edden skrev:Vilka färger är lagliga att ha som neon under moppen när den inte är igång bara tändningen är igång?
inga färger då neon är olagliga på fordon
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
edden skrev:Vilka färger är lagliga att ha som neon under moppen när den inte är igång bara tändningen är igång?
inga färger då neon är olagliga på fordon
så länge du inte kör med det men står du parkerat o har tänt neon är det lagligt vad jag vet
ja just det så kanske de va
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
GeneraL Ec skrev:Är det olagligt med grönt neon under a-traktor samt grönt neon I a-traktor aven om ljus källan inte är synlig?
alltså inte bländar någon?
många säger att man får ha det på när man står på t.ex en parkering, men om man kör med neonet på då?
edden skrev:Vilka färger är lagliga, jag har läst någon stans att man inte får ha blått eller rött, är det sant?
Ingen färg då nu på våran trafikpolis skrev just att all form av neon är olagligt!