ännu jävla ondare, och kommer inte kunna springa iväg för du typ vrickade hans låsmuskel ;)

Sedan är det bara att dra av masken av den jäveln, dra in honom i huset, bind fast han i en stol och smäll till han på käften. Sen ringer du snuten.
Lär bli goa skador i ögonen om skuren sprider sig så han får salt i fejset :roll:
röstar dock på det alternativet.
Undrar dock vad polisen ser vad du gjort mot honom, du måste nog ha bevis typ filmat att han skriver ett brev annars blir det nog du som åker dit för misshandel eller liknande kan jag tänka mig
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

bonnaracing skrev:kommer inte hända ett skit om man anmäler , ta tag i det med egna Händer!

är väl hennes x förmodligen eller nå liknande
Tänker du med? Vi bor i Sverige och här är kallas militären in ifall en kvinna/tjej får ett dammkorn på foten.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Asddfgf4 skrev:Låna en hagelbössa, skaffa dig ett par grovsaltsskott, sätt dig nånstans utanför hennes hus och vänta, när han/hon kommer och sätter upp lapparna, sätt ett skott rakt i ryggen på han, sedan när han ligger ner så sätter du ett skott över låret:

Grovsalt- gör ont, men dödar inte (typ paintballskott, lite värre)

skottet i ryggen = tappar andan, ramlar ihop, får jävulens ont
Skottet i låret=ramlar ihop ännu mer, får ännu jävla ondare, och kommer inte kunna springa iväg för du typ vrickade hans låsmuskel ;)

Sedan är det bara att dra av masken av den jäveln, dra in honom i huset, bind fast han i en stol och smäll till han på käften. Sen ringer du snuten.
detta ger även härliga blåmärken..
ringer du snuten men han är den synligt skadade så åker du dit stenhårt!
samma sak om man nu skulle använda kniven och inte bara skrämmas med den, sen har du kvar kniven så är det nog bevis för att du har hotat med den.

håller kvar på mitt tips endå, om du ska använda våld så bäng till honom stenhårt så han inte kommer ihåg verkens hans namn eller vad som hänt...

givetvis inget jag rekomenderar..

ring polisen eller sätt dig med din flickvänn o gå igenom vem det ev kan ha vart..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Vänta på han och slå han på benen/njurarna krävs inga hårda slag för fe ska göra ont och syns inte. Ansiktet syns mer än vad de gör ont. Spräcker alltis mitt ögonbryn själv när jag slogs så fick dem all skit för jag hade ju blod i hela ansiktet xD

eller vänta på han och skräm han polisen kommer inte lägga resurser på de så anmäl så om han anmäler dig för något när du skrämmer han så hänvisar du till att du varit rädd rör din tjejs liv pågrund av detta och har bevis och redan anmält det
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Xaxiz
Elmoped
Inlägg: 127
Blev medlem: 29 januari 2013, 07:08
Ort: Varberg

Inlägg av Xaxiz »

Försök få tag i saltskott till luftgevär och skjut dem, då lär dem inte komma tillbaka! :)
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen
Inlägg: 933
Blev medlem: 28 augusti 2012, 19:20
Ort: Horred

Inlägg av Asddfgf4 »

anställ en hitman som ställer sig utanför huset, skjuter ihjäl den jäveln och gör sig av med kroppen. problemet löst för all framtid (y)
Bild
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

rärox skrev:
Pantad skrev:
bonnaracing skrev:om du går runt med kniv hela tiden är chansen stor att om du kommer i kläm med någon och du drar kniv, då står du där med kuken i brevlådan
Aahah gött uttryck :D
Nejmen, kniven ska ju inte höja ditt ego eller självförtroende så att du muckar gräl, bara för att du har större chans att "vinna". då är du ju helt jävla dum i huvet om du tänker så. den e ju för att öka din chanser att INTE BLI NERSPÖAD, inte att för att spöa skiten ur någon. allt kan användas rätt eller bli missbrukat.
Du har säkerligen en annorlunda åsikt när det kommer till pepparspray. jag ser de på samma sätt.

(stödjer knivlagen btw)*

Alltså jag känner att det är mer provocerande om någon drar kniv, då är det större chans att jag spöar skiten ur honom än innan just för att personen tror att jag är rädd för honom. (Säkert många fler som tycker som jag.)
Ja de gör du säkert.. När de väl händer tror jag inte de är många som vågar hoppa på om någon drar fram en kniv.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

skit i kniven inte kul då du knivat sedan en...

bästa kompisen trodde inte heller de skulle komma på han men det sket sig och han tappade kniven i slagsmålet och någon knivad en, min kompis fick allt skit även han var oskyldig...
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Tycker du ska polisanmäla, svårare än vad man tror att lösa allt själv felfritt. Så gå till polisen som vissa andra sagt så berättar du allting. I och med att verkar vara riktat mot din tjej så är de bättre om du kontaktar myndigheterna om det. De kommer se allvarligt på saken i och med att du inte vet vem som gjort det kan de sluta allvarligt om du kommer i kontakt med fel person. Då kan du själv bli utsatt så prata med tjejen din och säg att du själv känner dig otrygg med det hela så kan även hon anmäla händelsen. Bra ifall honbocksp anmäler eftersom de är henne det gäller så inte bara du anmäler något själv. För då får dom inte samma överseende på det hela. Men om två ungdomar kommer och anmäler sen kan ni ju känna att ni känner er lite oroliga då kommer dom verkligen gå in fullt på det ärendet de kan jag lova dig
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög
Inlägg: 201
Blev medlem: 24 oktober 2013, 00:13
Ort: I skrivarbunkern

Inlägg av Bullwinkle »

Detta går under olaga hot, polisanmäl och åter polisanmäl, vartenda hot, efter tillräckligt stor hög anmälningar måste polisen agera.
Blir det tillräckligt många går det under grovt olaga hot.

Som alla säger, agera inte själv, detta tillhör polisens arbetsområde, rör inga lappar med bar hand, för att kunna säkra eventuella fingeravtryck och DNA (även om det inte är troligt att dem tar det, men det kan hända), fotografera lappen på plats innan ni tar bort den, och lämna alla hotlappar i original till polisen.

Det är så du skall agera, inte börja slå och puckla på dem som sätter dem, det är väl bättre att dem åker dit och blir brända i straffregistret, någon omnämnde skåp, är detta i skolan, finns det någon bevakningskamera i närheten man kan be och få kolla om den som hotat fastnat på den?

Tänk så istället.

PS: mina 50 cent ligger på att man hittar den eftersökta bland hennes ex, någon som blivit besviken på att han blivit dumpad, och som inte kunnat ta ett nej som folk.

det kan gå längre tillbaka med.
Inte alltid anträffbar men försöker vara aktiv.
Är det nåt, släng iväg ett PM. Jobbar typ 16 timmar om dagen, har alltid något för händerna.
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Använd inte kniv, det var bråk mellan min kompis och en annan kille, den andra killen hade kniv som han plockade upp sen och viftade. jag och mina två andra kompisar drog upp en batong och han släppte kniven direkt. Senare efter bad han om kniven igen, var dessutom en kökskniv :roll:

Bästa är att inte använda något farligt alls, utan snacka ansikte mot ansikte och fråga vad deras problem är och fall det skulle hända igen får dom skylla sig själva. Det är MIN åsikt iallafall.
yamarox
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 19 juni 2013, 13:18
Ort: Saltsjöbaden

Inlägg av yamarox »

