Nomineringar 2010

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Lite roligt bensinskalle jag fick en varning för nån redan hade röstat på samma så gör du det samma ? :O
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
ml65
Kinaraket
Inlägg: 935
Blev medlem: 23 maj 2010, 18:34

Inlägg av ml65 »

Måste tillägga det är ganska patetiskt att lägga upp sin egna moped .. ( enligt mig själv ) för då kan jö allt skit vara med allt från en riskokare org till en hyper rox som är motivlackad och kromad överallt
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Bjule skrev:Lite roligt bensinskalle jag fick en varning för nån redan hade röstat på samma så gör du det samma ? :O
Ett par dubbelnomineringar är inget att bry sig om, inte lätt för alla att veta, men när det blir 6-7 som redan har nominerat personen OCH det har tagits upp i tråden att det är nog så får det dras en gräns.

Att powerking redan var nominerad missade jag, haft fullt upp att radera felaktiga nomineringar för att hålla lite ordning så jag missade det.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

ml65 skrev:Måste tillägga det är ganska patetiskt att lägga upp sin egna moped .. ( enligt mig själv ) för då kan jö allt skit vara med allt från en riskokare org till en hyper rox som är motivlackad och kromad överallt
Enligt reglerna får man bara nominera sin egen moppe, det är för att:

-Man inte får sin moped nominerad mot sin vilja
-Att inte småbarn sitter och nominerar skitgamla projekt som inte har med saken att göra
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Hej och hå, inte varit inne på forumet på cirka 3-4-5 månader och tänkte börja visiten med ett..

HAHAHA, återblickar på "nominerings bästa trådarna", finner det ganska lustigt att jag har varit med i varje.. :roll:

Sen måste jag ju få nominera min egna moped, (Eller är det stängt?)

Årets tråd måste jag dock säga mitt klagomål på moderator(er), den skapade debatt och det blev bättre - precis som det var tänkt från början!

Nykomling är nog jetforce.

Medlem är helt klart Bensin, för att du har tålamod med alla barn(läs: idioter) som kommer in och skriver helt osammanhängande och postar fel. Du tog även åt dig kritik på ett konstruktivt sätt, eloge till dig.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
rkan
Hundfan
Inlägg: 470
Blev medlem: 30 maj 2010, 14:59

Inlägg av rkan »

[quote="Sockan"]Hej och hå, inte varit inne på forumet på cirka 3-4-5 månader och tänkte börja visiten med ett..

HAHAHA, återblickar på "nominerings bästa trådarna", finner det ganska lustigt att jag har varit med i varje.. :roll:

Sen måste jag ju få nominera min egna moped, (Eller är det stängt?)

Årets tråd måste jag dock säga mitt klagomål på moderator(er), den skapade debatt och det blev bättre - precis som det var tänkt från början!

Nykomling är nog jetforce.

Medlem är helt klart Bensin, för att du har tålamod med alla barn(läs: idioter) som kommer in och skriver helt osammanhängande och postar fel. Du tog även åt dig kritik på ett konstruktivt sätt, eloge till dig.[/quote]

Jadu, vad ska man säga? :P

Nejmen jag tänkte att nu när du ändå är här inne måste jag bara be dig om en sak, snälla. Byt avatarbild. Jag hatar den verkligen och så fort jag ser den tänker jag på att det är du men det stämmer absolut inte överens med bilden jag skapat av dig i mitt huvud :?
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

rkan skrev:
Sockan skrev:Hej och hå, inte varit inne på forumet på cirka 3-4-5 månader och tänkte börja visiten med ett..

HAHAHA, återblickar på "nominerings bästa trådarna", finner det ganska lustigt att jag har varit med i varje.. :roll:

Sen måste jag ju få nominera min egna moped, (Eller är det stängt?)

Årets tråd måste jag dock säga mitt klagomål på moderator(er), den skapade debatt och det blev bättre - precis som det var tänkt från början!

Nykomling är nog jetforce.

