Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Böldhare
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 6 oktober 2012, 20:45

Inlägg av Böldhare »

rrxaffe skrev:
Böldhare skrev:
Axel skrev: Ät rätt , och mycket. Din lever kommer tacka dig i framtiden, även din hjärna. :)
Källor på det tack :)

Men i alla fall trännar 6 ggr i veckan så det är ju bra att ha något som hjälper med återhämtningen.
Fundera på hur du ska träna för det första :D
no problema, redan gjort kan till lägga att allt är ju inte på gym :)
rrxaffe
Elmoped
Inlägg: 58
Blev medlem: 22 augusti 2012, 13:07
Ort: jaåå

Inlägg av rrxaffe »

Böldhare skrev:
rrxaffe skrev:
Böldhare skrev: Källor på det tack :)

Men i alla fall trännar 6 ggr i veckan så det är ju bra att ha något som hjälper med återhämtningen.
Fundera på hur du ska träna för det första :D
no problema, redan gjort kan till lägga att allt är ju inte på gym :)
Nej men dem flesta skulle kunna träna mycket hårdare och med bättre kvalite hehe:) Men när hade du tänkt att dricka ditt pulver? efter träning eller?
Användarens profilbild
Böldhare
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 6 oktober 2012, 20:45

Inlägg av Böldhare »

rrxaffe skrev:
Böldhare skrev:
rrxaffe skrev: Fundera på hur du ska träna för det första :D
no problema, redan gjort kan till lägga att allt är ju inte på gym :)
Nej men dem flesta skulle kunna träna mycket hårdare och med bättre kvalite hehe:) Men när hade du tänkt att dricka ditt pulver? efter träning eller?
jo efter lär det nog bli, det är totalt 4 ggr på gymet per vecka resten är lite annat krafs.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Axel skrev:Älskar att typ 80% av denna tråden handlar om kosttillskott o annat "fusk". och som trinity skrev så kan ni googla craze o se vad de finns för kul i den. 8)

Lovar att om ni fokuserar lika mkt på att äta rätt sorts mat och utföra övningar rätt som ni gör på att ta bilder på era kosttillskott och berätta hur bra dom är så kommer ni bli stora.

True, kör dock personligen på Mutant Mass för o öka vikt! Detta pga att jag inte kan äta förens 1.5h efter gymmet som snabbast och vill få i mig något direkt. Sedan för att jag länge vart underviktigt, 67kg/192cm!

Tycker gainer hjälper mig extremt mycket för o få i mig lite mer kcal. Ligger i dagsläget på 77kg morgonvikt på samma längd.
Men alla ni som tar 5-6 olika kost tillskott, vad heter de? Jo, kost tilskott varför tar man de, jo för att få ett tillskott. Som alla säger du klarar dig på vanlig mat utan tvekan, men de kan va en hjälp på vägen! Men snöa inte in er på att ni måste ha erat BCAA för att öka i massa, eller eran PWO för o orka på gymmet! Mycket är placebo!

Mvh
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

True shit.

Fast Gainer och Whey 80/100 tär inte på levern. Men det kan däremot kreatin göra.

Aja.. nu har ryggen blivit bättre så de är bara o kötta på!
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Är det bara kosttillskott som gäller på gymmet eller har någon av er kört det efter exempel mma träning? Eller annan sport vet inte om jag ska göra detta eller om det bara är bra efter gymmet..
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Boomer skrev:Är det bara kosttillskott som gäller på gymmet eller har någon av er kört det efter exempel mma träning? Eller annan sport vet inte om jag ska göra detta eller om det bara är bra efter gymmet..
Fysisk aktivitet.
Trinity
Svårstartad skrothög
Inlägg: 275
Blev medlem: 19 juli 2011, 22:36
Kontakt:

Inlägg av Trinity »

Tränar ni någon kondition när ni tränar på gymmet eller bara styrka ?
till att klia dig i röven med..

VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!

