Göra wow account

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Göra wow account

Inlägg av Nixxen »

Nu är det dags att göra sig ett eget account på wow då jag spelat på min polares i några månader nu.
Men måste jag skaffa alla wow spel för att kunna spela mist of pandaria?
Eller är det bara att göra ett acc, betala och sen spela? :)

Tack på förhand!
Åh Lilla Boone!
Gameboysnubben
Elmoped
Inlägg: 108
Blev medlem: 20 mars 2013, 16:05

Inlägg av Gameboysnubben »

Du måste köpa alla wow för det är som expansions och skulle vara lite smartare att köpa i paket och om du köper en sådan kallad ''Battle chest''
så ingår wow och expansionerna burningcrusade och lich king och behöver bara köpa cataclysm och pandaria men vore smartast att raffa(recruit a friend med din polare för att ni får 3x mer xp. du får 30 dagar speltid sedan måste du betala antingen månads vis eller betala i fleramånader.
Edit: du kan ju köra trial då får du levla upp till 20 och testa på att spela helt enkelt
Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Inlägg av Nixxen »

Gameboysnubben skrev:Du måste köpa alla wow för det är som expansions och skulle vara lite smartare att köpa i paket och om du köper en sådan kallad ''Battle chest''
så ingår wow och expansionerna burningcrusade och lich king och behöver bara köpa cataclysm och pandaria men vore smartast att raffa(recruit a friend med din polare för att ni får 3x mer xp. du får 30 dagar speltid sedan måste du betala antingen månads vis eller betala i fleramånader.
Edit: du kan ju köra trial då får du levla upp till 20 och testa på att spela helt enkelt
Asså jag har wow (Mist of Pandaria) nerladdat på min dator...
Jag var inne på deras hemsida och där står det att det kostar 15 euro.
https://eu.battle.net/account/managemen ... e-wow.html
Det står ju "New players start here". Är det bara att köpa det och sen spela? :)
Åh Lilla Boone!
zamme
Svårstartad skrothög
Inlägg: 250
Blev medlem: 9 september 2012, 13:42

Inlägg av zamme »

Nixxen skrev:
Gameboysnubben skrev:Du måste köpa alla wow för det är som expansions och skulle vara lite smartare att köpa i paket och om du köper en sådan kallad ''Battle chest''
så ingår wow och expansionerna burningcrusade och lich king och behöver bara köpa cataclysm och pandaria men vore smartast att raffa(recruit a friend med din polare för att ni får 3x mer xp. du får 30 dagar speltid sedan måste du betala antingen månads vis eller betala i fleramånader.
Edit: du kan ju köra trial då får du levla upp till 20 och testa på att spela helt enkelt
Asså jag har wow (Mist of Pandaria) nerladdat på min dator...
Jag var inne på deras hemsida och där står det att det kostar 15 euro.
https://eu.battle.net/account/managemen ... e-wow.html
Det står ju "New players start here". Är det bara att köpa det och sen spela? :)
Nej, du måste ha ett account med alla Expansions från wow. Alltså "vanilla", " the burning crusade", Wotlk", Cata och slutligen Mop för att kunna levla upp till max level.(90)
Sen så installerar du bara wow. Denna installer kommer finnas på ditt wow account på battle.net.

Sen så är det smart att använda "Raf" som tidigare kommentaren sa. Då både du och din kompis får 3x mer exp för alla mobs som dödas eller quests som lämnas in!

Om du undrar mer så adda mig på skype så kan jag försöka hjälpa!
(Sk8samme)
Vit Derbi Senda xtreme-05

Setup:
Athena 70cc
Gianelli rör
21mm dellorto förgasare
Membran
Sportluft

Toppfart: 112km/h
Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Inlägg av Nixxen »

zamme skrev:
Nixxen skrev:
Gameboysnubben skrev:Du måste köpa alla wow för det är som expansions och skulle vara lite smartare att köpa i paket och om du köper en sådan kallad ''Battle chest''
så ingår wow och expansionerna burningcrusade och lich king och behöver bara köpa cataclysm och pandaria men vore smartast att raffa(recruit a friend med din polare för att ni får 3x mer xp. du får 30 dagar speltid sedan måste du betala antingen månads vis eller betala i fleramånader.
Edit: du kan ju köra trial då får du levla upp till 20 och testa på att spela helt enkelt
Asså jag har wow (Mist of Pandaria) nerladdat på min dator...
Jag var inne på deras hemsida och där står det att det kostar 15 euro.
https://eu.battle.net/account/managemen ... e-wow.html
Det står ju "New players start here". Är det bara att köpa det och sen spela? :)
Nej, du måste ha ett account med alla Expansions från wow. Alltså "vanilla", " the burning crusade", Wotlk", Cata och slutligen Mop för att kunna levla upp till max level.(90)
Sen så installerar du bara wow. Denna installer kommer finnas på ditt wow account på battle.net.

Sen så är det smart att använda "Raf" som tidigare kommentaren sa. Då både du och din kompis får 3x mer exp för alla mobs som dödas eller quests som lämnas in!

Om du undrar mer så adda mig på skype så kan jag försöka hjälpa!
(Sk8samme)
Aha, segt...
Men tack för hjälpen grabbar! :)
Åh Lilla Boone!
Användarens profilbild
littlebennyboi
RRxRäzer
Inlägg: 856
Blev medlem: 21 juni 2011, 15:10
Ort: Vega

Inlägg av littlebennyboi »

Du får med burning crusade när du köper vanliga nu, Jag kunde köpa båda för 50 spänn på elgiganten förut :D
LittleBennyBoi

Kolla in mitt album och projekt !
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=36631
<------------------------------------------
Skriv svar