tja, va ute och körde min ch racing , efter ca 8 km la den av helt utan anledning, den tände inte för jag hade bensa. sen kolla jag stiftet och då var det typ grå-svart (torrt). sen tände den inte, men efter ca 10 kick börja den tända. och då kunde jag åka ca 5 km sen dog den.
vad kan felet vara? större munstycke och nytt tändstift?
den starta på första kicken när jag skulle åka sen efter 8 km la den av , och den har alltid varit lättstartad, för när jag gjorde rent stiftet starta den, sen blev la den av igen,..
Issenissepisse skrev:den starta på första kicken när jag skulle åka sen efter 8 km la den av , och den har alltid varit lättstartad, för när jag gjorde rent stiftet starta den, sen blev la den av igen,..
inte något skuret, troligtvis bara vämrenypit, kollade kolven och cylindern, och den enda va att kolven va lite svart på en sida annars fin. inga repor alls. jag testar att byta upp munstycke iaf
Issenissepisse skrev:inte något skuret, troligtvis bara vämrenypit, kollade kolven och cylindern, och den enda va att kolven va lite svart på en sida annars fin. inga repor alls. jag testar att byta upp munstycke iaf
Har den värmenypit men kolven ser bra ut? o.o är det ens möjligt? xD