Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Hur tar du dig ur knipan ? LEK :)

Inlägg av meanzick »

Hittade en rolig tråd på fragbite som jag tänkte att vi också måste ha här :D


Jag kan säga ett ex, Du fastnar med tungan på en iskall stolpe vad gör du? :P
Ngn svarar och ställer en ny fråga


Kan börja :)

Din flickvän är hemma hos dej, du sitter på toan och är lite lös i magen, när du äntligen är klar, märker du toapappret är slut, vad gör du?
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Tar något i rummet som mest liknar papper!


Du är hemma hos din tjej, hon ska gå ut och prata med några kompisar och du passar på att kolla lite på tv då, då kommer hennes RÅ HETA syster och börjar hålla på med dig, vad gör du? ;)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

haha !
ähm..seriöst vet jag inte. beror på hur våran relation tillvarandra var, vart min tjej gick mm. RÅ HET lixom..:oops: :)

Du är hos en tjej och har filmkväll med massa polare ~10 stycken..
Helt plötsligt släpper du ifrån dig en hög och mycket illaluktande prutt. Vad gör du ? :wink:
Nyxorzz
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Ser frågande bort på några andra som om de vore dom (: eller rfågar, "vem fan möka" ? :)


du får stånd i skolan och dina polare märker det, va skyller du på?
Tillhör mille!
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

Haha att klassen snyggaste tjej höll på att ta på en :D

Du är är i skolan , Skolans snyggaste tjej kommer fram och börjar masera/hålla på med dig och hålla på du vet att hon har kille vad gör du?
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

Skiter i hennes kille och lär gärnet :twisted: om det inte är min polares tjej...

Du sitter på toa hemma hos din tjej och massa vänner är där. Då släpper du värsta klutten som låter jättehögt och du har insett att alla där ute hörde klutten !
Vad gör du?
Nyxorzz
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Spolar ner mig själv och kommer aldrig mer tillbaka.

Du är i skolan och fastnar i en krok på ngt konstigt sätt så att både dina byxor och kalsonger får ett fett hål rätt igenom. Vad gör du ? :wink: PS. Detta händer mitt i matsalen.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

Drar ner tröjan över och låtsas som ingenting.

Skulle önska ett mer seriöst svar på min fråga jonte :P


EDIT: Du sitter i matsalen och med dig sitter klassens snyggaste tjejer. Nåtgonting får dig att börja skratta samtidigt som du dricker mjölk, då vrålflabbar så du spottar ut allt över en av tjejerna. Vad gör du ? :wink:
Senast redigerad av Riejumrx den 13 november 2008, 15:45, redigerad totalt 1 gånger.
Nyxorzz
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

ReijuMrx skrev:Drar ner tröjan över och låtsas som ingenting.

Skulle önska ett mer seriöst svar på min fråga jonte :P
Du har ju inte frågat någon ny fråga !!
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

ReijuMrx skrev:Skiter i hennes kille och lär gärnet :twisted: om det inte är min polares tjej...

Du sitter på toa hemma hos din tjej och massa vänner är där. Då släpper du värsta klutten som låter jättehögt och du har insett att alla där ute hörde klutten !
Vad gör du?
Går ut och försöker bjuda på mej själv lite. har ju inget annat val ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

ReijuMrx skrev:Drar ner tröjan över och låtsas som ingenting.

Skulle önska ett mer seriöst svar på min fråga jonte :P


EDIT: Du sitter i matsalen och med dig sitter klassens snyggaste tjejer. Nåtgonting får dig att börja skratta samtidigt som du dricker mjölk, då vrålflabbar så du spottar ut allt över en av tjejerna. Vad gör du ? :wink:

Fortsätta skratta XD sen kanske be om ursäkt :P



Vad gör du om du har 3 enduro snutar bakom dig och du får inte stanna? ( förklara utförligt, inte bara "dra in i skogen" )
Bild
Användarens profilbild
RiejuForce
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 540
Blev medlem: 22 oktober 2008, 21:57
Ort: Stockholm

Inlägg av RiejuForce »

Rabxorzz skrev:
ReijuMrx skrev:Drar ner tröjan över och låtsas som ingenting.

