om folk vet om att du faktiskt tillverkar och säljer dom så kan du ju tjäna ihop några kronor på det. dock inget överdrivet då du säkerligen måste skicka dom.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Jag tycker att det låter som en bra affärsidé (y) Om du gör det bra så hamnar ditt namn på kartan och fler kommer få reda på vad du säljer = mer kunder.
MisterDT50R skrev:En sak jag tror kan bli bra är om du gör det på UF om du går i gymnasiet, då skulle man kunna tjäna pengar
bra samt dålig idé enligt min mening, för det första så får man väll inte kopiera en produkt som redan finns? sen så tjänar man ju pengar i grupp om man har uf företag. däremot så blir det nog lättare att fixa reklam osv
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Du hade nog kunnat tjäna ännu mer om köparna själva kunde välja hur stor höjningen ska vara. Blir ju lite jobbigare men har du mallar för de vanligaste går det nog ganska bra. För de "vanliga" höjningarna är väl 20 eller 40 mm om jag inte mins fel??
MisterDT50R skrev:En sak jag tror kan bli bra är om du gör det på UF om du går i gymnasiet, då skulle man kunna tjäna pengar
bra samt dålig idé enligt min mening, för det första så får man väll inte kopiera en produkt som redan finns? sen så tjänar man ju pengar i grupp om man har uf företag. däremot så blir det nog lättare att fixa reklam osv
Hej!
Vart går gränsen när det gäller kopiera någonting?
Om jag skulle bygga en höjningssats och designen skulle vara lite annorlunda i jämförelse med den jag har länkat, samtidigt som jag har likadan användning av produkten. Skulle detta räknas som olagligt?
Hej!
Vart går gränsen när det gäller kopiera någonting?
Om jag skulle bygga en höjningssats och designen skulle vara lite annorlunda i jämförelse med den jag har länkat, samtidigt som jag har likadan användning av produkten. Skulle detta räknas som olagligt?
Bara att ändra designen någorlunda så ska det va lugnt!
kan du lägga ut en bild på dina "höjningsatser" du får ju skriva vad du tillverkar dom av , med och lägga ut måtten på dom så man kan kolla om det passar ens moppe?
om du gör höjningar av två plattjärn med ojämna hål , varken försänker osv då vill nog ingen ha en ..
Det viktigaste tror jag är att höjningarna ser bra ut Ingen som vill sätta någon ful plåtbit med massa hemska svetsfogar på sin moppe.
Persson97 skrev:
Kopiering är inget att bry sig om egentligen. Det var typ 8 företag som gjorde sladdhållare när vi höll på.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten