fuck fixar!GurkMarmelad skrev:Vem har nummer 4, är det jag eller Persson?
fuck fixar!GurkMarmelad skrev:Vem har nummer 4, är det jag eller Persson?
16jack.lofgren skrev:Vit med svarta detaljer, borde bli bra
17Agge0102 skrev:Krom/Mattsvart
Persson97 skrev:Hur fan blev jag 15 nudå? xD
Var ju nr 3 förut, inte för att det spelar någon roll men
När slutar tävlingen?
18Heiska skrev:blå/vit
orange/svart
Grön/vit
19Xaxiz skrev:Svart, röd och vita däcksidor, lite bobber stuk.
Tack tack!calden skrev:Nice med lite ovanlig moppe. Ser riktigt bra ut
Japp körde faktiskt med spruta denna gången! Blir en framlampa för att få det goa stuketSpeedway skrev:Blir riktigt fint! Lackar du med spruta? Och ska du ha en eller två framlampor?
Tack! Nej en är tanken omöjligt att hitta en till... men det är ju goast stuk med bara en!Persson97 skrev:Missat lite här!
Ser ju finfint ut GRIIIIM
Vore helfräckt om du hade 2 såna lysen istället för bara ett, eller det kanske är planen?
Grattis! Två pågående projekt i "Avancerad styling" nu!TheGrimReaper skrev:Tack Rexxy för flyttningen till Avancerad styling! Nu hoppas vi det blir lite mer fast här i tråden!
Mycket najs! Tyckte det var för mycket plast modd härSebbe-Tuning skrev:Grattis! Två pågående projekt i "Avancerad styling" nu!TheGrimReaper skrev:Tack Rexxy för flyttningen till Avancerad styling! Nu hoppas vi det blir lite mer fast här i tråden!
HahaTheGrimReaper skrev:Mycket najs! Tyckte det var för mycket plast modd härSebbe-Tuning skrev:Grattis! Två pågående projekt i "Avancerad styling" nu!TheGrimReaper skrev:Tack Rexxy för flyttningen till Avancerad styling! Nu hoppas vi det blir lite mer fast här i tråden!
Nej mycket fetare med den här långa lillaRexxy skrev:Tror det skulle bli fetare med en stor lampa fram istället.
LinkanTuning skrev:satans va tuff! lägg inte ner projektet!! var köpte du lacken?
haha blir nog biltema lack när jag lackar cp grodan men den blev jäkligt fin!TheGrimReaper skrev:LinkanTuning skrev:satans va tuff! lägg inte ner projektet!! var köpte du lacken?
Den mattsvarta är motip och den blå är
Feltema..... Idiot man är ibland köp INTE deras färger!