Alltså du måste ju läsa själv oxå imellanåt
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Trinity skrev:Tränar ni någon kondition när ni tränar på gymmet eller bara styrka ?
nepp :)

ska förövrigt till gymmet nu. biceps idag.. börjar få slut på proteinpulver och kan inte hålla min diet :(


funderar starkt på att köra 5-6 mål om dagen. någon som har gjort egna "bars" hemma? funderar att slänga ihop något man kan ta med till skolan och käka :)



mån: Biceps
Ons: bröst, mage
Tors: Ben, Triceps
Lör: rygg, axlar

vad tror ni om det?
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

PK skrev:
Trinity skrev:Tränar ni någon kondition när ni tränar på gymmet eller bara styrka ?
nepp :)

ska förövrigt till gymmet nu. biceps idag.. börjar få slut på proteinpulver och kan inte hålla min diet :(


funderar starkt på att köra 5-6 mål om dagen. någon som har gjort egna "bars" hemma? funderar att slänga ihop något man kan ta med till skolan och käka :)



mån: Biceps
Ons: bröst, mage
Tors: Ben, Triceps
Lör: rygg, axlar


vad tror ni om det?

Måndag:bicepsaaxlar
Tisdag:bröst triceps
Onsdag:ben
Torsdag :rygg mage
Sen andra dagar funkar ju fint men den ordning i bra fall du kör bröst idag sen triceps imorgon kommer du inte orka för dem tar ut varandra oftast

mina bars:

2 bananer
1 dl havegryn
lite honung

dock föredrar jag att bara köra bananer, äter nog 3-4 om dagen :roll:

mobilen hade inte bananer* -.-
Senast redigerad av david96 den 4 mars 2013, 17:44, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

david96 skrev:
PK skrev:
Trinity skrev:Tränar ni någon kondition när ni tränar på gymmet eller bara styrka ?
nepp :)

ska förövrigt till gymmet nu. biceps idag.. börjar få slut på proteinpulver och kan inte hålla min diet :(


funderar starkt på att köra 5-6 mål om dagen. någon som har gjort egna "bars" hemma? funderar att slänga ihop något man kan ta med till skolan och käka :)



mån: Biceps
Ons: bröst, mage
Tors: Ben, Triceps
Lör: rygg, axlar


vad tror ni om det?

Måndag:bicepsaaxlar
Tisdag:bröst triceps
Onsdag:ben
Torsdag :rygg mage
Sen andra dagar funkar ju fint men den ordning i bra fall du kör bröst idag sen triceps imorgon kommer du inte orka för dem tar ut varandra oftast

mina bars:

2 banar
1 dl havegryn
lite honung

dock föredrar jag att bara köra baner, äter nog 3-4 om dagen :roll:
vad fan är baner?

enligt wikipedia är det en fyrkantig duk från medeltiden..
Användarens profilbild
xXTASKENXx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 623
Blev medlem: 3 juni 2011, 00:10
Ort: Vallentuna
Kontakt:

Inlägg av xXTASKENXx »

Hejsan! Ska börja gymma nu och undrar vilken protein tillskott jag ska köpa?
Tänkte på whay 100 eller vad den heter, men vet ni någon bra som smakar gott också :) Vill ha typ muskelbyggande och lite fett förbrenande :)

Max 200kr i månaden! OBS!
//Tazk
Följ gärna mitt Cpi Hussar projekt! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

C r a z y M o p p e r s <3

Gilla min bild å hjälp mig vinna! :D
Jag som stegrar med moppen (svarta) :)
http://www.facebook.com/junkyard/app_291280510967766
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

xXTASKENXx skrev:Hejsan! Ska börja gymma nu och undrar vilken protein tillskott jag ska köpa?
Tänkte på whay 100 eller vad den heter, men vet ni någon bra som smakar gott också :) Vill ha typ muskelbyggande och lite fett förbrenande :)

Max 200kr i månaden! OBS!
//Tazk
Gymma lite först,och sen köper du protein, så gjorde jag när jag började gymma. Körde 2-3månader utan, sen nu har jag kört med gainer hela tiden
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

sha. har problem så ni får ta och hjälpa en broder i nöd! :D

jo, jag har ju börjat träna nu och tanken är att tappa fett tills det att jag är nöjd då jag är rätt "muskulöst byggd" redan.


