Fest-Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Fest-Tråden

Inlägg av DEA!! »

Langa fram era mest exotiska minnen inom ämnet fest. Allt från hetaste bruden till snyggaste köttsåret, låt fantasin flöda. Kommer att bli rolig läsning kan jag lova.

Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren
Inlägg: 1348
Blev medlem: 5 augusti 2011, 19:46
Ort: falun

Inlägg av streamjr »

roligaste minnet var nog när jag å två kompisar gick 6km (bor på landet) till en fest, söp hela vägen dit så va rätt så dyng rak när vi kom fram! men kul hade vi!! :D
har ni funderingar runt a-/epa-traktorer är det bara att pm'a :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43481
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Finns massor, men en sak som faktiskt hände för några veckor sedan var att vi skulle trava hem från en fest jag och två stycken till och sedan går den ena helt ensam hem...
Jag och min andra kompis försöker ringa han så han ska vänta men inget svar....

Jo.... han hade ju slängt iväg sin fina telefon ut i skogen... hahah inte så roligt men det var riktigt roliigt att höra hans farsa säga att han vad dum i huvudet som slängde iväg den utan anledning!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

fick bära en utslagen kines hem sådär 1km. tur att han var så jävla lätt :D

det är väll det absolut sjukaste än så länge ;) nyår snart dock! :)
Användarens profilbild
Hebbe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 315
Blev medlem: 3 januari 2011, 22:48

Inlägg av Hebbe »

Sprungit in i en grill och bränt mig, sprungit in i en gräsklippare och skurit mig i foten, sprungit mot en kompis och sen sett att det stog en bil imellan, vilket ledde till en skarp sväng in i vedklyven... fick ett sår på armen. Två polare hade dunka huvet i bordet tävling, båda blödde, pissat på en kompis, blivit påkörd av en epa, mm, mm...
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Re: Fest-Tråden

Inlägg av Fatzy »

DEA!! skrev:Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
Bild
Är du med på denna bild?;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
alb1n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 596
Blev medlem: 1 augusti 2012, 17:59

Inlägg av alb1n »

Det sjukaste jag kommer ihåg var när det var fest hos min flickvän, var ett antal personer. Då det kommer upp en kille och spyr rakt på mig, fy fan va vidrigt... När han väl var klar kollar han upp på mig, vänder och går iväg helt tyst... :x
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

alb1n skrev:Det sjukaste jag kommer ihåg var när det var fest hos min flickvän, var ett antal personer. Då det kommer upp en kille och spyr rakt på mig, fy fan va vidrigt... När han väl var klar kollar han upp på mig, vänder och går iväg helt tyst... :x
hänt mig med, blev ju lagom glad, gick hem bytte om och kom tillbaka sket hur full han var han var inte fin när jag gick hem igen
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
alb1n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 596
Blev medlem: 1 augusti 2012, 17:59

Inlägg av alb1n »

david96 skrev:
alb1n skrev:Det sjukaste jag kommer ihåg var när det var fest hos min flickvän, var ett antal personer. Då det kommer upp en kille och spyr rakt på mig, fy fan va vidrigt... När han väl var klar kollar han upp på mig, vänder och går iväg helt tyst... :x
hänt mig med, blev ju lagom glad, gick hem bytte om och kom tillbaka sket hur full han var han var inte fin när jag gick hem igen
haha :D
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Re: Fest-Tråden

Inlägg av DEA!! »

Fatzy skrev:
DEA!! skrev:Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
Bild
Är du med på denna bild?;)
nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se! :wink: läskigt..
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket
Inlägg: 812
Blev medlem: 29 september 2010, 07:10
Ort: Finland

Inlägg av kjelle »

"kramats" med en badtunne-skorsten, har ett jävligt stort ärr på armbågen...

Kört sparkstötting i ca 70kmh i fjällen när det var bråttom till butiken, har ännu sjukt i ensa stortån (ca ett år sedan..)

