Djävulskaps -Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Djävulskaps -Tråden

Inlägg av Granberg »

Tjenare tänkte att vi skulle berätta lite Djävulskap man har gjort så här i "ungdoms åren" ^^ om man kanske har snott/haft sönder nån ting m.m.


Kan väl börja flika in med att jag och min lådsas brorsa tog farsans 940 kl.3 på natten och drog ut å kötta på byn, som tur så har dom inte kommit på oss ÄN :lol: men var ju ganska kul iaf ^^

så skriv lite historier/berättelser om vad ni har varit ute på? :D
Hä han't full ge nå ampa å vänt'sje!!
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 472
Blev medlem: 3 maj 2013, 20:43
Ort: VBG

Inlägg av donkeyO.o »

Brännt omkring mitt i natten utan ljuddämpare ^^
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

donkeyO.o skrev:Brännt omkring mitt i natten utan ljuddämpare ^^

hahah skapligt arga dom borde ha blivit :lol:
Hä han't full ge nå ampa å vänt'sje!!
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 472
Blev medlem: 3 maj 2013, 20:43
Ort: VBG

Inlägg av donkeyO.o »

Granberg skrev:
donkeyO.o skrev:Brännt omkring mitt i natten utan ljuddämpare ^^

hahah skapligt arga dom borde ha blivit :lol:
hehe Det som var hela poängen ;)
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket
Inlägg: 836
Blev medlem: 10 januari 2013, 19:05

Inlägg av Pelsnernels »

Jag o en kompis plocka av hela avgasröret från min kinafiddy o körde omkring i ett samhälle en kväll/natt :roll:
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

tävlat mot stans snabbaste moppe med crossen råkade bara göra de var inte tänkt skulle bara ut köra runt på stan för skoj skull så såg jag honom och börja blåsa efter han för skoj skull. visste inte ens att han var själv en kaxig snubbe själv som höll på mot andra mopedister

blev ett jävla liv om de folk börja fråga runt vem fan är de som har en svart crossmoppe som ser ut som en ktm xD

förstog att killen blev lite lessen för när jag körde om han så tvär nita han och vände åt andra hållet :twisted:

dock så vet han nu att de va en cross han försökte köra från och jag har snackat med han fan va vi skrattade medans vi snackade om de xD

han berätta sin reaktion att hur i helv.... :shock: de va som inget när jag for förbi på bakhjulet
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
asti27
Svårstartad skrothög
Inlägg: 265
Blev medlem: 3 augusti 2012, 18:33
Ort: Kvicksund

Inlägg av asti27 »

Haha jag åå polarn drog bilar på 56an med betan och 250in, måttligt många blickar xD
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren
Inlägg: 1348
Blev medlem: 5 augusti 2011, 19:46
Ort: falun

Inlägg av streamjr »

bland det roligaste jag gjort var när en skola inne i stan hade bal och alla stod utanför så brölade jag förbi med epan och drog världens avgassmäll så det ekade över hela stan, dom vart skapligt rädda och jag kunde knappt sluta skratta :D

men sen har man väll kört ifrån lite bilar modell sportigare med en polares volvo 240 turbo sleeper, ser helt original och rostig ut men vi har kört ifrån en v70 t5-r, bmw m6 och en nyare corvette :)
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Inlägg av p4ck »

Vettefan, fick ett samtal klockan ett på natten att mina polare var påväg och skulle våldgästa nån, och hade vägarna förbi. Hoppar in i bilen och åkt en kilometer sissådär berättar dom att grabben som kör har inte körkort. Så dom hade väl åkt runt 3-5 mil både riksväg och vanlig väg utan körkort. :D

När jag gick i 7:an fick vi för oss att ta polarns Kodiak 450 ATV och koppla på en kärra bakpå, på med en soffa på kärran och leka jävlar ute på gärdet/grusvägarna! Spännande upplevelse att åka 70-80 på en soffa kan ja lova! :twisted:
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd
Inlägg: 323
Blev medlem: 31 oktober 2012, 22:30
Ort: dala-järna

Inlägg av Granberg »

asti27 skrev:Haha jag åå polarn drog bilar på 56an med betan och 250in, måttligt många blickar xD

haha gjort typ samma sak fast med 125:an :lol:
Hä han't full ge nå ampa å vänt'sje!!
Skriv svar