Skulle önska ett mer seriöst svar på min fråga jonte :P


EDIT: Du sitter i matsalen och med dig sitter klassens snyggaste tjejer. Nåtgonting får dig att börja skratta samtidigt som du dricker mjölk, då vrålflabbar så du spottar ut allt över en av tjejerna. Vad gör du ? :wink:

Fortsätta skratta XD sen kanske be om ursäkt :P



Vad gör du om du har 3 enduro snutar bakom dig och du får inte stanna? ( förklara utförligt, inte bara "dra in i skogen" )
Hoppar av moppen i en hög hastighet och dör

Mamma kommer in när du tillfredställer dig själv vad gör du?
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

ReijuMrx skrev: Mamma kommer in när du tillfredställer dig själv vad gör du?
säger att jag har utslag och jag var tvungen att lägga på salva. det gick inte utan att dra ner brallorna


Du blir av nån anledning kåt mitt i lektionen och säger att du ska gå på toa, och det gör du också men du gör inte det man vanligtvis gör där inne, du drar en handtralla. Då kommer din lärare in, vad gör du?

P.S Du får inte spola ner dig själv.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

Hur ska läraren komma in på muggen ? :lol:

Aja, säger som du sa ..säger att jag var tvungen att smörja in med salva för att den är torr.


Du skriver ett sms till din tjej och du skriver känslor och mycket sex-saker..så råkar du skicka det till din mamma av misstag! Vad gör du då?
Nyxorzz
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

ReijuMrx skrev:Hur ska läraren komma in på muggen ? :lol:

Aja, säger som du sa ..säger att jag var tvungen att smörja in med salva för att den är torr.


Du skriver ett sms till din tjej och du skriver känslor och mycket sex-saker..så råkar du skicka det till din mamma av misstag! Vad gör du då?
Ursäktar för misstaget! ;)

"Jag säger att det var min kompis som skickade på skoj" :twisted:

Vad gör du om du har sex med din tjej och så kommer dina föräldrar in !
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

jag säger att hon va torr och behövde smörja in lite salva. och jag skulle hjälpa henne.


Du blir pissnödig när du har prov, men man får inte gå ifrån provet, och tillslut pissar du på dig. men du glömmer att du pissat på dig och när provet är slut ser alla att du har pissat ner dig, vad gör du?
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

Säger att jag spillde vatten på mig, går sedan snabbt till badrummet och spolar massa vatten så de inte luktar :oops:

Du snackar skit om en polare som visar sig stå bakom dig och han/hon har hört allt, vad gör du?
Nyxorzz
Användarens profilbild
klingeee
Svårstartad skrothög
Inlägg: 152
Blev medlem: 1 oktober 2008, 16:15
Ort: Växjö

Inlägg av klingeee »

säger att ja bara skojjade, att ja imiterade en annan person som brukar säga sånt :P


du ska styla framför skolans snyggaste tjej o hennes kompisar utanför skolan genom att dra upp på bakan me moppen... men när du ska iväg så gör du kärringstopp så att alla som sett det börjar skratta, vad gör du? :P
livsfilosofin : att köra scooter är som att knulla en 90-årig gammal kärring med alzheimers och åderbråk ;)
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

Startar igen och sedan stänger av den . Och skriker vrf i helvete surar den för nu :D . Sedan startar och varvar lite sedan kör järnet =)

Du är med en tjej inne på toan och när ni ska gå ut så står det massa folk utan för =) . Vad säger ni?
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

jag startar inte om moppen, låtsas leta efter ngt fel, å sen rullar den hem å sägar att den måste ha skrurit



du dog när du spelade cs å hoppade på tangentbodet så de pajja, å just då kom din mamma in. vad gör du?
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
klingeee
Svårstartad skrothög
Inlägg: 152
Blev medlem: 1 oktober 2008, 16:15
Ort: Växjö

Inlägg av klingeee »

Du är med en tjej inne på toan och när ni ska gå ut så står det massa folk utan för =) . Vad säger ni?
asså bara så ni vet... denna tjejen e verkligen en tiger, raauuwr ;)
du dog när du spelade cs å hoppade på tangentbodet så de pajja, å just då kom din mamma in. vad gör du?
dom sa att man skulle göra så för att man återupplivades fortare :oops: hahaha xD


du kmr o kör me moppen när du ser en snygg tjej gå förbi, o du följer då henne starkt me blicken... o precis då tvärnitar bilen framför dejj för att stanna för en gångare o du kör rakt in i bakändan på bilen, vad säger du när föraren kmr ut?
livsfilosofin : att köra scooter är som att knulla en 90-årig gammal kärring med alzheimers och åderbråk ;)
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

