Tjena. Trottelnålen till min Rieju valde att försvinna för mig så jag tänkte köpa en ny men ingen verkar ha. Har lite frågor om nålen och förgasaren som lyder såhär
Vilken nål ska det sitta på phbn12 förgasaren till Rieju?
Vilken storlek har phbn12 förgasaren. Skulle chansa på 12mm men vill vara säker.
Sen om någon vet vart man kan köpa en trottelnål skulle vara super.
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
D3nnis skrev:Tjena. Trottelnålen till min Rieju valde att försvinna för mig så jag tänkte köpa en ny men ingen verkar ha. Har lite frågor om nålen och förgasaren som lyder såhär
Vilken nål ska det sitta på phbn12 förgasaren till Rieju?
Vilken storlek har phbn12 förgasaren. Skulle chansa på 12mm men vill vara säker.
Sen om någon vet vart man kan köpa en trottelnål skulle vara super.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
draken skrev:Annars har jag en som du kan få köpa :)
Vad ska du har för dendå? :)
Jag har några olika hemma som bara ligger ;)
Vet inte vad orginal tjocklek är ?? Vet du ;)
Du kan få någon av mig :)
Sjysst. Mått: Längd 38mm och diameter uppe 2mm och nere 1mm. Trottelnål för Dellorto PHVA och PHBN storlek från 12mm till 17,5mm. Om de hjälper dig något :P
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig