tobbe_159 skrev:Trimmat ofc original är för tråkigt
håller med , fast dock så kan det var roligt att köra helt orginal när man kör i områden typ man kan ligga fullt överallt ;D typ när man skjutsar en polare och bara larvar sig (scooter då alltså )
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
Röstade på trimmat, då jag gjorde det under aeroxtiden. Dock var det bara en klen 70cc sport setup. Men antar att det räknas som trim.
Setup! Yamaha Aerox 06 (Stunt)
Cylinder: malossi 70cc sport
Förgasare: Orginal 12mm
Avgasrör: Leovince ZX-R
Variator: polini speedcontrol
Vikter: blandat 3,0 och 3,6
koppling: Ny Orginal koppling med ny remskiva och rubbet
Fjädrar: Gula
Tryckfjäder: Polini Vit
Stunt:
12a
pegs
cross styre
höjning
Fläktar framför kylaren
osv
Vem kan köra en Eumoped i en stad i 45-50 km utan att känna skräcken över att bli nedmajad av bilister? Hastigheten måste höjas till i alla fall minst 55 km lagligt, allt där under är livsfarligt att vistas i trafiken då man inte får köra på cykelbanor med EU-mopeder.
Jag kör avstrypt, för mig räcker det.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
Räcker med att ha kört Gammel brudens orginala moppe. Aldrig igen säger jag bara!!! Min moppejävel renoveras nu å kommer bli portad cylinder, borrad, trimrör, större förgasare å större insug. Räcker för att skjutsa röven i sommar sen blire tralla
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Tyvärr måste jag säga att jag körde orginal de är satligt tråkigt... drog v-ringen på min men såklart så skulle ju morsan pröva den och kom tillbaka och var arg o jävlig men hade jag fått trimma för päronen så hade det nog blivit lite diskret trimmning men men orginal funkar ju också, TYVÄRR