inte mycket, förutom att sportcylindrarna ofta är aluminium och orginal är ofta gjutjärn. sen så är det väll lite bättre portar i den. så är det ju annan kolv och topp med.
lånar tråden lite, har en 50 sport till min dt50mx borde jag sätta på den ist när jag ska sätta på cylindern igen? altså ingen cylinder sitter på just nu.
tacopaj skrev:lånar tråden lite, har en 50 sport till min dt50mx borde jag sätta på den ist när jag ska sätta på cylindern igen? altså ingen cylinder sitter på just nu.
Asså om du har en original och en 50sport hemma så är det lika bra att sätta på sporten, du förlorar iaf inget på det.
tacopaj skrev:lånar tråden lite, har en 50 sport till min dt50mx borde jag sätta på den ist när jag ska sätta på cylindern igen? altså ingen cylinder sitter på just nu.
DT50MX är från en annan tid när mopparna hade strypta originalcylindrar. Skillnaden mellan en originalcylinder och en trimcylinder är som natt och dag.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.