Tror inte det är pvl som produserar täningen. Här har du bild av eprom tändingen og conti crx. Svänghjulet er jättelitet.moddlaren skrev: Är inte conti PWL med egen kurva bara
hoppas det blir P-rullar på detta!!moddlaren skrev:IDAG drog den lilla italjenskan sitt första andetagSå liten o smärt former som vem som helst kan titta på i timmar.
En midja värdig en prinsessas kropp en bakdel så fulländad att ingen sett dess like![]()
![]()
![]()
Men en rökare av rang verkar det som garaget blev blått på några sekunderEn del kvar att göra men allting blir my lättare när man vet att dom äntligen lever
![]()
Under jule tid skall hon fjättras o kedjas vid bänken hon skall matas hårt bakifrån med mängder av högoktangt bränsle.
Hon skall utnytjas fjättrad till max piskas på fulla spjäll så hon skriker o blir det bra kommer hon bara skrika efter mer o mer o mer![]()
Hon kommer att testas till max av olika män i olika åldrar med olika intressen o nöjen allt för att forma en jungfu till en vass snygg syndig flicka som ger sin ryttare allt hon har för att bära honom mot nya mål o vinster
hmm kan nog misstolkas detta
Hej.GurkMarmelad skrev:Den morrade riktigt gott!![]()
Liten fråga bara, sonen din, är han intresserad av att lära sig motorer och är med dig i garaget eller är det du som bygger hela projektet och han som kör?
Runda hål gör sällan en konstruktion svagare än innan hålen. Att ha svikt i en konstruktion gör den oftast starkare än när den är stum.bensinskalle skrev:moddlarN aka hålborrarrrN.
Du är ju mer kåt på att lätta än vad jag är, och då ska jag ändå rita uprights till en eco-marathon bil som kaaanske kan slå världsrekord
Runda hål gör sällan en konstruktion svagare än innan hålen. Att ha svikt i en konstruktion gör den oftast starkare än när den är stum.bensinskalle skrev:moddlarN aka hålborrarrrN.
Du är ju mer kåt på att lätta än vad jag är, och då ska jag ändå rita uprights till en eco-marathon bil som kaaanske kan slå världsrekord
TheGrimReaper skrev:Älskar detta projektet! Eventuellt om du kunde fixa mer bilder på allt du gör så skulle det bli ännu roligare!
TheGrimReaper skrev:Älskar detta projektet! Eventuellt om du kunde fixa mer bilder på allt du gör så skulle det bli ännu roligare!