rasmusborg skrev:Tycker du ska polisanmäla, svårare än vad man tror att lösa allt själv felfritt. Så gå till polisen som vissa andra sagt så berättar du allting. I och med att verkar vara riktat mot din tjej så är de bättre om du kontaktar myndigheterna om det. De kommer se allvarligt på saken i och med att du inte vet vem som gjort det kan de sluta allvarligt om du kommer i kontakt med fel person. Då kan du själv bli utsatt så prata med tjejen din och säg att du själv känner dig otrygg med det hela så kan även hon anmäla händelsen. Bra ifall honbocksp anmäler eftersom de är henne det gäller så inte bara du anmäler något själv. För då får dom inte samma överseende på det hela. Men om två ungdomar kommer och anmäler sen kan ni ju känna att ni känner er lite oroliga då kommer dom verkligen gå in fullt på det ärendet de kan jag lova dig
Det är ingen ide polisen kommer inte gör något det kommer gå ett tag och sen kommer det läggas ner dom flesta i sverige tror för bra om polisen! om jag skulle va saile96 skulle jag ta tag i det själv. Hoppas det löser sig
Yamaha Slider-13
Yamah Aerox-04
ACAB 1312
133
Nacka
yamarox
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 19 juni 2013, 13:18
Ort: Saltsjöbaden

Inlägg av yamarox »

yamarox skrev:
rasmusborg skrev:Tycker du ska polisanmäla, svårare än vad man tror att lösa allt själv felfritt. Så gå till polisen som vissa andra sagt så berättar du allting. I och med att verkar vara riktat mot din tjej så är de bättre om du kontaktar myndigheterna om det. De kommer se allvarligt på saken i och med att du inte vet vem som gjort det kan de sluta allvarligt om du kommer i kontakt med fel person. Då kan du själv bli utsatt så prata med tjejen din och säg att du själv känner dig otrygg med det hela så kan även hon anmäla händelsen. Bra ifall honbocksp anmäler eftersom de är henne det gäller så inte bara du anmäler något själv. För då får dom inte samma överseende på det hela. Men om två ungdomar kommer och anmäler sen kan ni ju känna att ni känner er lite oroliga då kommer dom verkligen gå in fullt på det ärendet de kan jag lova dig
Det är ingen ide polisen kommer inte göra något det kommer gå ett tag och sen kommer det läggas ner. Dom flesta i sverige tror för bra om polisen! om jag skulle va saile96 skulle jag ta tag i det själv. Hoppas det löser sig
Yamaha Slider-13
Yamah Aerox-04
ACAB 1312
133
Nacka
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bonnaracing skrev:andvända kniv är så jävla fittigt fegt, skärp er förfan
Snarare fittit att sätta upp fuckade lappar och att hota nån...

Om han är dum nog å hoppa på dig så har du nått å försvara dig med.. inte mega konstigt eller fittigt för den delen. Dock att hoppa på nån med kniv är redigt retard.


Ska jag va ärlig så tror ja inget kommer hända.. nån som vill skrämma upp dig lite bara då han inte gillar dig.
vem fan e lennart?
bonnaracing
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 27 april 2012, 19:14

Inlägg av bonnaracing »

potog skrev:
bonnaracing skrev:andvända kniv är så jävla fittigt fegt, skärp er förfan
Snarare fittit att sätta upp fuckade lappar och att hota nån...

Om han är dum nog å hoppa på dig så har du nått å försvara dig med.. inte mega konstigt eller fittigt för den delen. Dock att hoppa på nån med kniv är redigt retard.


Ska jag va ärlig så tror ja inget kommer hända.. nån som vill skrämma upp dig lite bara då han inte gillar dig.
Lite skillnad på att gå runt med kniv och att sätta upp fjuttiga lappar, gå å förstör nån cylinder med dej.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bonnaracing skrev:
potog skrev:
bonnaracing skrev:andvända kniv är så jävla fittigt fegt, skärp er förfan
Snarare fittit att sätta upp fuckade lappar och att hota nån...

Om han är dum nog å hoppa på dig så har du nått å försvara dig med.. inte mega konstigt eller fittigt för den delen. Dock att hoppa på nån med kniv är redigt retard.


