Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DEA!! skrev:Det är renare protein i whey 100 och aningen mer. Knappast värt den höga summan. Tipsar istället om whey 100% från mmsports.se.

Då är protein det bästa!
haha körde du inte på whey 100? :D


men som sagt det är helt enkelt mer protein per inehåll :) men som sagt det är inte så stor skillnad så att det skulle vara värt dubbla priset..


men om du är spinkig och ska ha musker är det kalorier du ska kolla på. du ska äta mycket protein, bra fett och tillräckligt med kolhydrater :)

vill du bli mycket större så ska du försöka äta så mycket du förmår av det! alltså bra mat, stora potioner och så mycket du kan! skräpmat blir bara fett av :)

MVH
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Landsten skrev:
DEA!! skrev:
Landsten skrev: Handlar inte om att det tar mer.. Handlar om att det sliter på knäna, men om du vill ha kassa knän så kör på ner i botten!
:x
Vi kan se vem som blir starkast i ben
Vi kan se vem som är mest rörlig sen med
Vi kan se vem som är starkast från huk
Jag tar 450 kg, du tog 250 senast jag hörde..
Jag är 15 du är 19(?) någonting måste jag göra rätt i den va?


HAHAHAHA du snackar så jävla mycket skit så jag skrattar ihjäl mig! Att du tar 450kg i benpress är ju rena rama skämtet!

Är du i klass med typ Roddy från Gladiatorerna då eller?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

HAHAHAH! rolig filur ;)

förövrigt biceps och ryggpass idag! körde marklyft för första gången och gick finemang :) körde 80kgx10x3 :)

HELVETE vad anvfådd man blev av det? :O känns verkligen i ryggen efter nu :)

annars så gick ryggen bra men fick inte till armarna..


vad käkar ni innan träning och hur långt innan? gick nämligen dit hungrig och hade inte käkat på sådär 6 timmar.. tror det var därför jag inte orkade i armarna.. :/
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Landsten skrev:
DEA!! skrev:
Landsten skrev: Handlar inte om att det tar mer.. Handlar om att det sliter på knäna, men om du vill ha kassa knän så kör på ner i botten!
:x
Vi kan se vem som blir starkast i ben
Vi kan se vem som är mest rörlig sen med
Vi kan se vem som är starkast från huk
Jag tar 450 kg, du tog 250 senast jag hörde..
Jag är 15 du är 19(?) någonting måste jag göra rätt i den va?
Hahah aa tjena. Lasta på ditt halva ton o kör från botten du.

Jaa du PK marklyftr hemskt! I synnerhet stumma (att du stannar ett par sekunder vid golvetvvarje gång) :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:
Landsten skrev:
DEA!! skrev: Vi kan se vem som blir starkast i ben
Vi kan se vem som är mest rörlig sen med
Vi kan se vem som är starkast från huk
Jag tar 450 kg, du tog 250 senast jag hörde..
Jag är 15 du är 19(?) någonting måste jag göra rätt i den va?
Hahah aa tjena. Lasta på ditt halva ton o kör från botten du.

Jaa du PK marklyftr hemskt! I synnerhet stumma (att du stannar ett par sekunder vid golvetvvarje gång) :wink:
Marklyft är grymt roligt, bara man får skiten att lyfta så går de att få upp skiten genom att bara trycka!!

Äta.. ca 1tim innan Kanske någon banan och något litet innan!
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Hallåu! Nu är det så att jag har hållt på att gymma sen innan julen och försökt käka bra och så! Hittils har jag gått ned cirka 10 kilo! och blivit rejält starkare.
Men nu är det så att eftersom man är den typiska gamern som helt plötsligt börjat gymma så är det lite svårt med ätandet!
Jag undrar om ni har några tips på något inte allt för äckligt som man kan käka innan gymmet eller typ när man blir sugen på helgerna! Jag kom och tänka på lite saker som jag tror är ganska bra och jag tycker är jävligt gott och det är Ägg med Bacon och sen Makrill i Tomat! Det måste vara rätt mycket proteiner, vilket är bra när man bygger muskler? Kritisera gärna mina rätter och kom med fler tips ;)