klingeee skrev:
Du är med en tjej inne på toan och när ni ska gå ut så står det massa folk utan för =) . Vad säger ni?
asså bara så ni vet... denna tjejen e verkligen en tiger, raauuwr ;)
du dog när du spelade cs å hoppade på tangentbodet så de pajja, å just då kom din mamma in. vad gör du?
dom sa att man skulle göra så för att man återupplivades fortare :oops: hahaha xD


du kmr o kör me moppen när du ser en snygg tjej gå förbi, o du följer då henne starkt me blicken... o precis då tvärnitar bilen framför dejj för att stanna för en gångare o du kör rakt in i bakändan på bilen, vad säger du när föraren kmr ut?
Tror fan inte du säger så mkt då :S .. Men isf skulle jag : oj fan kollade på corvetten som åkte där borta :S hehe^^

Du träffar en ass snygg tjej på en fest inne i stan sedan när ni är på väg hem så möter du din morsa vad säger du?
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

Jag ger mamma fingret och går vidare


Du blir uppringd av nån tjej som frågar om du vill va med i porrfilm och du tackar ja, när du har klätt av dig och är redo så ser inser du att det är bögporrfilm, vad gör du?

P.S dina kläder har blivit omhändertagna och alla dörrar är låsta från utsidan. Det finns inget annat än du, 5 nakna bögar och 1 kamera där inne. INGET ANNAT
kameran sitter fast i golvet
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

radioluke skrev:Jag ger mamma fingret och går vidare


Du blir uppringd av nån tjej som frågar om du vill va med i porrfilm och du tackar ja, när du har klätt av dig och är redo så ser inser du att det är bögporrfilm, vad gör du?

P.S dina kläder har blivit omhändertagna och alla dörrar är låsta från utsidan. Det finns inget annat än du, 5 nakna bögar och 1 kamera där inne. INGET ANNAT
kameran sitter fast i golvet
Skulle sparka sönder kameran sedan sparka upp dörren lr ett fönster för att komma ut.

Du skjusar en ass snygg tjej på moppen för första gång och den skär efter 5km och det är ca 3 km till nästa ställe vad gör du?
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

luddemuregard skrev:
radioluke skrev:Jag ger mamma fingret och går vidare


Du blir uppringd av nån tjej som frågar om du vill va med i porrfilm och du tackar ja, när du har klätt av dig och är redo så ser inser du att det är bögporrfilm, vad gör du?

P.S dina kläder har blivit omhändertagna och alla dörrar är låsta från utsidan. Det finns inget annat än du, 5 nakna bögar och 1 kamera där inne. INGET ANNAT
kameran sitter fast i golvet
Skulle sparka sönder kameran sedan sparka upp dörren lr ett fönster för att komma ut.

Du skjusar en ass snygg tjej på moppen för första gång och den skär efter 5km och det är ca 3 km till nästa ställe vad gör du?
Rider henne 3 ´km ;)

Du kör med crossen flera km ute i skogen där det är blött och krångligt och så upptäcker du att bensinen börjar ta slut vad gör du :O
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

KoNG skrev:
luddemuregard skrev:
radioluke skrev:Jag ger mamma fingret och går vidare


Du blir uppringd av nån tjej som frågar om du vill va med i porrfilm och du tackar ja, när du har klätt av dig och är redo så ser inser du att det är bögporrfilm, vad gör du?

P.S dina kläder har blivit omhändertagna och alla dörrar är låsta från utsidan. Det finns inget annat än du, 5 nakna bögar och 1 kamera där inne. INGET ANNAT
kameran sitter fast i golvet
Skulle sparka sönder kameran sedan sparka upp dörren lr ett fönster för att komma ut.

Du skjusar en ass snygg tjej på moppen för första gång och den skär efter 5km och det är ca 3 km till nästa ställe vad gör du?
Rider henne 3 ´km ;)

Du kör med crossen flera km ute i skogen där det är blött och krångligt och så upptäcker du att bensinen börjar ta slut vad gör du :O
Tar upp mobilen och ringer till någon som kan komma med sopa =)


Du hånglar med den messat mobbade tjejen på skolan på en fylla .
När du kommer till skolan gång och alla skrattar åt dig vad säger du.
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 3 februari 2008, 13:22
Ort: överum

Inlägg av volvo_adde »

KoNG skrev:
luddemuregard skrev:
radioluke skrev:Jag ger mamma fingret och går vidare


Du blir uppringd av nån tjej som frågar om du vill va med i porrfilm och du tackar ja, när du har klätt av dig och är redo så ser inser du att det är bögporrfilm, vad gör du?

