Någon som håller på med Butterfly?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp

Någon som håller på med Butterfly?

Inlägg av Timmää »

som rubriken lyder då, finns det någon på forumet som brukar leka runt lite med butterfly o gö olika slags tekniker och sånt? :)
Kolla in mitt Beta projekt!

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

kniv antar jag att du menar, nej ge fan i att flaxa runt med knivar, detta är ett redskap med ett speciellt syfte. trixa, skrämma folk och skada sig är inte något jag rekommenderar.
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Timmää »

Persson97 skrev:kniv antar jag att du menar, nej ge fan i att flaxa runt med knivar, detta är ett redskap med ett speciellt syfte. trixa, skrämma folk och skada sig är inte något jag rekommenderar.
Jag självklart menar jag kniv, jag har hållt på i ungefär 2 dagar nu och lärt mig en del tekniker o tricks, jävligt kul faktiskt :)

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

vill du tvunget hålla på med knivar så bör det finnas endel videos på tuben..
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Timmää »

Persson97 skrev:vill du tvunget hålla på med knivar så bör det finnas endel videos på tuben..
jo jag vet, jag undrade mer ifall det var någon annan på forumet som höll på med butterfly ;)

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Pantad
Elmoped

Inlägg av Pantad »

Persson97 skrev:kniv antar jag att du menar, nej ge fan i att flaxa runt med knivar, detta är ett redskap med ett speciellt syfte. trixa, skrämma folk och skada sig är inte något jag rekommenderar.
usch va tråkig du är da...
Och angående butterfly knivar, så är jag rätt säker på att de är olagliga, går under vapenlagen och har varit det sedan 1992. Du kan dock ha nån jävla "samlar" licens. Så om jag vart du hade jag nog inte flaxxat runt med den allt för mycket, särskilt inte på offentlig plats.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Så länge du lallar runt med den hemma så ser jag inget fel med de!
Men sitter du på Ica och töntar dig då är de en annan sak!

Lär dig att fälla upp den på flera olika sätt först! Sedan utveckla de där ifrån!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Timmää »

Pantad skrev:
Och angående butterfly knivar, så är jag rätt säker på att de är olagliga, går under vapenlagen och har varit det sedan 1992. Du kan dock ha nån jävla "samlar" licens. Så om jag vart du hade jag nog inte flaxxat runt med den allt för mycket, särskilt inte på offentlig plats.
Jo jag vet att dom är olagliga :) jag hade inte tänkt ta med den ut eller nått sånt endå ;)

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Pantad skrev:
menade mest att eftersom han inte ska ha den till något vettigt utan bara leka så är det onödigt att skrämma upp folk och ev skada någon/sig själv med den..
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Timmää »

Persson97 skrev:
Pantad skrev:
menade mest att eftersom han inte ska ha den till något vettigt utan bara leka så är det onödigt att skrämma upp folk och ev skada någon/sig själv med den..
men som jag sa så kommer jag inte flaxa runt med den i folks närhet, gör det mest för att det var rätt kul och om jag nu skadar mig så får jag ju skylla mig själv :)

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Timmää skrev:
Persson97 skrev:
Pantad skrev: usch va tråkig du är da...
men som jag sa så kommer jag inte flaxa runt med den i folks närhet, gör det mest för att det var rätt kul och om jag nu skadar mig så får jag ju skylla mig själv :)
såg det efteråt, kan tycka att det är okej om man är hemma, mensomsagt kolla tuben så lär det finnas ton med videos ;)
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Timmää »

Persson97 skrev:
Timmää skrev:
Persson97 skrev: menade mest att eftersom han inte ska ha den till något vettigt utan bara leka så är det onödigt att skrämma upp folk och ev skada någon/sig själv med den..
såg det efteråt, kan tycka att det är okej om man är hemma, mensomsagt kolla tuben så lär det finnas ton med videos ;)

Japp :)

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

ehh jaaa.

Låser
Live slow - Die whenever