Jag tränar så mycket jag kan fast får ingen ordentlig pump eller motivation när jag är där. allt känns allt för tungt och hur lätt jag än kör så orkar jag inte mina reps..

Tror detta beror på min kost. jag försöker hålla en bra kost och försöker räkna kalorier och allt det där för optimalt resultat. dock så är problemet morsan :(



Hon vill inte blanda sig i detta med träning och lagar väldigt dålig mat hur mycket jag än försöker ändra på det och jag stör mig på det. jag försökte få henne att sätta sig och läsa "deff-guiden" på kollozeum och det tog ett par veckors tjat innan hon gjorde det och hon verkar inte ha tagit in något..


VAD SKA JAG GÖRA?! Jag kan verkligen inte laga mat själv än.. försökte att göra kycklingsallad att ta med till skolan men det var knappt ätbart..
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Det är galet vad farligt det är att komma in i mönster... Legat på samma nivåer ett tag och bara kört på, men insåg för ett litet tag sen att man borde lasta mer för att få resultat. Det är som man blir rädd för dom tyngre när man alltid kör på samma :P

Lyfter iaf myycket mer nu, t.ex. ökat 4kg i hantelpress sen jag bestämde mig för att ta i ordentligt.. Och känslan är ju så mycket bättre då också.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

PK skrev:sha. har problem så ni får ta och hjälpa en broder i nöd! :D

jo, jag har ju börjat träna nu och tanken är att tappa fett tills det att jag är nöjd då jag är rätt "muskulöst byggd" redan.


Jag tränar så mycket jag kan fast får ingen ordentlig pump eller motivation när jag är där. allt känns allt för tungt och hur lätt jag än kör så orkar jag inte mina reps..

Tror detta beror på min kost. jag försöker hålla en bra kost och försöker räkna kalorier och allt det där för optimalt resultat. dock så är problemet morsan :(



Hon vill inte blanda sig i detta med träning och lagar väldigt dålig mat hur mycket jag än försöker ändra på det och jag stör mig på det. jag försökte få henne att sätta sig och läsa "deff-guiden" på kollozeum och det tog ett par veckors tjat innan hon gjorde det och hon verkar inte ha tagit in något..


VAD SKA JAG GÖRA?! Jag kan verkligen inte laga mat själv än.. försökte att göra kycklingsallad att ta med till skolan men det var knappt ätbart..
Havregrynsgröt och banan, massa energi

Annars lär dig att laga mat, inte mycket mer du kan göra om hon inte vill hjälpa till
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

PK, problemet låter som att du både vill gå ner i vikt och lyfta mycket?

Om du äter enligt deff-guider, räknar kalorier, osv så kommer du inte få så mycket ork då dom inte är tänkta att ge mycket ork utan bränna fett.

Vi levde i princip på donken ett tag och kände inte att man tappa något. Men går man på diet får man nog räkna med betydligt mindre ork.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

är väll inte så mysigt med havregrynsgröt 6 gånger/dag...


jo, men det är som att jag inte återhämtar orken som jag gjorde innan. första setet går bra och det känns som rätt vikt eller nästan för lätt ibland. väntar sen 1 min eller så och när jag ska köra igen orkar jag knappt 2 reps på set 2..


