babe som profilbild?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

babe som profilbild?

Inlägg av potog »

ni som har tjejer i underkläder som profilbild min fråga till er är varför?

ser det på alla forum men har aldrig fattat varför man har det ist för en bild på sig själv eller liknande :)

mvh
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

dom följer strömmen och gör som alla andra :wink:
Användarens profilbild
DerbiFörarN
Elmoped
Inlägg: 127
Blev medlem: 29 december 2011, 22:50
Ort: Arvika

Inlägg av DerbiFörarN »

de kanske ser för gräsliga ut och tar en snygg brud?
Bild
mitt Derbi projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33525

Köper Senda extream kåpor! skicka pm :)
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

För att människans hjärna lägger lite mer tid på att kolla in attraktiva kvinnor/män och därav känner du igen människan fortare och om du blir kändare på forumet lyssnar mer folk på vad du säger o svarar häldre i dina trådar, vetenskapligt bevisat (den första delen då). O sen är det mycket trevligare att titta på T.ex DiNozzans profilbild än en på t.ex en ful 17 årig göteborgare som försöker knäppa sin hjälm. :)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Varför inte?
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
DerbiFörarN
Elmoped
Inlägg: 127
Blev medlem: 29 december 2011, 22:50
Ort: Arvika

Inlägg av DerbiFörarN »

k-skåpet skrev:För att människans hjärna lägger lite mer tid på att kolla in attraktiva kvinnor/män och därav känner du igen människan fortare och om du blir kändare på forumet lyssnar mer folk på vad du säger o svarar häldre i dina trådar, vetenskapligt bevisat (den första delen då). O sen är det mycket trevligare att titta på T.ex DiNozzans profilbild än en på t.ex en ful 17 årig göteborgare som försöker knäppa sin hjälm. :)
hhahahahaha skön ;)
Bild
mitt Derbi projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33525

Köper Senda extream kåpor! skicka pm :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Vissa kan tycka dom är stötande?^^
Nä men ser Bara omoget ut att ha de. Min åsikt
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Stötande...?

Bild
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Jadu för så många hormonstinna kåta 15åringar ser ju halvnakna brudar med silikon kroppar som stötande...
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

k-skåpet skrev:För att människans hjärna lägger lite mer tid på att kolla in attraktiva kvinnor/män och därav känner du igen människan fortare och om du blir kändare på forumet lyssnar mer folk på vad du säger o svarar häldre i dina trådar.
Där har du mitt svar.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

vid 1:25 så får du veta varför :)

[spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sW6NTXlJ ... re=related[/youtube]


[/spoiler]
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Gröngöling skrev:Stötande...?

Bild
Jag läste texten först. Ser det lite mer som en mogenhets grej. Allt måste inte vara om ssex å Fitta å tuttat å liknande. ;)

Jag kan ta folk lite fel när dom har.... Får omogenhets stämpel direkt typ. Därför tycker jag om garaget där don har regler imot detta. allt känns plötsligt väldigt mycket mer "vuxet" :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Att sitta och vara lillgammal och klaga på snygga brudar är knappast moget, snarare tvärt om... Man har inte lärt sig vad som spelar roll här i livet och vad som mest är skoj (snygga brudar t.ex.)

Att garaget känns mer vuxet är inte så jävla konstigt då det är mest vuxna där. :P


Mer brudbilder åt folket!

Bild
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Först och främst kanske man ska börja undra varför tjejerna ens ställer upp på såna bilder där alla kan se? Allt från små moppepojkar till gamla 75-åriga pedofiler.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

potog skrev:
Gröngöling skrev:Stötande...?

[spoiler]Bild[/spoiler]
Jag läste texten först. Ser det lite mer som en mogenhets grej. Allt måste inte vara om ssex å Fitta å tuttat å liknande. ;)

Jag kan ta folk lite fel när dom har.... Får omogenhets stämpel direkt typ. Därför tycker jag om garaget där don har regler imot detta. allt känns plötsligt väldigt mycket mer "vuxet" :)
Det ligger i människans natur att föröka sig, ända sedan dom första människorna fans det beteendet! Så inte något konstigt med att killar gillar heta brudar i lite kläder. Blir ju knappast bättre av att dom flesta här är singlar(!?) och är inne i tonåren då hormonerna är som värst! Ett tips grabbar träffa lena handen så lite som möjligt så blir "lilla ni" större!
Är knappast en mognads grej om du inte gillar bröst o mus, ser jag mer som en varning för att du tänder på pojkar!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
GeneraL Ec
Svårstartad skrothög
Inlägg: 216
Blev medlem: 19 mars 2012, 20:23