P.S dina kläder har blivit omhändertagna och alla dörrar är låsta från utsidan. Det finns inget annat än du, 5 nakna bögar och 1 kamera där inne. INGET ANNAT
kameran sitter fast i golvet
Skulle sparka sönder kameran sedan sparka upp dörren lr ett fönster för att komma ut.

Du skjusar en ass snygg tjej på moppen för första gång och den skär efter 5km och det är ca 3 km till nästa ställe vad gör du?
Rider henne 3 ´km ;)

Du kör med crossen flera km ute i skogen där det är blött och krångligt och så upptäcker du att bensinen börjar ta slut vad gör du :O
pissar i tanken :lol: nevars vänder och försöker komma hem :wink:

kör luddes fråga^^: Du hånglar med den messat mobbade tjejen på skolan på en fylla .
När du kommer till skolan gång och alla skrattar åt dig vad säger du.
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

Jag säger att jag följde med henne henne efteråt då upptäckte jag att hon hade bilder på dem snyggaste på skolan, då såg jag att dem var transor allihop! då skrattar dem inte åt mig längre 8)


du köper en Generic trigger sm utan att ha sett den och när den kommer upptäcker du att den e skitful och du kan inte lämna tillbaka den.

P.S du kan inte sälja den för ingen vill ha den. du måse göra dig av med den utan att gå med stor förlust, liten förlust går bra :)
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

säger att hon slutade andas och behövde mun-mot-mun metoden :P

du kollar på porr men behöver gå på toa, när du sitter på toan kommer din mamma hem och du kommer på att du glömde stänga ner sidan så hon ser va du kollar på :P va säger du då?


edit: nån hann före xD
Senast redigerad av Tuta den 13 november 2008, 17:54, redigerad totalt 1 gånger.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög
Inlägg: 178
Blev medlem: 11 januari 2008, 19:01
Ort: Hemma hos Meanzick :)

Inlägg av millegustafsson_ »

luddemuregard skrev:
KoNG skrev:
luddemuregard skrev: Skulle sparka sönder kameran sedan sparka upp dörren lr ett fönster för att komma ut.

Du skjusar en ass snygg tjej på moppen för första gång och den skär efter 5km och det är ca 3 km till nästa ställe vad gör du?
Rider henne 3 ´km ;)

Du kör med crossen flera km ute i skogen där det är blött och krångligt och så upptäcker du att bensinen börjar ta slut vad gör du :O
Tar upp mobilen och ringer till någon som kan komma med sopa =)


Du hånglar med den messat mobbade tjejen på skolan på en fylla .
När du kommer till skolan gång och alla skrattar åt dig vad säger du.

Du kan säga att en läskig gubbe tvinga dig annars skulle han pissa på min moppe .


Du ska göka med en brud och helt plötsligt slaknar den bara . :D
http://www.simpleclothing.se - Snow,skate och Streetwear

Gå gärna med på Facebook -
http://sv-se.facebook.com/pages/SimpleC ... 412?ref=ts
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

Jag fingerpullar henne tills den inte är slak längre



du köper en Generic trigger sm utan att ha sett den och när den kommer upptäcker du att den e skitful och du kan inte lämna tillbaka den.

P.S du kan inte sälja den för ingen vill ha den. du måse göra dig av med den utan att gå med stor förlust, liten förlust går bra :)
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

jag skrev faktiskt att man va tvungen att göra sig av med den..


vadå lem?
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Host ... host ..


Lite för mycket porr här allt grabbar 8)
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 3 februari 2008, 13:22
Ort: överum

Inlägg av volvo_adde »

MarcusRRX skrev:Host ... host ..


Lite för mycket porr här allt grabbar 8)
hehe de e ju gött :D
skulle du göra ifall du såg en peddo gubbe hålla på med en skit snygg tjej?
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
radioluke
Elmoped
Inlägg: 64
Blev medlem: 21 oktober 2008, 18:13

Inlägg av radioluke »

volvo_adde skrev: hehe de e ju gött :D
skulle du göra ifall du såg en peddo gubbe hålla på med en skit snygg tjej?
gått vidare

vad skulle du göra om du såg en peddo gubbe strula med en volvo_adde?
Skriv svar