KOM MED TIPS, SKICKA PM!!!OBS: omröstnings frågorna är helt cp så rösta bara någonting jag updaterar ju hela tiden med nya designer
Den här sidan har visats 365 g nu men bara 19 har röstat! Har läst att många av er vill ha dekaler så nu har jag tagigt mig tid till att designa lite!
Men för att detta ska gå hela vägen förhoppningsvis så måste jag ju ha råd från er så alla kan vara eniga om vilken design vi ska pusha!!!!
en ny modell och den andra med andra färger!!:
gammla:
KOM MED TIPS!!!
RÖSTA O KOMMENTERA
hade/Kevin
Senast redigerad av KevinBackstrom den 12 juli 2008, 01:41, redigerad totalt 20 gång.
alla va snygga men såg lite konstigt ut med 2:an ist för two
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:alla va snygga men såg lite konstigt ut med 2:an ist för two
Tackar, Det var lite meningen för twostroke är ju inte som alla andra och den loggan med 2an är ju inte som alla andra heller så tänkte jag ;P men alla har sin smak kom gärna med förslag!
Tyckte ert bidrag såg grymt u- utveckla dessa lite så skall vi se om ni grabbar tycker det är värt att göra lite stickers- Vi gillar när vi ser kreavitet o initioativ fån våra medlemmar
swedma skrev:Tyckte ert bidrag såg grymt u- utveckla dessa lite så skall vi se om ni grabbar tycker det är värt att göra lite stickers- Vi gillar när vi ser kreavitet o initioativ fån våra medlemmar
Bra jobbat Kevin!
Tack så mycket Jobbar på förfullt så den inte ska se ut som alla andra logotyper! hoppas att dom andra gillar det, hoppas på få lite tips från dom andra också så alla är nöjda med den! hade
swedma skrev:Tyckte ert bidrag såg grymt u- utveckla dessa lite så skall vi se om ni grabbar tycker det är värt att göra lite stickers- Vi gillar när vi ser kreavitet o initioativ fån våra medlemmar
Bra jobbat Kevin!
Tack så mycket Jobbar på förfullt så den inte ska se ut som alla andra logotyper! hoppas att dom andra gillar det, hoppas på få lite tips från dom andra också så alla är nöjda med den! hade
Fortsätt jobba på så blir det kanon
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
mt5a_stunt skrev:doma ä ju me finna men fixa som den andra den ä ju röd me de ser ju bätre ut de me ta nån annan färg me å inte bara en så blir dom perfa