Sen till er lite mer aktiva byggare som DEA och Difaren som hänger mycket i denna tråd så undrar jag om det finns nåt bra kosttillskott som gör det lättare att antingen tappa fett eller bygga muskler, Har funderat på kreatin för att få lite finare muskler men hört så mycket dåligt om det så tror jag skippar det! Är detta ett bra alternativ för att bränna fett och bygga muskler? http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/whey-80
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Är för tillfället sjuk men förra veckan så gick jag från 80-100 i benböj 3x10 och det känns stabilt, då är min fråga, när jag har piggnat till och kommer igång igen ska jag försöka att höja mer? (Säker på att jag klarar det)
Eller ska jag vänta iom att det inte var så länge sen jag höjde?
Tacksam för svar!
Mvh
Senast redigerad av Persson97 den 19 februari 2013, 23:13, redigerad totalt 1 gånger.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Trinity
Svårstartad skrothög
Inlägg: 275
Blev medlem: 19 juli 2011, 22:36
Kontakt:

Inlägg av Trinity »

Persson97 skrev:Är för tillfället sjuk men förra veckan så gick jag från 80-100 i benböj men 3x10 och det känns stabilt, då är min fråga, när jag har piggnat till och kommer igång igen ska jag försöka att höja mer? (Säker på att jag klarar det)
Eller ska jag vänta iom att det inte var så länge sen jag höjde?
Tacksam för svar!
Mvh
höj inte mer på ett litet tag
till att klia dig i röven med..

VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!

Alltså du måste ju läsa själv oxå imellanåt
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Trinity skrev:
Persson97 skrev:Är för tillfället sjuk men förra veckan så gick jag från 80-100 i benböj men 3x10 och det känns stabilt, då är min fråga, när jag har piggnat till och kommer igång igen ska jag försöka att höja mer? (Säker på att jag klarar det)
Eller ska jag vänta iom att det inte var så länge sen jag höjde?
Tacksam för svar!
Mvh
höj inte mer på ett litet tag
Hur länge ska jag vänta ungefär?
Spelar hockey och vi kör i gymmet ca 3 grr i veckan sen ca 6 ispass så benen används mycket och hårt..
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Persson97 skrev:
Trinity skrev:
Persson97 skrev:Är för tillfället sjuk men förra veckan så gick jag från 80-100 i benböj men 3x10 och det känns stabilt, då är min fråga, när jag har piggnat till och kommer igång igen ska jag försöka att höja mer? (Säker på att jag klarar det)
Eller ska jag vänta iom att det inte var så länge sen jag höjde?
Tacksam för svar!
Mvh
höj inte mer på ett litet tag
Hur länge ska jag vänta ungefär?
Spelar hockey och vi kör i gymmet ca 3 grr i veckan sen ca 6 ispass så benen används mycket och hårt..
Höj på kör bara ordentligt uppvärmnings sätt så är de ju lugnt
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Rangad: Personligen kör jag på Gainer pro(banansmak!!) och kreatin. Det är ungefär vad jag kör på!

Sedan benböj grabbar.. de är typ livets pisssiga övningar, hatar skiten.. finner inga ord men de är så äckligt jobbigt!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,

så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

david96 skrev:någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,

så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Jag har testat en del pwo, är du ute efter pump ska du köpa Fucked up , är du ute efter nåt som verkligen ger dig fokus och krossar vikterna, så ska du köpa craze!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Dawidd skrev:
david96 skrev:någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,

så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Jag har testat en del pwo, är du ute efter pump ska du köpa Fucked up , är du ute efter nåt som verkligen ger dig fokus och krossar vikterna, så ska du köpa craze!
ja kör bara styrka något nu så något som verkligen få mig suget att bara pumpa på :) är de craze då? hur länge håller den typ? kosta ju rätt mycket med vissa andra
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

david96 skrev:
Dawidd skrev:
david96 skrev:någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,

så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Jag har testat en del pwo, är du ute efter pump ska du köpa Fucked up , är du ute efter nåt som verkligen ger dig fokus och krossar vikterna, så ska du köpa craze!
ja kör bara styrka något nu så något som verkligen få mig suget att bara pumpa på :) är de craze då? hur länge håller den typ? kosta ju rätt mycket med vissa andra
Ja styrka antar att du kör lågreps då? Då ska du köra craze, du kommer själv märka att du kommer kunna höja några kg till!

Min har räckt i över ett halv år nu , 45 skopor, visst låter lite,men jävligt mycket! Har lite mindre än halva kvar nu & helt klart värt pengarna!

