TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
det har du ju rätt i! ska kolla vilken sida det var som var spruckenDiNozzan skrev:Vem var det som sa att AM6 block aldrig gick sönder när jag sa att ebs block håller bättre?david96 skrev:ja de dem inte stämmer överens men fall du kör runt med papper på den så lär dem inte bli allt för arga ^^
Mn, du kan förhoppningsvis bara byta ut en sida där motornummret inte är.
david96 skrev:haha men hur fan gör man sönder ett block! ? seriöst då är man keff![]()
Jag tror inte det ska vara samma. Men inte säker.FLUBBA skrev:som tur var inte blocket med motornumret sönder bara det utan nummer.
ska ramnumret vara samma som motornumret?
men om en verstad skulle få in en moppe med söndrig motor som inte går att laga vad gör dom då? eftersom man inte fick byta motor?
nu undrar jag bara lite inget jag kommer göra. så om det inte skulle gå att svetsa eller laga motorn på ett annat sätt så är det bara att skrota moppen?DiNozzan skrev:Jag tror inte det ska vara samma.FLUBBA skrev:som tur var inte blocket med motornumret sönder bara det utan nummer.
ska ramnumret vara samma som motornumret?
men om en verstad skulle få in en moppe med söndrig motor som inte går att laga vad gör dom då? eftersom man inte fick byta motor?
Dom säger att dom inte kan laga det. Det dom får göra är att svetsa med aluminium svets.