Har aldrig varit så tidigare :(


tanken med det här va ju att få tips på hur jag kan få morsan att ändra inställning ;) hon tjatar dagligen om att jag ska åka och träna men maten hemma är åt helvete. speciellt att hon blir så jävla arg när man inte vill äta hennes mat :(
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

Mat-strejk tills hon ändrar sig ;)

Mer seriösare; vad är det som är dåligt med hennes mat?
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Fatzy skrev:Mat-strejk tills hon ändrar sig ;)

Mer seriösare; vad är det som är dåligt med hennes mat?
ofta pizza/donken och annars är tiderna åt helvete. vi äter nästan aldrig middag längre..

dag:

Frukost: hinner jag inte ta hemma. isåfall gör jag det själv. havregrynsgröt eller kvarg osv. väger och för in i mobilen.

lunch: potatis med något kött. funkar bra men ibland äter vi inte ens för att dem inte är hungriga.

middag: äts sällan. isåfall mackor med smällt ost på eller pizza/donken osv..


tycker inte detta är normalt. försöker få i mig något ändå och förklara att jag är hungrig men då säger hon bara att jag äter ständigt. vilket jag absolut inte gör.
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

PK skrev:
Fatzy skrev:Mat-strejk tills hon ändrar sig ;)

Mer seriösare; vad är det som är dåligt med hennes mat?
ofta pizza/donken och annars är tiderna åt helvete. vi äter nästan aldrig middag längre..

dag:

Frukost: hinner jag inte ta hemma. isåfall gör jag det själv. havregrynsgröt eller kvarg osv. väger och för in i mobilen.

lunch: potatis med något kött. funkar bra men ibland äter vi inte ens för att dem inte är hungriga.

middag: äts sällan. isåfall mackor med smällt ost på eller pizza/donken osv..


tycker inte detta är normalt. försöker få i mig något ändå och förklara att jag är hungrig men då säger hon bara att jag äter ständigt. vilket jag absolut inte gör.
Wow, din morsa är fan vrickad!
Inte bara att det är onyttigt med donken/pizza, det är även jävligt dyrt (om man ska käka där flera gånger i veckan. Och donken smakar anus) Säg att hon ger dig pengar ist och sen far du in på ica och gör sallad och köper kyckling, ungefär samma pris som en pizza men mycket nyttigare.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Fatzy skrev:
PK skrev:
Fatzy skrev:Mat-strejk tills hon ändrar sig ;)

Mer seriösare; vad är det som är dåligt med hennes mat?
ofta pizza/donken och annars är tiderna åt helvete. vi äter nästan aldrig middag längre..

dag:

Frukost: hinner jag inte ta hemma. isåfall gör jag det själv. havregrynsgröt eller kvarg osv. väger och för in i mobilen.

lunch: potatis med något kött. funkar bra men ibland äter vi inte ens för att dem inte är hungriga.

middag: äts sällan. isåfall mackor med smällt ost på eller pizza/donken osv..


tycker inte detta är normalt. försöker få i mig något ändå och förklara att jag är hungrig men då säger hon bara att jag äter ständigt. vilket jag absolut inte gör.
Wow, din morsa är fan vrickad!
Inte bara att det är onyttigt med donken/pizza, det är även jävligt dyrt (om man ska käka där flera gånger i veckan. Och donken smakar anus) Säg att hon ger dig pengar ist och sen far du in på ica och gör sallad och köper kyckling, ungefär samma pris som en pizza men mycket nyttigare.
Kan väll köpa en grillad kyckling för 49:90 eller vad det är, räcker ju ett tag om man är själv på den
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Om man vill ha bra med pump och energi så ska man vräka i sig kolhydrater osv.. då får man bra pump!! Strider dock mot dina deffprinciper.
2strokeNicke
Elmoped
Inlägg: 43
Blev medlem: 17 maj 2012, 22:01

Inlägg av 2strokeNicke »

När ska man ta protein shake? innan/efter träning? på morgonen? innan man går och lägger sig? :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

2strokeNicke skrev:När ska man ta protein shake? innan/efter träning? på morgonen? innan man går och lägger sig? :D
gör du hur du vill. det är ju till för att fylla i proteinerna när du inte får i dig det via maten..

