Pluggat eller ej?

Har du frågor kring stunting, ställ dom här!
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd

Pluggat eller ej?

Inlägg av Granberg »

tjenare har beställt ett LeoVince - ZX C för det är så jävla svårt å stunta med de röret jag har nu, men ska jag plugga ur det eller blir det bättre med pluggen i för såg på en film på MXabbe och tyckte det lät som han hade pluggen i :S
Hä han't full ge nå ampa å vänt'sje!!
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Kontakt:

Re: Pluggat eller ej?

Inlägg av rasmusborg »

Granberg skrev:tjenare har beställt ett LeoVince - ZX C för det är så jävla svårt å stunta med de röret jag har nu, men ska jag plugga ur det eller blir det bättre med pluggen i för såg på en film på MXabbe och tyckte det lät som han hade pluggen i :S
Han hade ZX R eller var de heter, längre ljuddämpare som ska dämpa ljuder mer. Men dra pluggen för ett pluggat effektrör är en mardröm att åka runt på :)
Användarens profilbild
Granberg
Avstängd

Inlägg av Granberg »

rasmusborg skrev:
Granberg skrev:tjenare har beställt ett LeoVince - ZX C för det är så jävla svårt å stunta med de röret jag har nu, men ska jag plugga ur det eller blir det bättre med pluggen i för såg på en film på MXabbe och tyckte det lät som han hade pluggen i :S
Han hade ZX R eller var de heter, längre ljuddämpare som ska dämpa ljuder mer. Men dra pluggen för ett pluggat effektrör är en mardröm att åka runt på :)

aha men vad blir bäst om man ska åka på bakan då? ^^
Hä han't full ge nå ampa å vänt'sje!!
Användarens profilbild
xoldero
Farsans gamla zündapp

Inlägg av xoldero »

Granberg skrev:
rasmusborg skrev:

aha men vad blir bäst om man ska åka på bakan då? ^^
Urpluggat självklart!
Användarens profilbild
will3
Gangster

Inlägg av will3 »

Prova köra pluggat å se hur kul de är!
Bild
Skriv svar