Ska jag va ärlig så tror ja inget kommer hända.. nån som vill skrämma upp dig lite bara då han inte gillar dig.
Lite skillnad på att gå runt med kniv och att sätta upp fjuttiga lappar, gå å förstör nån cylinder med dej.
Ja. Jag tycker det är mer okej att bära kniv i syfte att försvara sig själv. Än att hota att man ska skada en annan människa ja :)



Sen att göra personligt på hopp på mig hjälper ju ingen.
vem fan e lennart?
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 350
Blev medlem: 27 april 2013, 20:43

Inlägg av Slidercalle123 »

Spring inte iväg och misshandla nån nu, du måste vara iskall. Nästan hundra på att det låter som en tjej, dom är ju så sjukt avundsjuka på varandra och ljuger ofta om att deras pojkvänner har varit otrogna osv. Typiskt tjej grej att skriva lappar och att inte prata face to face dessutom. Och att hon/han sätter upp lappar betyder att hon/han är feg och rädd att bli konfronterad.

Gå till polisen och prata med skolan är mitt tips. Men om du sätter dit personen så åker hon/han rejält på olaga hot, förtal osv.
Användarens profilbild
Hampepampe
Elmoped
Inlägg: 20
Blev medlem: 26 augusti 2013, 20:57
Ort: Göteborg

Inlägg av Hampepampe »

Ta med silvertejp och slå ner han sen tejpar du fast han i en stolpe och låter han sitta där :D
Rieju RRX -06

Yamaha Aerox -01

Honda cr80 ~90
bonnaracing
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 27 april 2012, 19:14

Inlägg av bonnaracing »

potog skrev:
bonnaracing skrev:
potog skrev: Snarare fittit att sätta upp fuckade lappar och att hota nån...

Om han är dum nog å hoppa på dig så har du nått å försvara dig med.. inte mega konstigt eller fittigt för den delen. Dock att hoppa på nån med kniv är redigt retard.


Ska jag va ärlig så tror ja inget kommer hända.. nån som vill skrämma upp dig lite bara då han inte gillar dig.
Lite skillnad på att gå runt med kniv och att sätta upp fjuttiga lappar, gå å förstör nån cylinder med dej.
Ja. Jag tycker det är mer okej att bära kniv i syfte att försvara sig själv. Än att hota att man ska skada en annan människa ja :)



Sen att göra personligt på hopp på mig hjälper ju ingen.
Varken okej o bära kniv eller att hota, och nej inte ens i självförsvar ska man ha kniv, tror inte du vet vad en kniv kan göra, samma sak som du inte vet vad du gör med div.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Klart som fan du inte ska gå på han med kniv, hagelbössa etc, vafan tänker folket här med egentligen...
Jag tycker inte du ska hoppa på han alls.

Konfrontera honom och fråga vad han håller på med, och vad han tjänar på det, kan räcka gott och väl.

Kommer du på han i skolan så kan du säga åt lärare/rektor (ni som säger att det är fånigt att tjalla oavsett vad det gäller: F*ck You.), och då kommer han få ett helvete. Sånt här kan leda till avstängning i skolan tex.
bonnaracing skrev:gå å förstör nån cylinder med dej.
Har du tänkt att stanna kvar på forumet? Tänk på vad du säger isåfall.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

CaToXXo skrev:Klart som fan du inte ska gå på han med kniv, hagelbössa etc, vafan tänker folket här med egentligen...
Jag tycker inte du ska hoppa på han alls.

Konfrontera honom och fråga vad han håller på med, och vad han tjänar på det, kan räcka gott och väl.

Kommer du på han i skolan så kan du säga åt lärare/rektor (ni som säger att det är fånigt att tjalla oavsett vad det gäller: F*ck You.), och då kommer han få ett helvete. Sånt här kan leda till avstängning i skolan tex.
håller med!, är alltid lätt att leka Allan på internet ;)

Så tycker ni ska säga till någon, polisen eller lärare, tror dock lärare e mkt bättre, eller om du nu tycker det är fånigt så gör som pantad skrev tidigare om att själv sätta upp en hot lapp på hennes fönster om han kommer tillbaka, han lär ju bli skit skraj om han e så feg å skriver anonyma lappar ;)
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

eller så skriver du en lapp: eyy lek inte med TSR killar, vi maxxar dig
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Inlägg av plankan »

rärox skrev:
draken skrev:vad skulle kunna hända? inte direkt så hen misshandlar en tjej.. och om du osäker på om nån skulle komma o ta dej så gå me en kniv i fickan, de gjorde jag hela sommaren pga jag hade bråkat ganska kraftigt me en kille om han är en ganska farlig kille som har sjukt kriminella kompisar.. men de ska vi inte gå in på :)