Har smakat candy grape, men har Berry lemonade nu och den är mycket godare,dock inte smakat den senaste smaken Strawberry swirl
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Folk här förlitar sig på pulver alldeles för mkt... Lär er äta rätt grejer i rätt mängd istället så kommer er plånbok och kropp tacka er.
bibapeolola
2strokeNicke
Elmoped
Inlägg: 43
Blev medlem: 17 maj 2012, 22:01

Inlägg av 2strokeNicke »

Någon som vet om det är 18 år för att handla protein på grossisten?
Trinity
Svårstartad skrothög
Inlägg: 275
Blev medlem: 19 juli 2011, 22:36
Kontakt:

Inlägg av Trinity »

Axel skrev:Folk här förlitar sig på pulver alldeles för mkt... Lär er äta rätt grejer i rätt mängd istället så kommer er plånbok och kropp tacka er.
Så sant!
till att klia dig i röven med..

VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!

Alltså du måste ju läsa själv oxå imellanåt
Derbi_Guy
Varnad
Inlägg: 114
Blev medlem: 15 juni 2012, 19:42

Inlägg av Derbi_Guy »

2strokeNicke skrev:Någon som vet om det är 18 år för att handla protein på grossisten?
Nej det är inte 18-års gräns.

Och alla ni som frågar vad ni ska ha för pulver osv, ni kan lätt uppnå samma resultat genom att äta "vanlig" mat istället för att käka massa pulver :)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Landsten skrev:
DEA!! skrev:
Landsten skrev: Handlar inte om att det tar mer.. Handlar om att det sliter på knäna, men om du vill ha kassa knän så kör på ner i botten!
:x
Vi kan se vem som blir starkast i ben
Vi kan se vem som är mest rörlig sen med
Vi kan se vem som är starkast från huk
Jag tar 450 kg, du tog 250 senast jag hörde..
Jag är 15 du är 19(?) någonting måste jag göra rätt i den va?
Anledningen till att han tar 250 och du tar dina påstådda 450(HAHAHAHAH) är att han går ner till botten, vilket är runt 10ggr jobbigare!

Sedan om du läser på t.ex. kolo så ser du att böj hela vägen är mycket bättre! Du kan även kolla denna filmen från en kille som kört böj i runt 15 år tror han kan mer än dig.

http://www.youtube.com/watch?v=VnV7vEi7Sz8
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

MrAndersson skrev:
Landsten skrev:
DEA!! skrev: Vi kan se vem som blir starkast i ben
Vi kan se vem som är mest rörlig sen med
Vi kan se vem som är starkast från huk
Jag tar 450 kg, du tog 250 senast jag hörde..
Jag är 15 du är 19(?) någonting måste jag göra rätt i den va?

Anledningen till att han tar 250 och du tar dina påstådda 450(HAHAHAHAH) är att han går ner till botten, vilket är runt 10ggr jobbigare!

Sedan om du läser på t.ex. kolo så ser du att böj hela vägen är mycket bättre! Du kan även kolla denna filmen från en kille som kört böj i runt 15 år tror han kan mer än dig.

http://www.youtube.com/watch?v=VnV7vEi7Sz8
Ungefär så jaa! Går man bara ner till 90grader så får du aldrig upp samma teknik och resultat.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

david96 skrev:någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,

så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Kör på Craze, det är verkligen att rekomendera. det är svajn bra
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jönköping skrev:
david96 skrev:någon som tar någon pwo? vill verkligen träna men tappat ''tagget'' är inte alls lika taggad längre och har allmänt mindre energi, mesta dels då jag inte hinner proppa i mig ordentligt med mat innan träningarna blir mest 2 bananer och mjölk och får ingen riktigt ''explosiv'' energi av de,

så vet ni någon bra pwo som skulle kunna hjälpa till ?
Kör på Craze, det är verkligen att rekomendera. det är svajn bra
Dessvärre smakar den skit..men den är bra! Svettas som ett djur!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

DEA!! skrev:
MrAndersson skrev:
Landsten skrev: Jag tar 450 kg, du tog 250 senast jag hörde..
Jag är 15 du är 19(?) någonting måste jag göra rätt i den va?

Anledningen till att han tar 250 och du tar dina påstådda 450(HAHAHAHAH) är att han går ner till botten, vilket är runt 10ggr jobbigare!

