Kul med leksaksgevär

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Piitus96
Gasres
Inlägg: 1553
Blev medlem: 15 november 2011, 20:44
Ort: Staffanstorp

Kul med leksaksgevär

Inlägg av Piitus96 »

Joo, är det såhär att jag o en polare stack emd moppen till Nova i Lund, o väl där så ville han larva sig lite o köpte ett leksaksgevär på hobbex, som jag skulle hålla på väg hem, o med tanke på att de va 10km o köra så tänkte jag att vi kunde ha lite kul o ålla på lite med bilisterna, så vi svängde ut i det yttre körfältet och gömde geväret på ena sidan av mopeden så den nte syntes, och så väntade vi in någon bilist. Cirka 5 min senare så kommer det en, o när han är ungeför precis bredvid en så drar jag fram geväret o siktar det mot han o trycker till så det bara låter "click". Han blir såklart skiträdd, börjar siksaka i körfältet, kollar surt på oss, kör ikapp oss o kör in framför oss och bromsar in, så min polare körde ju bara runt han, men då kom han tillbaka igen, jämnsides, o pekade på oss o viftade att vi skulle stanna, men vi bara skakade på huvet, så körde han iväg.
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Användarens profilbild
VoxuzZ
Tha Mastah Blastah
Inlägg: 528
Blev medlem: 12 juli 2011, 21:17

Inlägg av VoxuzZ »

jävla idioter, rikta gevär mot billister... har ni inget bättre för er?
I'm the baws!
Användarens profilbild
Mertz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 165
Blev medlem: 12 januari 2012, 15:12

Re: Kul med leksaksgevär

Inlägg av Mertz »

Piitus96 skrev:Joo, är det såhär att jag o en polare stack emd moppen till Nova i Lund, o väl där så ville han larva sig lite o köpte ett leksaksgevär på hobbex, som jag skulle hålla på väg hem, o med tanke på att de va 10km o köra så tänkte jag att vi kunde ha lite kul o ålla på lite med bilisterna, så vi svängde ut i det yttre körfältet och gömde geväret på ena sidan av mopeden så den nte syntes, och så väntade vi in någon bilist. Cirka 5 min senare så kommer det en, o när han är ungeför precis bredvid en så drar jag fram geväret o siktar det mot han o trycker till så det bara låter "click". Han blir såklart skiträdd, börjar siksaka i körfältet, kollar surt på oss, kör ikapp oss o kör in framför oss och bromsar in, så min polare körde ju bara runt han, men då kom han tillbaka igen, jämnsides, o pekade på oss o viftade att vi skulle stanna, men vi bara skakade på huvet, så körde han iväg.
haha Awsome!! Nästa gång, ta paintball! STAY YOUNG KIDS!!
Samuel Johnson skrev: "Nästan allt absurt uppförande kommer
sig av att imitera dem vi inte kan efterlikna"

GÖR MIG AV MED BÅDE GOKART (1800.-) OCH TRIMMAD NYRENOV MT5 MOTOR(1500.-)
http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... d-avstamt/
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 449
Blev medlem: 20 juli 2011, 12:28

Inlägg av Aprilia-Mx »

Idioter!! Tänk om det varit en civilare? Eller någon som har extremt lätt för att få panik?! Det mest korkade jag någonsin hört någon göra!!
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

fyfan va dumt gjort bara, man ska fan inte hålla på och "leka" ute i trafiken! stör mig på sånna idioter som tror att det är riskfritt och "kul" :evil:
Användarens profilbild
Mertz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 165
Blev medlem: 12 januari 2012, 15:12

Inlägg av Mertz »

demmuus95 skrev:fyfan va dumt gjort bara, man ska fan inte hålla på och "leka" ute i trafiken! stör mig på sånna idioter som tror att det är riskfritt och "kul" :evil:
jofan! as ball jö!! psst!! Tror han trollar så håll bara med :P
Samuel Johnson skrev: "Nästan allt absurt uppförande kommer
sig av att imitera dem vi inte kan efterlikna"

GÖR MIG AV MED BÅDE GOKART (1800.-) OCH TRIMMAD NYRENOV MT5 MOTOR(1500.-)
http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... d-avstamt/
Användarens profilbild
ET.sm
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 469
Blev medlem: 29 maj 2011, 22:24
Ort: UMEÅ

Inlägg av ET.sm »

Idiotiskt!, Det hade kunna gå ännu värre!, Tänk han som körde bilen? krockat med en annan bilist?, kanske tänka sig för innan ni gör något sånt där idiotiskt!, Nog de dummaste jag har hört..
Senda_Stoffe
Avstängd
Inlägg: 62
Blev medlem: 4 april 2011, 10:22

Inlägg av Senda_Stoffe »

Synd att det inte finns något hobbex på nova..
When I was in China on the All-American Ping Pong team, I just loved playing ping-pong with my Flexolite ping pong paddle.
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres
Inlägg: 1553
Blev medlem: 15 november 2011, 20:44
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Piitus96 »

demmuus95 skrev:fyfan va dumt gjort bara, man ska fan inte hålla på och "leka" ute i trafiken! stör mig på sånna idioter som tror att det är riskfritt och "kul" :evil:
haha, karma's a bitch, för cirka 1 minut efter händelsen så fuckades hans avgasrör så att moppen började låta o ha sig, och så förlorade han 25km i toppfart
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Senda_Stoffe skrev:Synd att det inte finns något hobbex på nova..
HAhahaha !

