Joz skrev:org röret urpluggat till beta rr är bättre än mk thrower.
om du vill få effekt så köp tk/Hebo/sp/pr
Fast jag rekomenderar starkt att plugga ur org röret (skitlätt) sen köper du en cylinder typ metrakit sp eller liknande då detta komr gå så otroligt mycket bättre än ett effektrör bara och det blir inte dyrare eftersom du slipper köpa rör som ibland kostar uppåt 2 tusen o över
Nej! det har jag väl aldrig sagt,, därremot sa jag att sätter du på en sp cylinder på urpluggat rör kommer den gå fortare än om du sätter på tex tk eller Hebo och det är självklart att sp lirar bäst med sp men jag tänkte lite på plomboken också. Och ett urpluggat beta rör är i regel riktigt bra faktiskt så jag hade skaffat en sp cylinder om plomboken sagt nej till sp rör också då detta går bra.Henry skrev:Joz skrev:org röret urpluggat till beta rr är bättre än mk thrower.
om du vill få effekt så köp tk/Hebo/sp/pr
Fast jag rekomenderar starkt att plugga ur org röret (skitlätt) sen köper du en cylinder typ metrakit sp eller liknande då detta komr gå så otroligt mycket bättre än ett effektrör bara och det blir inte dyrare eftersom du slipper köpa rör som ibland kostar uppåt 2 tusen o över
Så du säger att org rör lirar finare än SP till sp?