Sedan om du läser på t.ex. kolo så ser du att böj hela vägen är mycket bättre! Du kan även kolla denna filmen från en kille som kört böj i runt 15 år tror han kan mer än dig.

http://www.youtube.com/watch?v=VnV7vEi7Sz8
Ungefär så jaa! Går man bara ner till 90grader så får du aldrig upp samma teknik och resultat.
Precis, sedan får du aldrig riktigt den "studsen" i slutet och knäna bromsar upp rörelsen som vill fortsätta nedåt och sliter mer.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

har fått ett helvete med sötsuget på sistone.. tips på bra saker man kan äta som kanske dämpar det lite?
Användarens profilbild
Böldhare
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 6 oktober 2012, 20:45

Inlägg av Böldhare »

Efter träningen brukar jag mixa en banan ett stort glas mjölk o ett egg, smakar faktist inte så farligt om man inte sköljer munen med det :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

har bestämt mig för att bulka istället... lika bra att få lite muskler istället! :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Demuz skrev:har fått ett helvete med sötsuget på sistone.. tips på bra saker man kan äta som kanske dämpar det lite?
På jobbet brukar jag ta en apelsin eller ett äpple istället.
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Apelsin är fan de godaste som finns!

Sen massa PWO's... dom suger fan, funkar första gången och sen är det depp..
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Demuz skrev:har fått ett helvete med sötsuget på sistone.. tips på bra saker man kan äta som kanske dämpar det lite?
Finns ju många saker men frukt som DEA skrev är ju inte helt fel
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Persson97 skrev:
Demuz skrev:har fått ett helvete med sötsuget på sistone.. tips på bra saker man kan äta som kanske dämpar det lite?
Finns ju många saker men frukt som DEA skrev är ju inte helt fel
cola zero eller pk sugarfree :D inga kalorier eller socker :)

XQZ är snus utan tobak eller nikotin. smakar inte ens snus utan mer godis.

har ständigt en i käften :) kan inte vara något skit i dem :) finns i lakrits och mint :) räcker länge som fan och är i potionspåse :)
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

PK skrev:
Persson97 skrev:
Demuz skrev:har fått ett helvete med sötsuget på sistone.. tips på bra saker man kan äta som kanske dämpar det lite?
Finns ju många saker men frukt som DEA skrev är ju inte helt fel
cola zero eller pk sugarfree :D inga kalorier eller socker :)

XQZ är snus utan tobak eller nikotin. smakar inte ens snus utan mer godis.

har ständigt en i käften :) kan inte vara något skit i dem :) finns i lakrits och mint :) räcker länge som fan och är i potionspåse :)

Varför snusa nikotinfritt? Du kan ju likaväl dricka citronvann isf :lol:
bibapeolola
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Axel skrev:
PK skrev:
Persson97 skrev: Finns ju många saker men frukt som DEA skrev är ju inte helt fel
cola zero eller pk sugarfree :D inga kalorier eller socker :)

XQZ är snus utan tobak eller nikotin. smakar inte ens snus utan mer godis.

har ständigt en i käften :) kan inte vara något skit i dem :) finns i lakrits och mint :) räcker länge som fan och är i potionspåse :)

Varför snusa nikotinfritt? Du kan ju likaväl dricka citronvann isf :lol:
Är ju kickup snus..sen hur de funkar skiter ja i
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

difaren skrev:
Axel skrev:
PK skrev: cola zero eller pk sugarfree :D inga kalorier eller socker :)

XQZ är snus utan tobak eller nikotin. smakar inte ens snus utan mer godis.

har ständigt en i käften :) kan inte vara något skit i dem :) finns i lakrits och mint :) räcker länge som fan och är i potionspåse :)

Varför snusa nikotinfritt? Du kan ju likaväl dricka citronvann isf :lol:
Är ju kickup snus..sen hur de funkar skiter ja i
ska man kunna smutta på "citronvann" (vad fan det nu är) så lär det bli jobbigt att ha det precis överallt. på klasser, hemma, när man är ute, på bussen osv.

ska ju kunna gå och prata normalt och det ska räcka minst 2 timmar ;)
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

PK skrev:
difaren skrev:
Axel skrev:
Varför snusa nikotinfritt? Du kan ju likaväl dricka citronvann isf :lol:
Är ju kickup snus..sen hur de funkar skiter ja i
ska man kunna smutta på "citronvann" (vad fan det nu är) så lär det bli jobbigt att ha det precis överallt. på klasser, hemma, när man är ute, på bussen osv.

ska ju kunna gå och prata normalt och det ska räcka minst 2 timmar ;)
Har du fått sötsug så käka godis eller choklad eller vad du nu gillar, det är ju inte så att all din träning är för ingenting!
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Skriv svar