efter träning är bra dock då det blir bättre återhämtning :)
2strokeNicke
Elmoped
Inlägg: 43
Blev medlem: 17 maj 2012, 22:01

Inlägg av 2strokeNicke »

PK skrev:
2strokeNicke skrev:När ska man ta protein shake? innan/efter träning? på morgonen? innan man går och lägger sig? :D
gör du hur du vill. det är ju till för att fylla i proteinerna när du inte får i dig det via maten..

efter träning är bra dock då det blir bättre återhämtning :)
Okej.. tack.. kan rekomendera att blanda proteinpulvret i havregrynsgröt.. blir bra mycket godare!
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

2strokeNicke skrev:
PK skrev:
2strokeNicke skrev:När ska man ta protein shake? innan/efter träning? på morgonen? innan man går och lägger sig? :D
gör du hur du vill. det är ju till för att fylla i proteinerna när du inte får i dig det via maten..

efter träning är bra dock då det blir bättre återhämtning :)
Okej.. tack.. kan rekomendera att blanda proteinpulvret i havregrynsgröt.. blir bra mycket godare!
Jag brukar ha det i yoghurten. (osötad) Har vanilj proteinpulver så de smakar som vaniljyoghurt, gott som fan!
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Nån här som sysslar med att träna hemma, utan några direkta redskap?
Förslag på övningar isåfall? Har inga hantlar eller liknande...
Finns det nåt vettigare, eller är det bara att nöta på med armhävningar o situps? :P
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

plankan! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

CaToXXo skrev:Nån här som sysslar med att träna hemma, utan några direkta redskap?
Förslag på övningar isåfall? Har inga hantlar eller liknande...
Finns det nåt vettigare, eller är det bara att nöta på med armhävningar o situps? :P
Har du nån stång ellr nåt (kanske ett träd med en vågrät gren? ;) ) som är vågrät så kan du träna rygg / biceps rätt bra, alltså chin-ups med handflatan mot eller ifrån dig.
bibapeolola
Användarens profilbild
Jeka
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 19 januari 2013, 15:53
Ort: sollebrunn

Inlägg av Jeka »

CaToXXo skrev:Nån här som sysslar med att träna hemma, utan några direkta redskap?
Förslag på övningar isåfall? Har inga hantlar eller liknande...
Finns det nåt vettigare, eller är det bara att nöta på med armhävningar o situps? :P
burpees :) Där har du en riktig gå övning! :)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Jeka skrev:
CaToXXo skrev:Nån här som sysslar med att träna hemma, utan några direkta redskap?
Förslag på övningar isåfall? Har inga hantlar eller liknande...
Finns det nåt vettigare, eller är det bara att nöta på med armhävningar o situps? :P
burpees :) Där har du en riktig gå övning! :)
Hur gör man & vart tar den? :D
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Jeka
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 19 januari 2013, 15:53
Ort: sollebrunn

Inlägg av Jeka »

Persson97 skrev:
Jeka skrev:
CaToXXo skrev:Nån här som sysslar med att träna hemma, utan några direkta redskap?
Förslag på övningar isåfall? Har inga hantlar eller liknande...
Finns det nåt vettigare, eller är det bara att nöta på med armhävningar o situps? :P
burpees :) Där har du en riktig gå övning! :)
Hur gör man & vart tar den? :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c_Dq_NCzj8M[/youtube]
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

Jeka skrev:
Persson97 skrev:
Jeka skrev: burpees :) Där har du en riktig gå övning! :)
Hur gör man & vart tar den? :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c_Dq_NCzj8M[/youtube]
Det där är ju sotaren ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

tjena! idag så var jag hemma helt själv och skulle fixa käk, rotade runt och lyckades hitta ett par hamburgerkött i frysen. så jag käkade dom med lite sallad men det jag funderar på är om man skulle kunna käka ett par hamburgerkött i veckan istället för annan onyttig mat.. ?

eller är det inget vidare nyttigt kanske?
Skriv svar