Gefan i att göra sådant i trafiken. Nån gång kommer de förhoppningsvis stå dig dyrt.
bibapeolola
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

synd att inte bilen körde in i dig o din polare vars moppar verkar göra 180!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

AxxxeL skrev:
Senda_Stoffe skrev:Synd att det inte finns något hobbex på nova..
HAhahaha !

Gefan i att göra sådant i trafiken. Nån gång kommer de förhoppningsvis stå dig dyrt.
jävla king axxxel du e bäst
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Re: Kul med leksaksgevär

Inlägg av p4ck »

Piitus96 skrev:Joo, är det såhär att jag o en polare stack emd moppen till Nova i Lund, o väl där så ville han larva sig lite o köpte ett leksaksgevär på hobbex, som jag skulle hålla på väg hem, o med tanke på att de va 10km o köra så tänkte jag att vi kunde ha lite kul o ålla på lite med bilisterna, så vi svängde ut i det yttre körfältet och gömde geväret på ena sidan av mopeden så den nte syntes, och så väntade vi in någon bilist. Cirka 5 min senare så kommer det en, o när han är ungeför precis bredvid en så drar jag fram geväret o siktar det mot han o trycker till så det bara låter "click". Han blir såklart skiträdd, börjar siksaka i körfältet, kollar surt på oss, kör ikapp oss o kör in framför oss och bromsar in, så min polare körde ju bara runt han, men då kom han tillbaka igen, jämnsides, o pekade på oss o viftade att vi skulle stanna, men vi bara skakade på huvet, så körde han iväg.
Idioter
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

kannebanne skrev:
AxxxeL skrev:
Senda_Stoffe skrev:Synd att det inte finns något hobbex på nova..
HAhahaha !

Gefan i att göra sådant i trafiken. Nån gång kommer de förhoppningsvis stå dig dyrt.
jävla king axxxel du e bäst
Skärp dig, andra onödiga inlägget från dig. Inga fler sådana här nu tack.
bibapeolola
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Getto gangsters ju... Punkarn få äkta sej ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd
Inlägg: 544
Blev medlem: 21 januari 2012, 15:15
Ort: Finland,Närpes

Inlägg av Z-K »

potog skrev:Getto gangsters ju... Punkarn få äkta sej ;)
Japp :cry: Herregud, jag vill också rikta bössor emot bilister nu :D
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
friberg
Varnad
Inlägg: 521
Blev medlem: 24 november 2010, 18:34
Ort: SE

Inlägg av friberg »

Z-K skrev:
potog skrev:Getto gangsters ju... Punkarn få äkta sej ;)
Japp :cry: Herregud, jag vill också rikta bössor emot bilister nu :D
Bössor? det är ju ute för längesen! nu är det ju BAZOKAS som gäller! :oops:
fitta mods
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Förstår inte varför ni gör sådant här? Det är JUST detta som får poliser att hata moppepojkar. Tycker det går lite väl över gränsen att göra detta, ni kan hitta på annat istället för att hålla på med bilister.

Jag och en polare när vi va mindre drog en snöboll på en bilruta, vi tyckte det var jätte kul tills vi såg att mannen i bilen tvärstannade och rushade efter oss. Efter att ha sprungit runt 20 minuter tröttnade vi.. Och han kom ikapp oss. Satan i helvete vad vi fick skäll, han berättade att han gjort samma sak när han var liten, att han kastade snöboll på en bil när den körde, olyckligtvis satt det en gammal tant i bilen som körde av vägen och skadade sig rejält.

Sedan dess har jag gett fan i att göra dumma grejer, han lärde både mig och min polare en läxa. Så snälla, ha lite vett i skallen.
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad
Inlägg: 385
Blev medlem: 22 november 2011, 23:14
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Peppenamnlos »

Idioter, bara hoppas att en bilist kommer och riktar en AK47 mot dom och skrämmer skiten ur dom. Då kan du se om det är lika roligt :-)
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
jarken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 787
Blev medlem: 3 april 2011, 09:57

Inlägg av jarken »

trololol
M0on
Elmoped
Inlägg: 97
Blev medlem: 8 maj 2011, 13:01

Inlägg av M0on »

hahah fyf*n vad kul det skulle vara o se er göra det.
Användarens profilbild
Nicke_95
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 459
Blev medlem: 11 juni 2011, 23:10

Inlägg av Nicke_95 »

rofl
Användarens profilbild
Peddobear
karhuuu!
Inlägg: 476
Blev medlem: 25 augusti 2010, 20:15
Ort: Månen

Inlägg av Peddobear »

tråden spårar ur så kan nån låsa här?
Bild
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

Riktigt idiotiskt beteende som kan orsaka allvarliga olyckor... Låser här då det inte är till någon nytta med en sån här dum tråd ändå. Skärp er!
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Låst