plankan skrev:Har själv en Beta och känner en del som har, originaldrevning (11/53) och urpluggat gör den ungefär 85. Så någonstans runt där kan du räkna med
Har svårt att tro att den gör 85 med endast urpluggad, uppmätt med gps eller glädjemätare ?
haha okej då vet jag hur snabbt den går helt urpluggad men de va inte det jag fråga... :/ jag undra hur snabbt ni tror den skulle gå om man kapa lille biten på bilden så öppningen vart 10 mm större.
och men jag behöver inte veta exakt munstycke men bara så jag vet vilket munstycke sats jag kan köpa. för ska plugga ur halvt som sagt. så ingen som vet på ett ungefär? det är en 06.
Okej om jag lånar tråden?
Vet nån vart man köper 56 eller 60 drev till beta rr50?
Hittar bara 56 drev med 6 bultat "fäste" men behöver 4 bultat, testat att borra men går inte att få det att passa
Alyzzzer skrev:Jag tycker att det låter lite underligt att gå upp från 75 till 110 när man pluggar ur...:/ har hört att man ska gå upp runt 15 storlekar
Olika på olika moppar tror jag väll
Hittat nåt drev än??
Tror beta har runt 80 i org munstycke iallafall min .
När jag körde urpluggat rör hade jag storlek 100 i munstycke.
Toppade 96 på mätaren men ca. 85 ärliga!
plankan skrev:Har själv en Beta och känner en del som har, originaldrevning (11/53) och urpluggat gör den ungefär 85. Så någonstans runt där kan du räkna med
11-51 är original och toppar 70 då
Mätt.med laser ifrån polisen när jag åkte fast
okej schysst. vad hade du för munstycke på betan när den var urpluggad?
11-51 är original och toppar 70 då
Mätt.med laser ifrån polisen när jag åkte fast
Åfan har 11/53 på min Beta RR Enduro, nästan säker på att det var original för förra ägaren sa att han inte bytt. Sen toppar den la lite mer än 70, men 85 kanske var lite att ta i.