Medlem är helt klart Bensin, för att du har tålamod med alla barn(läs: idioter) som kommer in och skriver helt osammanhängande och postar fel. Du tog även åt dig kritik på ett konstruktivt sätt, eloge till dig.
Jadu, vad ska man säga? :P

Nejmen jag tänkte att nu när du ändå är här inne måste jag bara be dig om en sak, snälla. Byt avatarbild. Jag hatar den verkligen och så fort jag ser den tänker jag på att det är du men det stämmer absolut inte överens med bilden jag skapat av dig i mitt huvud :?
_______

Men den är ju fiin! (Läs med uttal från; men jag vill ju KNARKAAAAAA från fucking åmål)

Ska väl fixa iordning det sista på projektet också. Fanns det röstning någonstans här? Hittade inte någon!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
rkan
Hundfan
Inlägg: 470
Blev medlem: 30 maj 2010, 14:59

Inlägg av rkan »

[quote="Sockan"][quote="rkan"][quote="Sockan"]Hej och hå, inte varit inne på forumet på cirka 3-4-5 månader och tänkte börja visiten med ett..

HAHAHA, återblickar på "nominerings bästa trådarna", finner det ganska lustigt att jag har varit med i varje.. :roll:

Sen måste jag ju få nominera min egna moped, (Eller är det stängt?)

Årets tråd måste jag dock säga mitt klagomål på moderator(er), den skapade debatt och det blev bättre - precis som det var tänkt från början!

Nykomling är nog jetforce.

Medlem är helt klart Bensin, för att du har tålamod med alla barn(läs: idioter) som kommer in och skriver helt osammanhängande och postar fel. Du tog även åt dig kritik på ett konstruktivt sätt, eloge till dig.[/quote]

Jadu, vad ska man säga? :P

Nejmen jag tänkte att nu när du ändå är här inne måste jag bara be dig om en sak, snälla. Byt avatarbild. Jag hatar den verkligen och så fort jag ser den tänker jag på att det är du men det stämmer absolut inte överens med bilden jag skapat av dig i mitt huvud :?[/quote]

_______

Men den är ju fiin! (Läs med uttal från; men jag vill ju KNARKAAAAAA från fucking åmål)

Ska väl fixa iordning det sista på projektet också. Fanns det röstning någonstans här? Hittade inte någon![/quote]

Stängdes sista januari :o
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Vi lägger ner skiten. det är ändå ingen mod som tar tag i saker och ting. omröstningen har varit igång i nästan en månad..

överväger STORT på att lägga ner allt som jag har gjort här på tsr och börja hänga på något nytt forum.

desto mer man hänger här desto mer slarv och lathet märker man av.
Användarens profilbild
rkan
Hundfan
Inlägg: 470
Blev medlem: 30 maj 2010, 14:59

Inlägg av rkan »

[quote="PoWeRKinG"]Vi lägger ner skiten. det är ändå ingen mod som tar tag i saker och ting. sluttid var för nästan en månad sen.

överväger STORT på att lägga ner allt som jag har gjort här på tsr och börja hänga på något nytt forum.[/quote]

Kan säga att jag redan gott över till [url]http://www.moppenet.nu/[/url] för ett bra tag sen, där är det drag tom med på natten kan jag säga. Vet att man inte får göra reklam så kommer jag säkert bli bannad för det här eftersom jag redan är varna men helt ärligt så skiter jag i det för det händer ändå inget här och det har blivit ett riktig skitforum rentutsagd på sista tiden. Kanske är den sista raden jag skriver här så tack för mig isf!
Användarens profilbild
TheMidnightRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 698
Blev medlem: 18 januari 2011, 16:32

Inlägg av TheMidnightRider »

Årets medlem : http://twostrokerider.se/forum/profile. ... ile&u=8398

Hassse666 är skysst och hjälpsam och har varit till mycket hjälp.
Köper bromsok fram till viva city
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Ska ni klaga gör i ny tråd tack. :)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
rkan
Hundfan
Inlägg: 470
Blev medlem: 30 maj 2010, 14:59

Inlägg av rkan »

[quote="Sockan"]Ska ni klaga gör i ny tråd tack. :)[/quote]
Tänker inte lägga orken till att göra det på det här forumet.
Karlssoonn
Elmoped
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 juni 2011, 16:44

Inlägg av Karlssoonn »

HHAHAHAAHAHHAHAHAHAAH
Karlssoonn
Elmoped
Inlägg: 121
Blev medlem: 13 juni 2011, 16:44

Inlägg av Karlssoonn »

ÅRETS TRÅD! http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight= HAR FAN ALDRIG SKRATTAT SÅ JÄVLA MYCKET!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Karlssoonn skrev:ÅRETS TRÅD! http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight= HAR FAN ALDRIG SKRATTAT SÅ JÄVLA MYCKET!
HAHAAHAHAHA FAN VA JÄVLA ONÖDIG BUMP DIN IDIOT HAHAHAHA xD
Skriv svar