Inlägg av GeneraL Ec »

va e de att tjafsa om? vill ngn ha en snygg brud som bild så får dom väl ha de (Jag klagar iaf inte!) 8)
Riktiga män rakar pungen med vinkelslip !

säljer min speedfight 2 för 5 500! 5k vid jävligt snabb affär!
inge fel på´n rasslar pga av insatsen i röret annars inga problem!
pm:a mig om du e sugen elr har frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

För att det är fint, många killar gillar brudar så varför inte liksom? :D
Bild
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Tuta skrev:Att sitta och vara lillgammal och klaga på snygga brudar är knappast moget, snarare tvärt om... Man har inte lärt sig vad som spelar roll här i livet och vad som mest är skoj (snygga brudar t.ex.)

Att garaget känns mer vuxet är inte så jävla konstigt då det är mest vuxna där. :P


Mer brudbilder åt folket!

[spoiler]Bild[/spoiler]
Att uppskatta kvinnor hör till ja, men är man lite mogen förstår man att de ska respekteras också.

Ha nakna tjejer som avatar är lite småbarnsligt måste jag hålla med om, men samtidigt, who gives? Det är lika barnsligt att klaga över det bara för att man inte kan uppskatta lite snygga tjejer.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

håller med bensin faktiskt.

att kolla på snygga tjejer är något man gör liksom :) dock så är det sådär smålame att ha en modell som visningsbild på ett forum.

dock så går väldigt snygga killar bra. dock så är det bara jag på forumet som har det...



men som sagt. who gives a crap?
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Låt folk ha va dom har sålänge de inte bryter mot reglerna :) De är ju fint me lite fruntimmer här o där :D
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

MrAndersson skrev:
potog skrev:
Gröngöling skrev:Stötande...?

[spoiler]Bild[/spoiler]
Jag läste texten först. Ser det lite mer som en mogenhets grej. Allt måste inte vara om ssex å Fitta å tuttat å liknande. ;)

Jag kan ta folk lite fel när dom har.... Får omogenhets stämpel direkt typ. Därför tycker jag om garaget där don har regler imot detta. allt känns plötsligt väldigt mycket mer "vuxet" :)
Det ligger i människans natur att föröka sig, ända sedan dom första människorna fans det beteendet! Så inte något konstigt med att killar gillar heta brudar i lite kläder. Blir ju knappast bättre av att dom flesta här är singlar(!?) och är inne i tonåren då hormonerna är som värst! Ett tips grabbar träffa lena handen så lite som möjligt så blir "lilla ni" större!
Är knappast en mognads grej om du inte gillar bröst o mus, ser jag mer som en varning för att du tänder på pojkar!
visst man tänder på det men fattar inte varför man ska ha det som profil bild. vill ja se billiga tjejer så går jag å tittar på por eller liknande inte in på ett moppe forum om du förstår va jag menar ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

potog skrev:
MrAndersson skrev:
potog skrev: Jag läste texten först. Ser det lite mer som en mogenhets grej. Allt måste inte vara om ssex å Fitta å tuttat å liknande. ;)

Jag kan ta folk lite fel när dom har.... Får omogenhets stämpel direkt typ. Därför tycker jag om garaget där don har regler imot detta. allt känns plötsligt väldigt mycket mer "vuxet" :)
Det ligger i människans natur att föröka sig, ända sedan dom första människorna fans det beteendet! Så inte något konstigt med att killar gillar heta brudar i lite kläder. Blir ju knappast bättre av att dom flesta här är singlar(!?) och är inne i tonåren då hormonerna är som värst! Ett tips grabbar träffa lena handen så lite som möjligt så blir "lilla ni" större!
Är knappast en mognads grej om du inte gillar bröst o mus, ser jag mer som en varning för att du tänder på pojkar!
visst man tänder på det men fattar inte varför man ska ha det som profil bild. vill ja se billiga tjejer så går jag å tittar på por eller liknande inte in på ett moppe forum om du förstår va jag menar ;)
Klart ja förstår, är dom billiga brudar bara för att dom endast har bikini på dig så är ju din kvinnouppfattning rätt dålig!
OM du ser en tjej på stan som ser bra ut som visar upp sin kropp för att hon gillar den, kollar du då bort för att hon är billig o du kan kolla porr om du vill se såna brudar?
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

potog skrev: visst man tänder på det men fattar inte varför man ska ha det som profil bild. vill ja se billiga tjejer så går jag å tittar på por eller liknande inte in på ett moppe forum om du förstår va jag menar ;)
Lite halvtråkig syn du har på saken.

Förstår att du har lite andra värderingar, men det går liksom inte hem så värst bra på alla ställen. Det är just den här stela synen på verkligheten som så många stör sig på, som du säkert har märkt?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Turbomannen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 159
Blev medlem: 7 augusti 2012, 08:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av Turbomannen »

Hade inget att göra :D
Bild
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

MrAndersson skrev:
potog skrev:
MrAndersson skrev: Det ligger i människans natur att föröka sig, ända sedan dom första människorna fans det beteendet! Så inte något konstigt med att killar gillar heta brudar i lite kläder. Blir ju knappast bättre av att dom flesta här är singlar(!?) och är inne i tonåren då hormonerna är som värst! Ett tips grabbar träffa lena handen så lite som möjligt så blir "lilla ni" större!
Är knappast en mognads grej om du inte gillar bröst o mus, ser jag mer som en varning för att du tänder på pojkar!
visst man tänder på det men fattar inte varför man ska ha det som profil bild. vill ja se billiga tjejer så går jag å tittar på por eller liknande inte in på ett moppe forum om du förstår va jag menar ;)
Klart ja förstår, är dom billiga brudar bara för att dom endast har bikini på dig så är ju din kvinnouppfattning rätt dålig!
OM du ser en tjej på stan som ser bra ut som visar upp sin kropp för att hon gillar den, kollar du då bort för att hon är billig o du kan kolla porr om du vill se såna brudar?
Lite skillnad på att ha på sej bikini jämfört med att va med i playboy i bara bikini... Tror du förstår va jag menar :)

Vad mena du med att jag har en halv tråkig syn på kvinnor? Bensinis?

Btw så tittar jag inte på porr :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

inte fan kan vi ju ha nakna pojkar så därför babes!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Mrandersson du har en avatar med en bild som är ganska så utmanande. Samt att det står kebab *fult ord* under den å så säger du att potog har dålig kvinno syn. Du får ursäkta mig som frågar men det får inte jag ihop får du?
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

david96 skrev:Mrandersson du har en avatar med en bild som är ganska så utmanande. Samt att det står kebab *fult ord* under den å så säger du att potog har dålig kvinno syn. Du får ursäkta mig som frågar men det får inte jag ihop får du?
'

Bilden har jag för att ja tycker hon ser bra ut, inte svårare än så. Har ju knappast en kass kvinnosyn bara för att ja gillar lättklädda tjejer?
Kebabhora har jag skrivit under för KTM_danielsson skrev de under på begäran efter lite flum runt just kebabhora i chatten. Detta är inte riktat till bruden på bilden, utan mer till mig.

GG, nästa gång kom med bättre argument! Min kvinnosyn är nog jävligt hög jämfört med många andra här! Så allt med att jag har något emot kvinnor eller liknande är bara o lägga ner.

Edit. Ja är fan inte feminist men stör mig på såna som bölar.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

potog skrev: Vad mena du med att jag har en halv tråkig syn på kvinnor? Bensinis?

Btw så tittar jag inte på porr :)
Att tjejer är billiga bara för att de är lättklädda. Det var i alla fall så jag tolkade ditt tidigare svar.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bensinskalle skrev:
potog skrev: Vad mena du med att jag har en halv tråkig syn på kvinnor? Bensinis?

Btw så tittar jag inte på porr :)
Att tjejer är billiga bara för att de är lättklädda. Det var i alla fall så jag tolkade ditt tidigare svar.
a nä. inget imot någon som klär sig lätt men sen om man ska puta ut med tuttarna å vara med i playboy så..... tycker mest synd om dom då dom saknar respekt för sig själva :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

somebody want to watch the world burns down!
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Victorh skrev:somebody want to watch the world burns down!
Haha!! :lol:
Live like today was you're last day.
Skriv svar