Suttit på ett skoltak en vacker sommarnatt och spelat wuvuzela, lär ha hörts ca 4km..

Legat i en baklucka en hel kväll bredvid en baslåda, 200km hade dom kört innan jag vaknade! :O

Och snart är det nyår, har mer än tillräckligt med sprit! :D
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Re: Fest-Tråden

Inlägg av Fatzy »

DEA!! skrev:
Fatzy skrev:
DEA!! skrev:Kan ju börja lite lugnt med att säga att jag dansade med Jennifer från "Ensam mamma söker" på juldagen (tisdags).
Bild
Är du med på denna bild?;)
nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se! :wink: läskigt..
Vadå läskigt? :o
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

ett ganska roligt minne var när vi var hos en kompis, ingen var i direkt bra skick och vi satt och spelade fifa, jag spelade mot min kompis, ingen av oss såg bollen och det blev ju inte så lyckat, det som var roligt var att en som är ett år äldre än mig satt på golver framför tv och ropade till dem, trodde han var och kollade live :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Re: Fest-Tråden

Inlägg av DEA!! »

Fatzy skrev:
DEA!! skrev:
Fatzy skrev: Bild
Är du med på denna bild?;)
nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se! :wink: läskigt..
Vadå läskigt? :o
Känner du dom eller vad? :P

På studentkryssningen vi hade så låg och jag en kompis i sängen i vår hytt med nerdragna byxor (vi var lite småborta) så kommer det in ett gäng tjejer och börjar torrjucka oss och knäppa upp byxorna..
Årets Styrelsemedlem 2013
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Re: Fest-Tråden

Inlägg av Fatzy »

DEA!! skrev:
Fatzy skrev:
DEA!! skrev: nae, men känner igen 1 eller 2 av dom, svårt att se! :wink: läskigt..
Vadå läskigt? :o
Känner du dom eller vad? :P

På studentkryssningen vi hade så låg och jag en kompis i sängen i vår hytt med nerdragna byxor (vi var lite småborta) så kommer det in ett gäng tjejer och börjar torrjucka oss och knäppa upp byxorna..
Nä, ingen aning vilka de är^^
Men jag skulle kolla vem den där Jennifer (eller vad hon nu hette) var och då hittade jag en blogg och där skrev hon att hon hade fest och då fanns denna bild, tänkte att du kanske var någon eftersom att du hade dansat med henne ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jaha du gick den vägen :wink: nej, men det var ju inte långt ifrån!
Årets Styrelsemedlem 2013
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

Rätt tänkt i alla fall;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

helt klart! :)

Vad händer i festväg på nyår då? :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Inatt fick jag o min tjej åka polisbil ett par mil.

Va väldigt full.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
k-skåpet
F.D Crew
Inlägg: 2160
Blev medlem: 13 juni 2011, 19:28
Ort: Lenhovda

Inlägg av k-skåpet »

Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats. ;)
Beta v1.0 Ktm edition.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=40990

Söker Prorace rör, byter gärna mot portad sp-cylinder och massa andra saker, hör av dig om du har något du är sugen på att byta eller sälja. :)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

k-skåpet skrev:Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats. ;)
Glöm inte att du inte visste vem jag eller zimpa var som du känt sen du var iaf 10år...
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Var väll, ungefär 1 år sedan nu. En polare hade en riktigt skön fest, allt går as bra, skönt folk en riktigt skön kväll. Sedan in på småtimmarna kanske 12-1 så har en polare som druckit någon chokladlikör hela kvällen (snott från päron) fått i sig ca 1l vidrig 40% likör. Han ligger utslagen i en fåtölj, hade precis vart ute när jag ser honom går fram o frågar hur han mår när han spyr, rakt ut över sig själv o halva fåtöljen, drar tag i kragen på skjortan på honom o drar honom mot dörren. Ca 4m dit.

