Aerox EVO Body Pedparts.co.uk

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

Slideradde
Elmoped
Inlägg: 78
Blev medlem: 30 juni 2013, 18:42
Ort: Enköping

Aerox EVO Body Pedparts.co.uk

Inlägg av Slideradde »

Tjenare jag undrar om hemsidan http://www.pedparts.co.uk/ är säker att handla ifrån någon som har erfarenhet från sidan ?
M4mmsen
Varnad
Inlägg: 129
Blev medlem: 5 januari 2013, 00:00

Inlägg av M4mmsen »

Den där hemsida är en av det bästa utländska sidorna som finns enligt mig när det gäller moppe delar. Billiga delar samt att man får grejerna på 3 dagar. Har beställt av de cirka 5-6 gånger och det blev bara krångel en gång när en av mina delar var slut i lager och kundservice hjälpte mig lösa det riktigt fort! :
Slideradde
Elmoped
Inlägg: 78
Blev medlem: 30 juni 2013, 18:42
Ort: Enköping

Inlägg av Slideradde »

M4mmsen skrev:Den där hemsida är en av det bästa utländska sidorna som finns enligt mig när det gäller moppe delar. Billiga delar samt att man får grejerna på 3 dagar. Har beställt av de cirka 5-6 gånger och det blev bara krångel en gång när en av mina delar var slut i lager och kundservice hjälpte mig lösa det riktigt fort! :

Så man kan lita på sidan ?
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Slideradde skrev:
M4mmsen skrev:Den där hemsida är en av det bästa utländska sidorna som finns enligt mig när det gäller moppe delar. Billiga delar samt att man får grejerna på 3 dagar. Har beställt av de cirka 5-6 gånger och det blev bara krångel en gång när en av mina delar var slut i lager och kundservice hjälpte mig lösa det riktigt fort! :

Så man kan lita på sidan ?
ja :idea:
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Felpost flyttar till handel!

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Slideradde
Elmoped
Inlägg: 78
Blev medlem: 30 juni 2013, 18:42
Ort: Enköping

Inlägg av Slideradde »

TheGrimReaper skrev:Felpost flyttar till handel!
oj förlåt jag hittade ingen köp sälj eller handel det var därför jag tog denna :)

Men tack som flyttade :)
Skriv svar