Den sitter någon stans på luftburken! Är du blind eller? Är den där så kan du fan inte missa den!fredde21 skrev:var sitter luftpluggen? men hur kan jag lima ihopp den elr ? kommer den inte ta tjuv luft
var sitter luftpluggen? men hur kan jag lima ihopp den elr ? kommer den inte ta tjuv luftHolma_ skrev:Ändra topicen!
Sen så stoppar du ihop luftburken som du tog isär den fast tvärt om!
Om du redan har tagit isär den så äre bara att testa sig fram, det är inte svårt alls!
Luftplugg tror jag det sitter i den! brukar se ut som en snorkel
//Holma
den var typ limmad så jag har inte fått isär den ska jag ta isär det tycker du?Holma_ skrev:Den sitter någon stans på luftburken! Är du blind eller? Är den där så kan du fan inte missa den!fredde21 skrev:var sitter luftpluggen? men hur kan jag lima ihopp den elr ? kommer den inte ta tjuv luft
Vadå limma? sitter den inte ihop med skruvar?
Om den var ihoplimmad från början, limma igen den igen då
//Holma
Som jag sa!fredde21 skrev:var sitter luftpluggen? men hur kan jag lima ihopp den elr ? kommer den inte ta tjuv luftHolma_ skrev:Ändra topicen!
Sen så stoppar du ihop luftburken som du tog isär den fast tvärt om!
Om du redan har tagit isär den så äre bara att testa sig fram, det är inte svårt alls!
Luftplugg tror jag det sitter i den! brukar se ut som en snorkel
//Holma
aa där har du rätt i munstycke måste man gå upp typ 5 steg mer än va de är nublad93 skrev:Drar du luftpluggen så glömm inte att byta upp några storlekar på munstycket