På vägen så spyr han 1 gång på golvet, och precis när jag fått upp dörren så spyr han ner hela dörren och ett fönster bredvid. Slänger ut honom på gräset utanför där han får ligga o spy ett tag. Hämtar han som langat festen.

Vi börjar städa inne de är spya överallt känns de som, tar fram alla sprayer vi kan hitta har på oss skidglasögon, jag hade mitt linne framför munnen o näsan pga den hemska lukten, där står vi fyra 16-åringar runt 12 och sprutar in vatten med vattenslangen i hallen för o få bort spya, sprutar på dörren o står med en golvmopp skrubbar både dörren, fönstret och golvet, sedan ton med toa spray för o få bort lukten.


Sedan en annan fest då va vi väll runt 25 pers där, -grader ute. Sluta med att i princip alla killar där inne 15-16 pers hade pissat på en moppe som stod där. Kul på morgonen o sätta sig i fruset piss. Omoget kanske, men va väldigt kul de ögonblicket!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

k-skåpet skrev:Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats. ;)
Här har vi en som kan syba!

Helgen var lite lagom kul, blev inte så nitad men en polare ( Henke ) skulle visa att han kunde simma och dök ner i några betongplattor.
Sedan blev alla på festen utslängda för att lister var loss och något geni hade lossat på toastolen.
bibapeolola
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Nyår:

-Satt i ca 1h och snackade med en rumän om hur skönt livet är
-shotade 0,5dl jäger på 10min
-sprutade skumpa på folk
-"PK! du som kan stan.. kan inte du göra så jag får ligga ikväll? :O"
-ramlade ner för en trappa
gick och snackade hur länge som helst med kusken från livet på gården:
http://www.youtube.com/watch?v=9RsCi3ZoiUg


bland annat :D

Bild

charmigt :D
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

På klassfest, jag var stupfull och skulle gå ut och pissa och 4 kompisar skulle hänga med (vet ej vrf :roll: ) men iaf... Det hade regnat hela dagen och när jag gick ut så skulle jag gå ner för hennes ''trapp uppgång'' eller vad man säger som var gjord av sten... så jag halkar och får en smäll rakt på svanskotan... och alla andra bara springer till mig och tar upp mig :lol:

en annan gång när vi var runt 10 pers och tjejen som hade det var ensam 5 dagar (hon hade varit ensam 3 dagar.) så det stod massviss med sängar som de hade fälldt upp (för hennes kompisar sov över där.), och jag och en kompis går in i ett rum och lägger oss i varsinn sån säng... (vi båda var jävligt trötta.) sen säger kompisen eyy vafan det är helt blodigt vid ditt huvud, så jag sätter mig upp och märker jag det var en liten 'blod'' linje och förstod direkt att det var mens från någon :oops: som det då var .... -.- fast vi fick ett jävla skratt och vi skrattar än idag åt det hahhaa men det var äckligt iaf
Senast redigerad av Seenz den 3 mars 2013, 20:23, redigerad totalt 3 gång.
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 528
Blev medlem: 16 maj 2012, 07:50
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Dillpojken »

k-skåpet skrev:Rätt hård helg, Jag och polaren delade på en dunk (nej vi plockade inte hela dunken för ingen av oss är superman men hur som helst så tog jag åt helvete för mycket, jag menar sitta o kränga 50/50 hela kvällen är väl ingen fara... Klarade säkert 2h innan en annan polare vart tvungen att köra hem mig i traktorn. Vad jag fått berättat av honom satt jag och skrek att han inte behövde pressa skiten när vi låg i 25, när han bromsade in ganska hårt så slog jag huvudet i instrumentpanelen, han stannade o snackade med ett par polare i 1 minut och du lyckades jag få upp dörren trilla rakt ner i asfalten o skrek att vi inte kunde stanna där i flera timmar. Väl i lägenhetsbyggnaden så såg jag att en granne har ställt ut ett par jättefina kartonger.... Min kompis såg direkt att jag inte var kapabel att gå i trappor med dessa kartonger o sa åt mig att ställa ner dom vart på jag skällde ut honom för att han var ett rövhål o bara ville ha dom för sig själv! En hel hope med mer puckade saker lyckades jag med på dom 200m hem men orkar inte skriva en hel upsats. ;)
hahah! :D
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

