trottelnål storlekar

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
gilerahjärnan
Varnad

trottelnål storlekar

Inlägg av gilerahjärnan »

tjena, som rubriken lyder så har jag problem med trottelnålar, den nålen jag har i min 21mm är W16 enligt uppgifterna under clipset, jag försöker hitta en med fetare spets, kan någon kunnig förklara för mig vad fetare koning och vice versa betyder?
Användarens profilbild
Börniee
Gasres

Re: trottelnål storlekar

Inlägg av Börniee »

gilerahjärnan skrev:tjena, som rubriken lyder så har jag problem med trottelnålar, den nålen jag har i min 21mm är W16 enligt uppgifterna under clipset, jag försöker hitta en med fetare spets, kan någon kunnig förklara för mig vad fetare koning och vice versa betyder?
21mm????
2,1mm då? Eller vart snackar du om? ;)
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
gilerahjärnan
Varnad

Re: trottelnål storlekar

Inlägg av gilerahjärnan »

Börniee skrev:
gilerahjärnan skrev:tjena, som rubriken lyder så har jag problem med trottelnålar, den nålen jag har i min 21mm är W16 enligt uppgifterna under clipset, jag försöker hitta en med fetare spets, kan någon kunnig förklara för mig vad fetare koning och vice versa betyder?
21mm????
2,1mm då? Eller vart snackar du om? ;)
den nålen jag har I min 21mm förgasare heter W16, jag vet inte hur man räknar dessa nålarna
Skriv svar