Även jag har förklarat det år dig privat skriver jag så detta blir googelbart.
Strypningen ser ut så här:
Den finns i
twostrokes webbshop. Där står det även att den är placerad mellan insug och membranen vilket är helt korrekt.
Det som är så kul är att så få vet om denna strypning och i de flesta strypningslistorna saknas denna strypning.
De strypningar som finns i PGO PMX Naked är dessa:
Plugg/skorsten i luftburken (har jag för mig)
Blindrör som leder till EGR ventilen. Ingen plugg i röret, iaf inte på EU45.
Variatorring
Insugsbricka/insugsplugg
Då alla dessa är borta så kan man få upp den runt 70 ärliga. Jag har kommit upp i 70 ärliga med dragen v-ring, insug och lättare vikter vilket innebär att om du drar resterande strypningar så lär du inte ha så stora problem med hastigheten sen.
Edit: här är även en liten film då jag startar från tomgång dock var jag trvungen att ta det lugnt med gasen då jag körde genom rondellen + skulle svänga.
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=mz2vV6vtwMw[/youtube]
HasSse666 kanske känner igen sig, vem vet?
Värt att notera är att jag körde i motvind + rakt upp mestadels.
WOOPWOOP. Ovanstående inlägg bör tas med en nypa salt.