Jodå, på förra festen så blev det allt liv!
Började helt oskyldigt med att jag o en kompis åkte dit med mopparna och lekte lite. Men när vi gick in på festen och märkte att det inte vart nått röj så
bestämmde vi oss att supa varandra under bordet! En och 1/4 vodka senare så vart vi båda rätt borta men fick höra efter att vi hafft sönder typ tre bord och tydligen hade jag vart inne på toaletten med 4 olika tjejer 8), vet inte om det hände nått (snarare om jag var kapabel till nått) men skoj hadde jag!...tror jag :roll:
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

mitt minne va att min kompis tryckte i mig 3/4 av en vodka (alltså inte allt på samma gång) Men det ända ja kommer ihåg var att ja ramla ner för en trappa och sen ställde mig upp och sprang igen och ramla in i en högtalare så ja fick ett groft jack i bakhuvet. Men som tur så läkte det utan att behöva åka in på hospitalet :D
Därför ska ja bli nykterist från och med nu.
Senast redigerad av Törnan den 9 mars 2013, 00:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Törnan skrev:mitt minne va att min kompis tryckte i mig 3/4 av en vodka (alltså inte allt på samma gång) Men det ända ja kommer ihåg var att ja ramla ner för en trappa och sen ställde mig upp och sprang igen och ramla in i en högtalare så ja fick ett groft jack i bakhuvet. Men som tur så läkte det utan att behöva åka in på hospitalet :D
Och den gången du däckade och vi gjorde en extrem make over på dig ditt as :lol:
Användarens profilbild
Thoz3
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 774
Blev medlem: 6 januari 2013, 17:59
Ort: whop whop

Inlägg av Thoz3 »

Xpressen skrev:Jodå, på förra festen så blev det allt liv!
Började helt oskyldigt med att jag o en kompis åkte dit med mopparna och lekte lite. Men när vi gick in på festen och märkte att det inte vart nått röj så
bestämmde vi oss att supa varandra under bordet! En och 1/4 vodka senare så vart vi båda rätt borta men fick höra efter att vi hafft sönder typ tre bord och tydligen hade jag vart inne på toaletten med 4 olika tjejer 8), vet inte om det hände nått (snarare om jag var kapabel till nått) men skoj hadde jag!...tror jag :roll:
jorå det minns jag du, du var rätt full du sprang in i väggen och däcka i typ 2 min
jag undrade allt vad du drukit nu fick jag veta det XD
Bild
Användarens profilbild
HasseMan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 173
Blev medlem: 12 november 2011, 21:48
Ort: NÖÖÖDINGE

Inlägg av HasseMan »

sist man söp så spydde min kompis ner soffan och 2 st pälsfiltar, sen däckade han i soffan. alla var ganska så sura på honom så han vaknade upp med bara 1 ögonbryn :twisted:
ÖÖÖUEEEEE
PK skrev: We live on the edge. fuck bengen. vi är fett gangsterkriminella. vi är moppepojkar.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Kom precis från en fest där en kille som vi fyllade med sprit o lössnus spydde på en vägg med fin tapet. Gick inte o få väck, men vi fick hem han o han får nog pisk just nu av sina päron. Awyeah
bibapeolola
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Axel skrev:Kom precis från en fest där en kille som vi fyllade med sprit o lössnus spydde på en vägg med fin tapet. Gick inte o få väck, men vi fick hem han o han får nog pisk just nu av sina päron. Awyeah
haha! ser det framför mig xD

"fyllade"? -.-"
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Ikväll ska man tydligen se stiftelsen spela.
Men jag kör :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar