Besluts ångest!

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
marcoscar
Elmoped

Besluts ångest!

Inlägg av marcoscar »

Har beslutat mig för att byta moped..
Har nu en Neos 50cc Zx rör nudebar och massa mer i styling väg toppar runt 70km/h med gött axx.. (TILL SALU FÖRÖVRIGT)
Men har tröttnat på att köra runt ganska långsamt och i många andras ögon väldigt "ocool" .. Förstår inte varför många är emot neos..
Iaf så tänkte jag köpa ny.. Men har kan inte riktigt bestämma mig för en trimmad scooter (70cc) antingen aerox,speedfight eller något annat kul..
Eller en cross moped.. Vill helst ha trimmad Derbi Senda Sm men har ingne större kunskap om crossar och vill inte trimma den själv.. Och det är ganska ont om trimmade crossmopeder i närheten.. Tänkt gå runt 85-100km/h..
Scootrar kan jag en del av och det skulle inte vara några problem att trimma själv..
Men eftersom många av mina vänner kör cross så är det väldigt sug åt det..
Undrar nu vad ni tycker är mest värt? Vad är roligast?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Växlat alla dagar i veckan!
Sen så finns det många olika guider osv. du kan gå efter om du ska trimma.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp

Inlägg av SNODDAS15 »

Har kört scooter i drygt en månad och rent ut sagt fattar jag inte hur vissa i flera år har åkt runt som nåt feminint :lol: nej, men skulle ta och skaffa crossmoppe :) om du nu ska ha en som går i runda drag 90 skulle jag nog ta en med AM6:a då dom normalt går lite jämnare med vibrationer då dom har balansaxel vet inte om alla är det men ser det bara som ett plus :)
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Skriv svar