Kniv for the win!

oft: Kniv är bara ett bevis på att man är feg och inte kan slåss.
Så jävla rätt!
Tack!
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bonnaracing skrev:
potog skrev:
bonnaracing skrev: Lite skillnad på att gå runt med kniv och att sätta upp fjuttiga lappar, gå å förstör nån cylinder med dej.
Ja. Jag tycker det är mer okej att bära kniv i syfte att försvara sig själv. Än att hota att man ska skada en annan människa ja :)



Sen att göra personligt på hopp på mig hjälper ju ingen.
Varken okej o bära kniv eller att hota, och nej inte ens i självförsvar ska man ha kniv, tror inte du vet vad en kniv kan göra, samma sak som du inte vet vad du gör med div.
Om jag går hem från jobbet i mina arbetskläder å 3st hoppar på mig å säger att dom ska ta mina pengar och slå mig blodig. å dom börjar slå mig å jag kan inte ta mig där ifrån.. ska jag strunta i att använda kniven som vapen eller låta dom slå mig? låter väldigt konstig i mina öron hur du resonerar förklara gärna?


sen hade det varit trevlig om du slutade med din attityd då jag inte har gjort nått mot dig.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

oj herregud...

jag är INTE rädd det minsta för denhär personen... problemet är bara hur jag ska få reda på vem det är...

tänker limma fast rakblad på brandstegen som är indränkta i något som svider fint och lägga upp åtelkameran så jag får ett foto på han. ger inte fotot något så kan man kika runt lite i skolan vem som går runt med bandage runt händerna... :wink:

sen när jag vet vem det är så kommer jag förstöra hans liv från grunden. allt jag kan hitta på utan att jag åker fast för det :)

tänker inte gå till polisen då dom inte rör en fena så länge du inte köt en trimmad moppe... jag polisanmälde ett gäng som har roat sig me att plåga djur här för ett tag sen men allt las ner... förvånad? NÄ inte de minsta...


och använda hagelbössa sku ju bara vara dumt då far alla mina andra vapenlicer :?
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

potog skrev:
Om jag går hem från jobbet i mina arbetskläder å 3st hoppar på mig å säger att dom ska ta mina pengar och slå mig blodig. å dom börjar slå mig å jag kan inte ta mig där ifrån.. ska jag strunta i att använda kniven som vapen eller låta dom slå mig? låter väldigt konstig i mina öron hur du resonerar förklara gärna?]
Ja, använder du kniven så kommer du förmodligen döda någon. Klarar du av att ha ett liv på sitt samvete?
Om du nu misslyckas med och ta ner 3 pers med din kniv, vilket jag starkt tror då en kniv inte är ett bra vapen egentligen. Verkligen inte hos någon som inte vet hur man använder den. Då kan någon av de 3 få tag i kniven, och jag skulle tro att efter ditt försök till och skada dom med din kniv så är dom nog rätt sugna på och få sätta den i dig.

Så nej, att försvara sig med en kniv är fegt, dåligt och en absolut sista utväg.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

asså vad finns det för sjuka personer?

Din flickvän tror väll inte på breven?

Detdär med rakblad skulle ja no inte göra för då kan h*n polisanmäla dig om den/det/h*n kommer på att det va du som satt dit dom

Sätt en kamera som är riktad mot fönstret utifrån alltså mot fönstret fast på sidan så den personen inte ser att det sitter en kamera där.

Ni kanske redan har snackat om dethär, orkade inte läsa igenom allt men där har du mitt råd! ;)

Få reda på vem det är sen gör du kaos med han ;)
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

MrAndersson skrev:
potog skrev:
Om jag går hem från jobbet i mina arbetskläder å 3st hoppar på mig å säger att dom ska ta mina pengar och slå mig blodig. å dom börjar slå mig å jag kan inte ta mig där ifrån.. ska jag strunta i att använda kniven som vapen eller låta dom slå mig? låter väldigt konstig i mina öron hur du resonerar förklara gärna?]
Ja, använder du kniven så kommer du förmodligen döda någon. Klarar du av att ha ett liv på sitt samvete?
Om du nu misslyckas med och ta ner 3 pers med din kniv, vilket jag starkt tror då en kniv inte är ett bra vapen egentligen. Verkligen inte hos någon som inte vet hur man använder den. Då kan någon av de 3 få tag i kniven, och jag skulle tro att efter ditt försök till och skada dom med din kniv så är dom nog rätt sugna på och få sätta den i dig.

Så nej, att försvara sig med en kniv är fegt, dåligt och en absolut sista utväg.
är det jag menar^^ samt inte ha kniven för att slåss utan för att komma undan dom. Ganska stor skillnad där.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Törnan skrev: Detdär med rakblad skulle ja no inte göra för då kan h*n polisanmäla dig om den/det/h*n kommer på att det va du som satt dit dom
fast det är ju han som gått inn på en annans trädgårt o klättrat på huset eller vafan han nu gjort?

dessutom så låter de förjäla dumt att gå till polisen o säga att jag skulle klättra på ett hus, men det var rakblad där så jag skar mig..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Bullwinkle
Svårstartad skrothög
Inlägg: 201
Blev medlem: 24 oktober 2013, 00:13
Ort: I skrivarbunkern

Inlägg av Bullwinkle »

saile96 skrev:oj herregud...

jag är INTE rädd det minsta för denhär personen... problemet är bara hur jag ska få reda på vem det är...

tänker limma fast rakblad på brandstegen som är indränkta i något som svider fint och lägga upp åtelkameran så jag får ett foto på han. ger inte fotot något så kan man kika runt lite i skolan vem som går runt med bandage runt händerna... :wink:

sen när jag vet vem det är så kommer jag förstöra hans liv från grunden. allt jag kan hitta på utan att jag åker fast för det :)

tänker inte gå till polisen då dom inte rör en fena så länge du inte köt en trimmad moppe... jag polisanmälde ett gäng som har roat sig me att plåga djur här för ett tag sen men allt las ner... förvånad? NÄ inte de minsta...


och använda hagelbössa sku ju bara vara dumt då far alla mina andra vapenlicer :?
Det kallas orsakande av kroppsskada, även på Åland.
en kille satte rakblad vid bilens extraljus och åkte dit på det, av tjuvens anmälan.
Inte alltid anträffbar men försöker vara aktiv.
Är det nåt, släng iväg ett PM. Jobbar typ 16 timmar om dagen, har alltid något för händerna.
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

Persson97 skrev:
Törnan skrev: Detdär med rakblad skulle ja no inte göra för då kan h*n polisanmäla dig om den/det/h*n kommer på att det va du som satt dit dom
fast det är ju han som gått inn på en annans trädgårt o klättrat på huset eller vafan han nu gjort?

dessutom så låter de förjäla dumt att gå till polisen o säga att jag skulle klättra på ett hus, men det var rakblad där så jag skar mig..
jaha tänkte inte på det
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
SliderGeten
Elmoped
Inlägg: 10
Blev medlem: 28 mars 2013, 20:56

Inlägg av SliderGeten »

göm dig under fönstret och sen när du hör att någon är utanför så visar du dig kan garantera att personen utanför kommer skita ner sig :lol:
Användarens profilbild
-ReM-
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 570
Blev medlem: 8 september 2011, 21:09
Ort: Järfälla

Inlägg av -ReM- »

Jakzu skrev:Men va fan.. TA DET INTE I EGNA HÄNDER! Som vissa föreslår.
Polis anmäl!
Så gulligt, det finns alltså folk som fortfarande tror att polisen bryr sig om nånting.
Man skulle kunna polisanmäla händelsen, men vill han istället få resultat så skulle han kunna ta det i egna händer.

En lösning kunde vara att slänga breven tills personen upptäcker att ingen bryr sig om de falska hoten och gör något av sitt liv istället.
S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.

Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477
Skriv svar